Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam taki problem nie spełna dwa lata temu kupiłem ciągnik rolniczy w nagannym stanie, co zostało opisane na fakturze zakupu,wyremontowałem go i dwa dni temu wyszedł przegląd, pojechałem na niego i diagnosta zapytał o stan licznika mtg i podałem taki jaki był rzeczywisty (1877) a on powiedział ze na ostatnim przeglądzie było 6970, to oznacza że był cofany. Wpisał w komputer ten rzeczywisty i powiedział że mogą czasem się odezwać że licznik był cofany. Co zrobić w takiej sytuacji, kupiłem ciągnik z takim przebiegiem (1870) lecz nie był on wpisany na fakturze?

Opublikowano
Co to za ciągnik? 1800 mtg to w sumie powinien być jak nowy. Od jakiegoś handlarza kupiłeś? Możesz założyć sprawę że kupiłeś z cofnietym licznikiem i handlarz będzie musiał zwrócić kasę za ciągnik i naprawy
Opublikowano

No tak, tylko chodzi o to że ja chce sprzedać ten ciągnik i teraz jak to zrobić żeby nie było żadnych spraw. Już nie chodzi o tamtego handlarza, niech się chłop dorabia, mi zależy na tym żeby nie być poszkodowanym w tym całym zamieszaniu.

Opublikowano

To jak wolisz żeby się chłop dorabiał , to sam możesz zostać pociągnięty do zwrotu różnicy  wartości  lub całej sumy  przez przyszłego właściciela .

Opublikowano
W Polsce cofanie licznika w autach nie jest przestępstwem pod warunkiem ze każdy kolejny nabywca jest o tym poinformowany np przez zapis w umowie to pewnie z ciągnikami jest tak samo
Opublikowano

Cofanie licznika to nie problem teraz w ciągnikach ,najprościej przekręć go do przodu do rzeczywistego , szarpać się ze sprzedającym nie ma sensu 

Opublikowano

Teraz jak na przeglądzie wpisał 1870mtg to już chyba nie ma sensu kombinować tylko powiedzieć całą prawdę, że nie zna się realnego przebiegu tego ciągnika i wpisać jakoś to z sensem na umowie. 

Opublikowano
1 godzinę temu, pawel_rawa napisał:

W Polsce cofanie licznika w autach nie jest przestępstwem pod warunkiem ze każdy kolejny nabywca jest o tym poinformowany np przez zapis w umowie to pewnie z ciągnikami jest tak samo

W Polsce to jest już przestępstwem, Chyba nie wierzysz w cuda by ktoś cofnął licznik i poinformował o tym fakcie nowego nabywcę.   xD

Opublikowano (edytowane)

W ciągnikach to jest normalne że liczniki sobie zmieniają, głównie z powodu że się psują, zwłaszcza Ursus Zetor, ale w samochodach  i zachodnich ciągnikach robią to z premedytacją w wiadomym celu.

Edytowane przez Sean
Opublikowano
Ponoć w takich ciągnikach marek CNH cofnięcie licznika to żadna trudność. Przynajmniej tak usłyszałem w serwisie jednej z tych marek. W jelonku nie jest już tak prosto i trzeba trochę się nagłowić by zrobić to tak by nie dało łatwo się wykryć (słowa sprzedawcy u jednego z dealerów tej marki). Nie mam jednak własnych doświadczeń (i mam nadzieje, że mój NH nie miał gmerane przy liczniku).
Opublikowano

W samochodach nie mają problemu to tym bardziej w ciągnikach, ślad najprawdopodobniej zostanie w każdym pojeździe, tylko że nie do sprawdzenia w stodole.    :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Cineek
      Witam, ostatnio rozkręciłem licznik od 6180 i mam pytanie co to jest z tyłu?
    • Przez RedPower
      Witam,
      Niedawno zakupiłem ciągnik Massey Ferguson 3065. Niestety posiada w pół działający komputer. Tzn. Komputer się podświetla jednak nic nie wyświetla, nie da się przełączać między funkcjami. (Załączone zdjęcia) "Ruszyłem" kostkami pod deską rozdzielczą jednak nic nie pomogło. Jaka może być przyczyna i jak to naprawić?
       
      Drugim problemem jest obrotomierz. Nabija on mth lecz wskazówka ani drgnie. Dodam że z kostki za obrotomierzem wychodzi kabelek (żółty) z okrągło końcówką. Gdzie miałby on dochodzić?
       
      Załączam również zdjęcia.
       
      Z góry dziękuje za pomoc.




    • Przez radoradosny
      Witam! 
      Mam pewien problem z czujnikiem do owijarki Metal-Fach, podczas pracy uszkodził się po prostu został tak jakby ścięty czubek tego czujnika.Zabrałem go i rozebrałem doszedłem do tego aby,że polutowałem przewody ale nie wiem co dalej aby prawidłowo działał kupiłem także nową rurkę gwintowaną z aluminium tak jak było oryginalnie. Z góry dzięki wielkie! 



    • Przez ziutek92
      Witam panowie i panie mam problem ze swoja zakupioną od nowości R. dodam że przebiegu ma 690mth i jest w bardzo dobrym stanie krótko mówiąc dbam o swój ciągnik. Problem tkwi w tym że dzisiaj po odpaleniu wszystko jest ok silnik równo pracuje itd ale licznik co jakiś czas się resetuję zapalają się wszystkie kontrolki tak jak przy przekręceniu kluczyka po zapłonie. Sprawdziłem dziś wszystkie bezpieczniki czy są dobre i czy dobrze są zamocowane i nie zaśniedziałe oraz wszystkie przekaźniki czy ą dobrze zamocowane i czy styki nie zaśniedziałe a problem nie ustał. czy ktoś z was panowie miał już może podobny przypadek? dodam tylko tyle ze na wiosnę była kalibrowana skrzynia i coś tam ten mechanik patrzył w laptopie i od tamtej pory ciągnik nigdzie nie pracował tyko stał czekał na prace sezonowe czy to może mieć jakiś związek z tą kalibracją? 
    • Przez Mateusz_320
      Witam panowie mam problem w swoim zetorze 5211 91r obrotomierz pokazuje tylko obroty silnika a niestety moto godzin nie nabija długi czas. Pomoże ktoś? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v