Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Czy jak silnik ciepły to mocno daje powietrzem z odmy[rurką z prawej strony silnika ] czasem jak mocno dmucha to olej potrafi wyrzucać .Jeśli tak to prawdopodobnie góra silnika do roboty.Dobrym rozwiązaniem jest montaż grzałki jak pisał kolega Tom1989 bardzo ułatwia rozruch w minusowych temperaturach.

Edytowane przez zmechanizowany
Opublikowano

Mam takiego zetora 6718 od 2 lat. Jak go kupilem to wlasciciel poprzedni zregenerowal pompe, nowe koncowki wtrysków. Jak chce go odpalić w zimę to zalewam ciepla woda, do tego guzik w pompie i ciagnik pali od strzała. Aku mam od samochodu 75ah. Także podstawą to układ paliwowy. 

  • Like 1
Opublikowano

Góra silnika była robiona, głowice, zawory, pierścienie 2 lata temu, zrobiłem na tym może z 50 mth ? pompa niby regenerowana przez poprzedniego właściciela są jeszcze na niej znaczniki( żółte kropki). Układ paliwowy jest w kiepskim stanie ciągle rdza zatyka mi przepływ paliwa, po jeździe w odstojniku jest pełno rdzawego szlamu. 

Opublikowano (edytowane)

Tego nie ruszałem, 2 nowe papierowe leżą na półce zaraz wymienię i sprawdzę czy jest poprawa 

Edytowane przez tre_k
Opublikowano
9 godzin temu, tre_k napisał:

Góra silnika była robiona, głowice, zawory, pierścienie 2 lata temu, zrobiłem na tym może z 50 mth ? pompa niby regenerowana przez poprzedniego właściciela są jeszcze na niej znaczniki( żółte kropki). Układ paliwowy jest w kiepskim stanie ciągle rdza zatyka mi przepływ paliwa, po jeździe w odstojniku jest pełno rdzawego szlamu. 

To nie siedż na forum i nie słuchaj bajek o rozrusznikach itd,tylko wez sie za układ paliwowy.Jak masz czas to wypłucz zbiornik ,jak trzeba zmień węże,opaski żeby paliwo nie schodziło,filtry i dalej tak jak mówiłem .Bo co daje niby regenerowana pompa jak nikt nie zadbał o układ,a może wcale filtrów nie ma?.To nawet jak była robiona w zeszłym roku to już jest szmelc.

Opublikowano

Kolego zbiornik był płukany już 2 razy, przez jego kształt https://drive.google.com/open?id=1lti13Bv1uOhxOTCk0rpC_QLgk31Qsvh2  już dawno chciałem go wymienić, tylko sam tego nie zrobię, trzeba ściągać kabinę inaczej się tego nie wyjmie, innego w jego miejsce przez kształt kolumny kierowniczej się nie wsadzi, takiego samego nie da się kupić, i dlatego mam jak mam... myślałem żeby zainstalować taki podwieszany jak w zetorze 5211 ale nie ma gdzie... 

Opublikowano (edytowane)
10 godzin temu, tre_k napisał:

Kolego zbiornik był płukany już 2 razy, przez jego kształt https://drive.google.com/open?id=1lti13Bv1uOhxOTCk0rpC_QLgk31Qsvh2  już dawno chciałem go wymienić, tylko sam tego nie zrobię, trzeba ściągać kabinę inaczej się tego nie wyjmie, innego w jego miejsce przez kształt kolumny kierowniczej się nie wsadzi, takiego samego nie da się kupić, i dlatego mam jak mam... myślałem żeby zainstalować taki podwieszany jak w zetorze 5211 ale nie ma gdzie... 

Jeśli zbiornik jest czysty i cały to po co go wymieniać?Większość zbiorników to zwykła blacha,jeśli ma kontakt tylko z ONto nie koroduje,chyba że ropa wątpliwej jakości.Zbiornik na dole wymaga jeszcze bardziej sprawnego układu paliwowego.Ten separator spoko możesz zamontować nieco niżej i połączyć,trzeba tylko trochę pokombinować,kupić do tego jakieś króćce redukcje,wężyki itp.Powodzenia.

Edytowane przez zmechanizowany

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v