Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam problem z Case mxm 120 , a dokładniej z nadmiernym grzaniem sie oleju w skrzyni biegów Power-schift  podczas jazdy w dłuższej  trasie pow. 10km. Olej w skrzyni osiąga 90-105 stopni , zaczynają się problemy z zmianą biegów w  górę . Zostało wymienione filtry, olej ,pompa hydrauliczna  ,chłodnica oleju drożna , bajbass sprawdzony działa .
Proszę o pomoc 

 

Opublikowano (edytowane)

Tylko podczas jazdy się grzeje, a przy innej robocie nie? Tam jest chyba pompa oleju o zmiennej wydajności, może coś źle ją steruje albo gdzieś tłoczy olej na siłę. Znam przypadek, że koleś uparcie miał zapiętą wajchę od hydrauliki zewnętrznej chociaż nic nie było podpięte.

Edytowane przez Rafik
Opublikowano

Olej grzeje sie tylko podczas szybkiej jazdy . Na postoju schładza sie . Zostało stwierdzone ze wina lezy po stornie pompy że sie konczy i grzeje olej,  okazało sie ze to nie  wina pompy po przez założenie nowej pompy , efekt taki sam , olej grzeje sie przy jezdzie w trasie 

Opublikowano

Dziwne to trochę, kręcące się tryby w skrzyni nie nagrzeją zbyt mocno oleju, zazwyczaj jak pompy go mielą zbyt wiele to wtedy takie rzeczy się dzieją. Może coś jest ze sterowaniem pompy i jedzie na dużej wydajności cały czas, do tego duże obroty silnika. Jak masz możliwość to podepnij manometr gdzieś na wyjściu pompy i zobacz co się dzieje. U mnie bez odciążenia ciśnienie stand by (czy jakoś tak) wynosi ok 25 - 30 bar. Po zmianie pompy miałem ustawione przez kogoś na 60 bar i już działy się dziwne rzeczy. W końcu dorobiłem sobie wąż z manometrem do 400 bar, sam poustawiałem i jest ok.

Opublikowano

Witam. Wymieniłem tarcze hamulcowe.  Stare tarcze w bardzo dobrym stanie. Różniły się tylko grubością, między stara a nowa tarcza była różnica 7-8mm, oringi na hamulcach od temperatury rolzlazy się,  hamulce  ginęly po kilku hamowaniach.  Co zalałem zbiorniczek olejem hamulcowy i odpowietrzylem hamulce ciągnik hamowal świetnie,  przez jakiś czas,  potem ginęly.  Docisk tarczy hamulcowej z lewej strony jak i z prawej były w jednym miejscu trochę fioletowe. Widocznie nastempowało tarcie i z tąd brała się ta wysoka temperatura oleju w skrzyni.  Byłem pewien że wina leżała po stronie hamulców.  Ciągnik poszedł w pole w pług było ok 70-85 stopni olej w skrzyni. Oktulnie ciągnik chodzi w siewniku pneumatycznym gdzie hydraulika jest nom stop używana problem powrócił temperatura oleju w skrzyni 90-100 stopni. Jedyne co to ogarnąłem temat z biegami najprawdopodobniej winił radar,  ciągnik gdy nie widzi prędkości ciągnika nie zmieni biegu na wyższy, radar głupiał i nie sczytywał poruszania się ciągnika. Zostało dalej walczyc z wysoką temperaturą oleju. Jeśli by ktoś coś doradził bo bym bardzo wdzięczny. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v