Skocz do zawartości

McCormick MC135- Kontrolka uruchomienia na zimno


goorall_88

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry, 

Mam problem z ciagnikiem mccormick mc 135 power6. Cały czas świeci się pomarańczowa kontrolka tuż obok głównego wykrzyknika ostrzegawczego. Z francuskiej instrukcji przetłumaczyłem że to coś w rodzaju "uruchomienie na zimno". Ciągnik pracował kilka godzin i silnik raczej się zagrzał. Mrozu też brak. 

Dodatkowo też z rurki odchodzacej od silnika z lewej strony z dołu cały czas wydastaje się dość gęsta para. Brak w niej oleju. Nie jest też to dym. Czy to może być jakoś powiązane? 

Ciągnik posiada też zmianę biegów w przyciskach ("sekwencja" ?). Liczba na dźwigni cały czas miga. Czy to normalne? 

Dodam że ciągnik pracuje normalnie. Nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków. Nie brakuje mu mocy. 

Snapchat-810133467.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 12.04.2019 o 19:30, goorall_88 napisał:

Dzień dobry, 

Mam problem z ciagnikiem mccormick mc 135 power6. Cały czas świeci się pomarańczowa kontrolka tuż obok głównego wykrzyknika ostrzegawczego. Z francuskiej instrukcji przetłumaczyłem że to coś w rodzaju "uruchomienie na zimno". Ciągnik pracował kilka godzin i silnik raczej się zagrzał. Mrozu też brak. 

Dodatkowo też z rurki odchodzacej od silnika z lewej strony z dołu cały czas wydastaje się dość gęsta para. Brak w niej oleju. Nie jest też to dym. Czy to może być jakoś powiązane? 

Ciągnik posiada też zmianę biegów w przyciskach ("sekwencja" ?). Liczba na dźwigni cały czas miga. Czy to normalne? 

Dodam że ciągnik pracuje normalnie. Nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków. Nie brakuje mu mocy. 

Snapchat-810133467.jpg

to kontrolka zimnego rozruchu, ale tez kontrolka błędów , sprawdź czy wszystkie pozostałe kontrolki są sprawne,

jako błąd świecą się dwie kontrolki,

lub poprostu masz cały czas aktywny zimny rozruch

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciągnik zaczął dymić na biało i tracić moc. Do oleju dostało się też paliwo. Sprawdzono wtryski ale to nic nie dało. Okazało się że pompa jest do wymiany. Po wymianie ciągnik pracuje idealnie. Żadnego dymu. Żadnych przecieków. Niestety przy wyższych obrotach (czasem 1500, czasem 1800) ciągle zapala się ta kontrolka. Po odpuszczeniu gazu do ok 1200 gaśnie. Jaki może być powód? Czy pompa może wymagać jeszcze jakiejś komputerowej kalibracji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Kobra66
      Witam. mam taki problem przy JD6320 lampka od przedniego napędu cały czas mruga nawet przy wciśnięciu hamulca. Natomiast przy załączaniu świeci się tak jak powinno być, co może być przyczyną takiego mrugania?
    • Przez Harnas16
      Jaki zalać olej do silnika Renault 110-54 1997 rok :)
    • Przez Darek_d12
      Witam, czy ktoś wie gdzie może znajdować się odma silnika w deutz fahr Agrofarm 430 profiline.
    • Przez Tomas13
      Mam problem z ciągnikiem  Belarus 952.4. Kontrolka od świec żarowych po przekręceniu kluczyka powinna się świecić przez około 30sek od momentu przekręcenia kluczyka i zacząć migać po tych 30sek informując ze świece są nagrzane, po odpaleniu silnika powinna zgasnąć. Teraz jest tak ze kontrolka miga od razu po przekręceniu kluczyka  (co ok 3sek przez ok 0,5sek) . Włączenie silnika nie powoduje przerywa migania kontrolki, sama przestaje migać po kilku minutach. Co może być tego przyczyną, czy to problem z jakimś przekaźnikiem/sterownikiem świec???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v