Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam czy dużo przeróbek jest żeby przełożyć cały przód od rekorda do Supra? Mam do załatwienia cały przód w dobrych pieniądzach i chodzi mi o to czy jest możliwość przeróbki?

Edytowane przez damiandg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez pawelfrr
      Witam wszystkich posiadaczy mf. Moje pytanie jest takie, gdzie szukać numerów nadwozia czy nadbudowy czyli tych wybijanych dokładnie w mf 3070 z 1987 r. Kupuje taki model i słyszałem od posiadaczy ferdków że mogą się znajdować w różnych miejscach takich jak pod alternatorem czy z tyłu obok podnośnika pod prawym ramieniem.
      Jeżeli posiadacie takie ciągniki napiszcie gdzie jeszcze trzeba zaglądnąć.
    • Przez Cukier_mistrzu
      Witam . Poszukuje do kupna Bizona Rekorda na podzespołach New Hollanda . Rozważe wszystkie propozycje
      Czekam i mam nadzieje że coś wpadnie
      Kontakt na priv.

    • Przez Matikrzew24
      Witam wszystkich bardzo serdecznie.
      Posiadam w swoim gospodarstwie ciągnik IMT 577 z mocno uszkodzonym układem napędowym. Posiada on za to sprawny silnik Perkins s 44a po remoncie. Przez co zastanawia mnie kwestia przełożenia tego silnika do jakiegoś Massey Ferguson-a z nieopłacalnym do naprawy silnikiem Perkins A4.248. Konstrukcje są bardzo podobne, ale czy takie same ? Gdzie napotkam problemy ?
    • Przez Bardock
      Hej wszystkim!
      Chciałbym zbudować podwozie maszyny w układzie skid steer - czyli jak bobcaty seri S, avanty serii 300 itp. Wiadomo, budżet jest ograniczony, więc nie mogę sobie pozwolić na pompy tłoczkowe, hydromotory tłoczkowe o zmiennej geometrii, rozdzielacze proporcjonalne elektroniczne itp. Chciałbym oprzeć się na rozdzielaczach sterowanych na linkę, dwóch joystickach na linkę, pompie zębatej. Do tego wszelkie potrzebne dzielniki strumienia itd.
      Tutaj pojawia się problem, gdyż przyznam się, że pogubiłem się jak to podłączyć, żeby spełniało moje założenia. Koncepcja jest taka, że z pompy muszą być zasilane rozdzielacze do jazdy oraz rozdzielacz do późniejszego wykorzystania do sterowania jakimś ramieniem manipulatora itd. Czy ktoś może podpowiedzieć schemat układu, jaki zrobić aby:
      - strumień był po równo dzielony na lewą i prawą jazdę,
      - w czasie jazdy możliwe było korzystanie z dodatkowych sekcji, przykładowo ramię robocze.
      Proszę także o dorzucenie linków do przykładowych elementów.
       
      To co dałem radę ustalić, to to, że aby lewa i prawa strona działały równo, muszę zastosować dzielnik strumienia 50/50 przed dwoma rozdzielaczami jednosekcyjnymi (tutaj dygresja - czy ktoś widział jednosekcyjne rozdzielacze na linkę? Czy można zawór jednosekcyjny sterowany dźwignią przerobić na sterowany linką?). Wtedy jedna sekcja na lewą stronę, jedna na prawą i powinno ładnie działać. Nie wiem tylko jak zrobić, żeby w czasie korzystania z ramienia roboczego, czyli z trzeciego rozdzielacza, możliwa dalej była jazda. Żeby na czas np. podnoszenia maszyna się nie zatrzymywała. Albo, w czasie jazdy nie da rady podnosić, olej idzie tylko na jazdę. No i jednocześnie, jeżeli maszyna się akurat nie porusza, to cały olej idzie do obsługi ramienia roboczego.
       
      Dziękuję z góry za wszystkie pomysły
       
    • Przez Rolniczek95
      Panowie i panie  mam problem z uszczelkami do skrzyni biegów do rekorda, macie jakieś namiary na sklep, producenta który robi takie uszczelki? Wiem że sam mogę zrobić takie uszczelki, ale czy jest sens kupować materiał który kosztuje 40 zł wycinanie itd
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v