Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Poszukuję C 360, w jak najlepszym stanie, preferowana kabina Naglak. Rozmawiałem z fachowcem, który skupuje ciągniki w różnym stanie, robi remont generalny, o ile jest potrzeba to wymienia podzespoły na nowe. Ciągnik, oczywiście, z dokumentami, odremontowany, odmalowany, kabina nowa otwierana na dwie strony. Zakładam, że fachowiec okaże się rzetelny i uczciwy, również w stosunku do ceny. Zaproponował za całość 20 kPLN...

Co sądzicie o tej cenie? Czy jest adekwatna?

Opublikowano

Nie jest adekwatna. Szkoda zdrowia na pracę tym wyjuchem. No chyba że jesteś całkiem głuchy i nie przeszkadza ci ten dzwięk. 

Opublikowano

To fakt, że jest głośny (do dłuższej pracy lepiej założyć stopery do uszu). Ale to sprytny ciągnik, który dodatkowo pali niewiele. Trzeba się tylko przyzwyczaić do niego.

Opublikowano

5 tysi to sam podstawowy remont silnika. Do tego dojdzie zaraz sprzęgło, pompa, malowanie, coś z karoserii, przodek, podnośnik, może hamulce i spokojnie 10 tysi zbraknie. Do tego za 10 tysi nie kupisz c360 z kabiną naglaka (chyba że już sfatygowaną).

Opublikowano (edytowane)

A no tak zapomniałem o kabinie jeszcze. Da się znaleźć w ogólnym dobrym stanie c360 bez kabiny, tylko trzeba długo szkuać i pytać ludzi. Wg nie ma sensu zakładać kabiny do c360, ale to tylko moje zdanie.

Edytowane przez PaweLisowicz
Opublikowano

Najlepszą opcją jest kupić 360 w miarę oryginalnym stanie i samemu ją wyremontować. Wbrew temu co piszą co niektórzy to nie są wcale złomy, tylko porządne idiotoodporne ciągniki. Wiadomo komfortu specjalnie tam nie ma, chodź można to w swoim zakresie fajnie ogarnąć.

Przy dzisiejszej opłacalności produkcji rolnej, proste i tanie w eksploatacji ciągniki są według mnie bardzo dobrym wyborem. Wiadomo dużo zależy od uprawianego areału, jak i rodzaju prac wykonywanych takim sprzętem.

Opublikowano
  W dniu 8.08.2019 o 09:17, Aktis napisał(a):

5 tysi to sam podstawowy remont silnika. Do tego dojdzie zaraz sprzęgło, pompa, malowanie, coś z karoserii, przodek, podnośnik, może hamulce i spokojnie 10 tysi zbraknie. Do tego za 10 tysi nie kupisz c360 z kabiną naglaka (chyba że już sfatygowaną).

Rozwiń  

Przychylam się do tego spojrzenia. Nie orientowałem się jeszcze w cenach poszczególnych części (poza kabiną, której cena zaczyna się od 3,5 kPLN), podzespołów i związanych z nimi prac, ale pisząc o remoncie generalnym, miałem na myśli regenerację (w ścisłym tego słowa znaczeniu) całego ciągnika, a nie tylko silnika. Przy założeniu, że fachowiec wykonujący tę pracę będzie w 100% rzetelny, to koszty wszystkich składowych rzeczywiście mogą sięgnąć około 20 kPLN (zaznaczam, że bezdyskusyjna jest legalność ciągnika, czyli zarejestrowany/ubezpieczony)?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Monot22
      Witam
      Posiadam 15tyś zł i chce kupić Ursusa C-360, tylko nie wiem jakiego. Mam 8 hektarów własnych i kilka dzierżawie .
      C-360 3P jest lepszy czy C-360 ??  ???.
      Proszę was o pomoc 
    • Przez arek116
      co możecie powiedzieć na temat opon chińskich i indyjskich???? oczywiście wolał bym stomila albo baruma ale fundusze na taki wypas nie pozwalają.
    • Przez farmtrac8244
      Witam , mam problem z załączeniem wałka w C360. Problem jest taki ,że wciskam sprzęgło a dźwigni nie można przestawić, jak zaskoczy to zaskoczy. Wtedy nawet pompa nie pracuje. Był zdjęty plecak, zębatki nie do końca się zazębiają.
    • Przez kingway
      Witam , mam pytanie czy blok silnika od C-4011 do C-360 to pasuje jeśli chodzi o przełożenie samego bloku ? 
    • Przez patrykc360
      Witam mam zamiar do  c4011 na przednią oś  założyć felgi balonowe takie jak są w bizonie na tylnej osi bo mam całe koła na stanie czy muglby ktoś uprzejmy zmierzyć średnicę otworu centralnego i rozstaw śrub oryginalnej piaście od 4011 ta 4 otworowa i rozstaw śrub w tylnym kole bizon te skręcane z dwuch połówek gdyż kolega na zakładzie może mi dorobić taka flansze a jestem w delegacji i nie mam jak mu tego zmierzyć 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v