Skocz do zawartości

Case MX-Siedzenie pneumatyczne Grammer


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Nie mogę dość do ładu z fotelem pneumatycznym grammer, ma on w zasadzie jedną dźwignie do regulacji fotela, pomijając hamulec oraz oparcie.  Cały czas myślałem, że fotel nie ma regulacji wysokości, ale patrząc na tą dźwignie od pompowania to lekkie pociągnięcie reguluje ciężar, a mocne wysokość? Ktoś wie jak to ma prawidłowo działać oraz jak wyregulować to wszystko? Mamy do regulacji linki oraz dwa wkręty przy aparacie...

Opublikowano

jak oryginalny grammer (od nowości) to powineneś mieć więcej regulacji , od oparcia , ale od skrętu powinny być 3 pozycje prosto i 15 stopni w lewo lub w prawo , ruch siedzenia ok 5 czy 10 cm przód -tył i blokada tego (nie mówie o regulacji przód tył - czyli odległości od kierownicy co też masz ) 

No i poduszka albo bezstopniowo wysokość regulujesz dopuszczając powietrza albo spuszczajać .Ale prędzej powinny być 3 pozycje dół , środek i max wysokość 

Obciążenia nie regulujesz jako tako po prostu siedzisz na siedzeniu i powietrze dopuszczasz upuszczasz . A ta dźwigienka od 3 pozycji to działa tak że podnosisz ją i przesuwasz do przodu albo do tyłu 

Opublikowano

Oczywiście pozostałe dźwignie też są, ale na moje oko jakoś to jest nie tak. Bo dajmy na to mamy niskiego człowieka, pompujesz aby poduszka była twarda to wtedy idzie na samą górę aż się oprze o ograniczniki , jak obniżysz to masz flaka w poduszce i też nie dobrze. Znalazłem manuala do tego siedzenia i tam piszą o regulacji zarówno wysokości jak i ciężaru. Jest tam niby taka taśma na rolce, która według mnie powinna blokować wysokość w danej pozycji i wtedy można by dopompować aby nie było flaka. Niestety nie mogę dojśc do ładu, być może mam uszkodzony ten mechanizm.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez zipo1
      Witam szukam wszelkich informacji na temat case mx 150 maxum,(na co uważać, czego pilnować), kupiłem taki ciągnik, super by było dostać instrukcję obsługi, zgóry dziękuję.
    • Przez kurzyn198
      Witam wszystkich
      Posiada ktoś z was schemat elektryczny do Case Mx 135. Padły mi kierunkowskazy, bezpiecznik jest ok, przerywacz jest sprawny (podmieniałem ze sprawnego ciągnika), awaryjne działają, a kierunków brak.
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez jacumi
      Witam,
      Dziś podczas talerzowania zapaliły się wszystkie kontrolki w moim Case MX100 (2000r).
      Ojciec jeździł i powiedział że wszystko się popodświetlało (akumulator, ciśnienia oleju, kontrolka od ręcznego itp itd)
      Pierwsza myśl była że mało oleju w silniku, poziom był minimum. Uzupełniono do 2/3 max. I nie pomogło.
      Jak wróciłem do domu (traktor stał 2-3 godziny) to sytuacja jest taka sytuacja jak na zdjęciu (traktor zgaszony, czyli ostygł).
      Kontrolki już się nie świecą wszystkie tylko te właściwe, traktor zapala (test tylko na chwile).
       
      ktoś przerabiał coś takiego ??
       
      pozdrawiam
      Jacek

    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v