Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Od paru dni głowimy się co się stało z naszym ehr w Zetorku.Otóz,ni stąd ni zowąd przestał działac potencjometr od ustawiania glebokosci.Ehr jest zwykly bez diody diagnostycznej,są tylko 2 diody czerwona i zielona.Po opuszczeniu powinna zgasnąc dioda zielona ale ona cały czas świeci tak jakby nie widziala progu minimalnego opuszczenia.Gdzie szukać przyczyny?Czujniki na ciegłach? Kostki? Elektrozawory? Wszystkie inne funkcje działaja ale potencjometr ni cholery.

Opublikowano (edytowane)
10 godzin temu, marian3p napisał:

Jeśli po przełączeniu na podnoszenie, podnosi do ustalonej wysokości, to problem jest w panelu sterującym.

Podnosi do końca,ustalona wysokosc nie działa ani na opuszczaniu ani na podnoszeniu.

Edit. wyjasniam zeby było jasno. Potencjometr od ustalania wysokosci nie działa ani na podnoszeniu ani na opuszczaniu.Dioda zielona czyli ta ktora swieci podczas opuszczania powinna zgasnąc i opusci do konca ,a ona swieci caly czas tak jakby nie widzała dolnego punktu.

Edit2: rozebralismy kostki itp itd.Po odpięciu kostki z prawego czujnika ze sworzniem na prawym ramieniu,potencjometr działa ale gdy ustawie pozycje silowa na maxa,gdy pozycja siłowa jest zmniejszona potencjometr przestaje działac.Po wpięciu kostki z czujnikiem potencjometr przestaje wgl działać.Dodaje zdj jak to wyglada.

 

 

_vyrp11_5175th_IMG_3905.jpg Edytowane przez Kondzio55

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v