Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam mam problem z ciągnikiem new Holland t5, przy zmianie biegu z 9 na 10 słychać dziwny dźwięk jakieś puknięcia czy jęki dodatkowo czuć szarpnięcia, na pozostałych biegach jest ok nie czuć praktycznie zmiany i żadnych dziwnych dźwięków , skrzynia była już kalibrowana przez serwis i nie nie dało, później sam kalibrowałem też bez zmian , serwisanci mi mówią że za wysokimi biegami pracuje i dlatego tak jest ( według mnie to gadanie głupot i niewiedza ), pojawił się kiedyś błąd z trybem 2583 i nieraz po postoju na drugi dzień przy odpaleniu nie ma ciśnienia w skrzyni i świeci się stop serwisanci mówią że tak ma być że to normalne , kolejnym jakimś problemem są klikania przy zaworach hydraulicznych też nie wiem czy to powinno być a oni mówią że zdarza się to i po pewnym czasie przechodzi. Ciągnik nowy kupiony latem przepracowane 100h . Proszę o podpowiedzi co z tym robić .

 

Nagrany filmik od 30 sek najlepiej słychać. 

 

Edytowane przez damianbmw1
Opublikowano

Kolego przygotuj się na to, że jest to normalka, za niedługo siadzie Ci też czujnik od adblue. Mam ciągnik od roku ponad 1000 godzin, stukania w skrzyni, jęki, zacinanie podczas pracy oraz chwilowe przyduszanie przez miękką os to chleb powszedni. Serwis pisał do fabryki i podobno tak ma być i koniec. Chciałem wymiany na inny model. Od maja mają sprawę gdzieś. 

Opublikowano
1 godzinę temu, RafaKdziela napisał:

@damianbmw1 Damian kto Tobie taką ciemnotę wciska .Ja latam z talerzówką 15 na godzinę ,jak smerf uciągnie .W moim przypadku jest to 10 i 11 bieg na skrzyni EC.

No ja tak samo robię taki kit mi serwisant wciskał 😃

Opublikowano

a jedziesz i tak strzela/stuka to nie czuć zwalniania ? Może po prostu masz załączony ten 10 bieg ale coś nie łączy i ciśnienie spada wtedy zbija na 9 ale dlatego że ciśnienie spadło bo zawór się zamknął/otworzył (zależnie od budowy) . 

Powinny być jakieś przekażniki może któryś nie łączy , a sprawdzałeś na pusto jak ten 10 bieg działa tzn bez obciążenia jazda na pusto ?

Opublikowano
Dnia 13.10.2019 o 20:26, sebe1033 napisał:

a jedziesz i tak strzela/stuka to nie czuć zwalniania ? Może po prostu masz załączony ten 10 bieg ale coś nie łączy i ciśnienie spada wtedy zbija na 9 ale dlatego że ciśnienie spadło bo zawór się zamknął/otworzył (zależnie od budowy) . 

Powinny być jakieś przekażniki może któryś nie łączy , a sprawdzałeś na pusto jak ten 10 bieg działa tzn bez obciążenia jazda na pusto ?

Ogólnie dobrze przełącza z 9 na 10 i na pusto sam ciągnik na asfalcie też tak będzie stukał czy zgrzytał jak ruszam ze sprzęgła z 9 albo 10 też ten dźwięk słychać ... Z 10 na 11 nie ma tego dźwięku jest idealnie i nawet jak wrzucę na postoju 11 i ruszę ze sprzęgła to wszystko elegancko jest tylko na tym 9 i 10 a wiem że od nowości tak nie było po jakiś 20 godzinach tak się zaczęło ... Czekam na orki to będę do nich dzwonił niech zabierają na zimę i robią . 

 

A co do agregatu to 3.6 nie czuję w ogóle tylko że płaski teren...

Dnia 4.10.2019 o 11:28, NewVario napisał:

Kolego przygotuj się na to, że jest to normalka, za niedługo siadzie Ci też czujnik od adblue. Mam ciągnik od roku ponad 1000 godzin, stukania w skrzyni, jęki, zacinanie podczas pracy oraz chwilowe przyduszanie przez miękką os to chleb powszedni. Serwis pisał do fabryki i podobno tak ma być i koniec. Chciałem wymiany na inny model. Od maja mają sprawę gdzieś. 

Jakie objawy daje uszkodzony czujnik od adblue ?

 

Opublikowano
1 minutę temu, NewVario napisał:

Masz np. 100% wlanego adblue, a on pokazuje niedostateczną ilość.

A to nie bo już myślałem że coś się dzieje ... U mnie teraz ostatnio jest takie coś że na wolnych obrotach sam zwiększa sobie obroty do 1100 i wywala komunikat że coś tam ze spalinami 

Opublikowano

A ja podlacze sie pod tematSzukam klosza/lampy/gniazda (nie wiem jak to nazwac) do swiatla ktore niby jest montowane jako opcja w masce z przodu Swiatla te swieca jak by pod przednie kola a u mnie ich nie zamawialem i sa zaslepione dekielkiem na 3wkrety. Zastanawiam sie czy jest mozliwosc dokupienia tego osobno bo kable wszystko jest oryginalnie pociagniete tylko zarowke zalozyc i ten uchwyt do zarowki. Serwis twierdzi ze cala lampe trzeba zmienic za 1800zl

IMG_20191227_222821.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mirek194
      Witam.  Mój NH to 6050 na pompie mechanicznej Boscha. Problem polega na tym,że na rozgrzanym silniku po zgaszeniu ciagnika nie chce odpalić,  nie dochodzi prąd do cewek,  po ostygnięciu wraca prąd i odpala.  Aczkolwiek zdarzyło mi się dziś,że nie chciał w ogóle odpalić, okazało się że spalil się bezpiecznik.  Po wymianie prąd wrócił i odpala na zimnym. Po czym znowu po rozgrzaniu nie odpalił..
      Czyżby to jakiś przekaźnik? 
      Czy mógłby mi ktoś coś poradzić?
    • Przez Mateusz320
      Witam wszystkich,
      New Holand T5 utility 
      Chciałbym usunąć suchy filtr dpf w swoim T5 85 czy to jest bezpiecznie dla silnika ? Bo słyszałem różne opinie ,Moim zdaniem to tylko na plus bo raz że zostanie odciążony- luźny wydech, nie przejmowanie się dopalaniem mniejsze zużycie paliwa gwizd turbinki
      Z drugiej strony słyszałem że te konstrukcje silników nie są przystosowane do luźnego wydechu,po usunięciu filtra DPF głowice nie będą się dobrze dogrzewać a nawet mogą pęknąć.
      Nie nie ma problemu z filtrem ...
      Chciałbym usłyszeć wasze opinie i doświadczenie użytkowników.
       
    • Przez Newhollandtc5050
      Witam. Czy ktoś z Państwa wyjmował lub wie w jaki sposób wyjąć pompe wtryskową?
       
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Chciałem ustawić luzy zaworowe ale niestety nie znalazłem nigdzie jakie powinny być? Może ktoś wie? Silnik IVECO. 
    • Przez xxxpiotreeekxxx
      Witam . mam problem z fordem . Jechał i nie jedzie. Gdy wciskam sprzęgło pojawia się kontrolka ciśnienia oleju i traktor chce ruszyć ale nie może.Robile już kalibrację i nic to nie dało. Biegi przeżuca , rewers działa olej i filtry wymienione. Pomóżcie bo już nie mam sił do niego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v