denis914

zestawy naprawcze

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mariusz(ZDUN)    327

jak ostatnio robiłem 7211 klientowi załozyłem oryginalne zetorowskie nie te polskie to siedziały ags wiec raczej robią dla zetora jako oryginał na aftermarket


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Axd529    121

Dla zetora to nie robi czasem premot?


Kupie cylinder,tłok do husqvarny 51 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    123

Jeden uj co kupi, wszedzie sa tuleje z Krotoszyna, pierścienie primy i tłok china, jedynie można kupić tłok Gorzyce ale to on sam przewyższa wartość tulei i pierscieni 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70
1 godzinę temu, mariusz(ZDUN) napisał:

jak ostatnio robiłem 7211 klientowi załozyłem oryginalne zetorowskie nie te polskie to siedziały ags wiec raczej robią dla zetora jako oryginał na aftermarket

jak poznałeś ,że to AGS ?


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samtech84    102

Obecnie i tak najlepsze są zestawy waryńskiego. Siedzą w nich polskie tłoki Złoteckiego i w przypadku zestawów nowego typu 3 pierścieniowego olejowy jest powlekany chromem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Od kiedy olejowy jest powlekany chromem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samtech84    102

Od bardzo dawna, co znacząco wydłuża jego żywotność. Oczywiście nie wszyscy producenci to stosują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Pewnie tak, bo zazwyczaj one nawet nie stały koło chromu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Mikua napisał:

Jeden uj co kupi, wszedzie sa tuleje z Krotoszyna, pierścienie primy i tłok china, jedynie można kupić tłok Gorzyce ale to on sam przewyższa wartość tulei i pierscieni 

Gdzie jeszcze kupić tłok Gorzyce ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    75

Ags to gówno.Kupiłem do 385,od początku brał olej ,po roku są już progi a w miejscu styku uszczelki z tuleją  wybite sa znaki selekcyjne przez co musiałem zmieniać uszczelkę bo dokładnie na tym znaku wypaliło.W drugim ciągniku mam zetora i tam nie ma problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

Poznałem po tym że jest znak A na dnie tłokai i na tulei w tej chwili osobiście dla siebie zakładam mahle w 3p założyłem 4ro pierścienne i jestem zadowolony, te zetorowskie niby ok co teraz wkłądałem ale ogólnie jakość częsci lipa w 3p zrobiłem regenerację głowicy tłoki tuleje pięknie chodzi a 7211po odpalenieu wali dymem na niebiesko zdjołem kolektor i co mokry...... a głowice po kompleksowej regeneracji, ułożyć się ułoży, ale normalnie aż wstyd klientowi oddawać. Robi się jakiegoś perkinsa czy mwma czy Jd odpalasz. puści dyma to co z montarzu oleju ma i chodzi to czysto .....a tu jak bys nie zrobił to i tak na początku d*pa

Edytowano przez mariusz(ZDUN)

Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

dokładnie -'' ORYGINAL ZETOR PDC " na pewno nie jest  tym co dają na pierwszy montaż . 

Jak byś Ocenił zestawy firmy "KOLBENSCHIMDT ? Oferują zestawy do różnych marek ...


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

KS idzie na pierwszy montarz przynajmniej wcześniej szedł jak robiłem silniki z forterry. KS to marka sama dla siebie tak samo jak mahle czy federal mogul (Gorzyce) jest to producent na pierwszy montarz. 


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
12 godzin temu, mariusz(ZDUN) napisał:

Poznałem po tym że jest znak A na dnie tłokai i na tulei

Po grupie selekcyjnej poznałeś producenta?    :P   :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    163
15 godzin temu, samtech84 napisał:

Obecnie i tak najlepsze są zestawy waryńskiego. Siedzą w nich polskie tłoki Złoteckiego i w przypadku zestawów nowego typu 3 pierścieniowego olejowy jest powlekany chromem.

Ale pierdzielisz bzdety!!!!!!!!! Ty chyba nie wiesz co piszesz! kto ci takich pierdół naopowiadał ? Złotecki i Prima to to samo , Waryński to chińczyk produkowany w Turcji z logiem Ursusa i Waryńskiego.Złotecki nie ma nic wspólnego z Waryńskim!!!Przez wakacje robiłm c-360 na zestawach Primy i nowe głowice Chełmno + nowe wtryski WZM oraz pompa po kapitalce.Ciągnik chodzi miód malina.Od poczatku nawet grama oleju nie wyrzucił ani nie bierze pomimo że na dotarciu.

Edytowano przez KULAWA_KOZA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

A czy ja napisałem, że poznałem to po grópie selekcyjnej????? i od kiedy to grópa selekcyjna jest na dnie tłoka ...........


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samtech84    102
4 godziny temu, KULAWA_KOZA napisał:

Ale pierdzielisz bzdety!!!!!!!!! Ty chyba nie wiesz co piszesz! kto ci takich pierdół naopowiadał ? Złotecki i Prima to to samo , Waryński to chińczyk produkowany w Turcji z logiem Ursusa i Waryńskiego.Złotecki nie ma nic wspólnego z Waryńskim!!!Przez wakacje robiłm c-360 na zestawach Primy i nowe głowice Chełmno + nowe wtryski WZM oraz pompa po kapitalce.Ciągnik chodzi miód malina.Od poczatku nawet grama oleju nie wyrzucił ani nie bierze pomimo że na dotarciu.

To prawda co piszesz, że Waryński nie ma nic wspólnego ze Złoteckim, poza tym, że zamawia u niego tłoki :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JacekMocny    105
21 godzin temu, KULAWA_KOZA napisał:

Ale pierdzielisz bzdety!!!!!!!!! Ty chyba nie wiesz co piszesz! kto ci takich pierdół naopowiadał ? Złotecki i Prima to to samo , Waryński to chińczyk produkowany w Turcji z logiem Ursusa i Waryńskiego.Złotecki nie ma nic wspólnego z Waryńskim!!!Przez wakacje robiłm c-360 na zestawach Primy i nowe głowice Chełmno + nowe wtryski WZM oraz pompa po kapitalce.Ciągnik chodzi miód malina.Od poczatku nawet grama oleju nie wyrzucił ani nie bierze pomimo że na dotarciu.

Niestety kolego nie masz racji ;)  akurat zestawy naprawcze Oryginał URSUS/ Waryński są produkowane w CAŁOŚCI w POLSCE :)


Sprawdzam, testuję, prześwietlam.

Pozdrawiam,

Jacek Mocny

Znajdź mnie na facebooku i instagramie :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    537
22 godziny temu, Sean napisał:

Po grupie selekcyjnej poznałeś producenta?    :P   :D

dokladnie dla zetora jest grupa A i B i niby a jest na ten pierwszy montaż.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
22 godziny temu, KULAWA_KOZA napisał:

Ale pierdzielisz bzdety!!!!!!!!! Ty chyba nie wiesz co piszesz! kto ci takich pierdół naopowiadał ? Złotecki i Prima to to samo , Waryński to chińczyk produkowany w Turcji z logiem Ursusa i Waryńskiego.Złotecki nie ma nic wspólnego z Waryńskim!!!Przez wakacje robiłm c-360 na zestawach Primy i nowe głowice Chełmno + nowe wtryski WZM oraz pompa po kapitalce.Ciągnik chodzi miód malina.Od poczatku nawet grama oleju nie wyrzucił ani nie bierze pomimo że na dotarciu.

I twierdzisz że to dobrze?   :)   tak się dziwnie u mnie składa że te silniki które pluły olejem przez pierwsze godziny docierania i brały olej na dotarciu, były najlepsze, ten który praktycznie był suchy, potem okazał się gówniany, także ostrożnie z tym zachwalaniem dnia przed zachodem słońca.   :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2480
JacekMocny napisał:

21 godzin temu, KULAWA_KOZA napisał:

Ale pierdzielisz bzdety!!!!!!!!! Ty chyba nie wiesz co piszesz! kto ci takich pierdół naopowiadał ? Złotecki i Prima to to samo , Waryński to chińczyk produkowany w Turcji z logiem Ursusa i Waryńskiego.Złotecki nie ma nic wspólnego z Waryńskim!!!Przez wakacje robiłm c-360 na zestawach Primy i nowe głowice Chełmno + nowe wtryski WZM oraz pompa po kapitalce.Ciągnik chodzi miód malina.Od poczatku nawet grama oleju nie wyrzucił ani nie bierze pomimo że na dotarciu.

Niestety kolego nie masz racji ;)  akurat zestawy naprawcze Oryginał URSUS/ Waryński są produkowane w CAŁOŚCI w POLSCE :)

Warynski robi może zestawy do mtz? thm mechanik odradza bo jego klient do domu nie dojechal tlok pękł mahle tu na forum piszą ze jakość spadła motordetal ruski ze względu że ruski jakoś mnie razi ich jakość innych części i uj wie co wybrać


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
58 minut temu, Mikruss napisał:

dokladnie dla zetora jest grupa A i B i niby a jest na ten pierwszy montaż.

Waryński nie ma grup selekcyjnych, twierdzą że mają tak dokładne maszyny do obróbki że wychodzi tylko jedna grupa selekcyjna.

 

Edytowano przez Sean

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JacekMocny    105
31 minut temu, robi57362 napisał:

Warynski robi może zestawy do mtz? thm mechanik odradza bo jego klient do domu nie dojechal tlok pękł mahle tu na forum piszą ze jakość spadła motordetal ruski ze względu że ruski jakoś mnie razi ich jakość innych części i uj wie co wybrać

Nie, pod marką Waryński nie znajdziecie zestawów naprawczych do MTZ'a.

 


Sprawdzam, testuję, prześwietlam.

Pozdrawiam,

Jacek Mocny

Znajdź mnie na facebooku i instagramie :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez WojtekBuawski
      cześć W 80-ce wypaliło się gniazdo oraz zawór ssący. Postanowiłem wymienić oba gniazda, zawory i prowadnice. Problem polega na tym, że po wciśnięciu na prasie prowadnicy zaworu ssącego, nowy zawór nie chce wejść a jednak powinien wchodzić dość luźno. Spróbowalem włożyć go trzonkiem od góry i wchodzi ale potem już nie chce Nowy Zawór wydechowy normalnie wchodzi w ten otwór. Stary zawór ssący też. Co byście poradzili w tej sytuacji? Szlifowac trzonek zaworu papierem ściernym?
    • Przez mikad
      Po zahaczeniu kominem pękł mi kolektor wydechowy w osiemdziesiątce, stary typ wyprowadzenie przez maskę coś takiego

      Pospawałem dziada ale przepalony i tym samym cienki po roku znowu pękł. Dwa nowe odesłane zaraz po zakupie bo nawet na otwory nie pasują, do tego wylot zmniejszony o jakieś 20%, syf totalny robiony pewnie przez beżowych gdzieś w pakistanie. I teraz mam pytanie czy zakładał ktoś do c385 kolektor od u912 czyli ten z bocznym wylotem? Katalogowo powinno pasować ale czy ktoś z autopsji może to potwierdzić? I jeszcze czy on powinien być dzielony na dwa plus dwa cylindry? Coś w ten deseń

      i do tego to?

    • Przez ursusikc330m
      Witam jakie są różnice silników 16 pomiędzy 19? Może ktoś wie gdzie kupić części silnika do 19
    • Przez ceston
      Witam jaki może być problem ze wentylator haczy o obudowę chłodnicy gdy ciągnik się przechyla nawet lekko w prawo? Jakby maska nie szła razem z ciągnikiem.
    • Przez armin089
      Witam, remontuje 914 i dokładam do niej turbo. Mam pytanie w którym miejscu podpiąć się żeby turbo miało smarowanie? Punkt A na zdjęciu to jest podłączony manometr a punkt B to jest prawdopodobnie kanał olejowy i bym musiał w nim otwór zrobić. Pytanie gdzie będzie lepiej się podpiąć ?

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj