Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szanowni koledzy- w 914 została przeprowadzona wymiana/modernizacja układu wspomagania kierownicy na bazie siłownika z bizona super.

Niestety przy zakładanym kręceniem paluszkiem kierownicy pozostała tylko idea- aby zakręcić muszę nieźle sienagimnastykować a raczej nakręcić kierownicą.

 

Nie wiem o co kaman- może pompa za sałaba jak na taki siłownik?

Proszę o poradę za co z góry dziękuję.

 

Poniżej fotki.

 

http://zapodaj.net/10d223a8bc56.jpg.html

http://zapodaj.net/5ef64a9efc4a.jpg.html

Opublikowano

jak masz zasilanie puszczone z orgyinalnego zbiornika to może być zawór zwrotny ja tak miałem w oryginalnym serwie koszt zaworu około 100zł ale możesz spróbować go podkręcić

Opublikowano

Nie wiem czy cię dobrze zrozumiałem bo jeżeli się ciężko kręci to może być właśnie wina zaworu który jest wkręcony w zbiornik oleju wspomagania od góry (może się po prostu zaciął i za małe ciśnienie daje na orbitrol)a jeżeli trzeba wykonać dozo obrotów do maksymalnego skrętu to winny będzie źle dopasowany orbitrol do siłownika

Opublikowano

Najpierw to byś sobie zmierzył ciśnienie jakie masz.Na wyjściu z zbiornika [to jest zawór] załóż węża z manometrem.Ciśnienie na starym układzie powinno być 80 atu a do orbitrola 120.ale na 80 też powinno działać.

Orbitrol to masz Niemiecki lub Bułgarski.

Opublikowano

albo taniej będzie dopasować siłownik, jeżeli chcesz żeby było mniej obrotów to o mniejszej średnicy. najlepiej założyć zbliżony do originału ponieważ za mały też będzie nie dobrze. ja kiedyś jak montowałem w ciągniku orbitrol to zwracałem uwage na wysokość orbitrolu, mi zależało żeby obrotów kierownicy było jak najmniej to wstawiłem sobie od fadromy jakiejś bodajże, był wyższy od orginału co za tym idzie miał większy przepływ oleju

Opublikowano

zasilanie do orbitrola musisz puścić bezpośrednio z pompy, a powrót do zbiornika przez filtr. zawór który jest wkręcony w zbiornik w tym układzie jest niepotrzebny,orbitrolpoinien byc 160, najlepiej założony pod kierownicą, a jeśli będziesz miał za mały skręt to wymień sobie dzwignię od siłownika przy kole na krótszą

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez bimberpoludnie
      Cześć. Wiosna założyłem orbitrol do mojego 1224. Cały układ. Wymieniłem jeszcze pompe na nową, bo na starej i serwie na wolnych obrotach ciężko kierownicą kręcić było. 
      Zaworu w zbiorniczka nie zaślepiłem, a wkręciłem go na regulacji na max. Układ zalany czerwonym ATF
      Po wymianie przez pierwsze 50 godzin rewelacja. Później na wolnych obrotach przestało działać skręcanie w lewo. Koła trochę wkręcany, potem kierownica luźno się kręciła. Po dodaniu gazu koła skrecaly, jednak przy maksymalnym skrecie kierownicą nie miała oporu, jakby orbitrol puszczał. 
      Kontakt ze sprzedającym --;wysłałem orbitrol na reklamację a że ciągnik potrzebny kupiłem u niego drugi. Założyłem i od. Razu to samo co było, plus to, że kierownica raz działa lekko, a raz ciężko - niezależnie od obrotów. Jak działa z oporem i skręcę maksymalnie w prawo, to przez jakis czas działa lekko. Zrobiłem na tym juz 10 godz ale pracować się z tym nie da.
      Co sprawdzić? Pomocy
    • Przez pawel
      Witam wszystkich czy już ktoś dokonywał takiej przerobki i jak to rozwiązaliście. Za wszystkie podpowiedzi i uwagi na ten temat z gory dziękuję.
    • Przez Łukasz98
      Witam . Chciałbym zrobiszc wspomaganie na orbitrolu. Ma ktoś może wymiary i rysunek podstawy orbitrola ? I oczywiście mile widziane zdj,jakies radyitp.
    • Przez Michal385385
      1) Witam, otóż pierwszym moim pytaniem jest - gdzie dostanę taki filtr do wspomagania C385 DE LUXE? Po odkręceniu w środku znajduje się kilka małych okrągłych sitek. Czy będzie tu pasował filtr wkręcany bodajże PP 8.4 ?
      2) Jak prawidłowo powinno się zalewać nowy olej, a następnie odpowietrzać wspomaganie serwomechanizmu? Bo według instrukcji jest napisane, aby kręcić po 10razy w lewo i prawo do oporu, lecz problemem jest to, że po chwili kręcenia w lewo, czy też prawo powstaje tak ogromny opór, że za chiny dalej nie chce się przekręcić kierownica.
      Z góry dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam i miłego dnia / wieczoru życzę!


    • Przez Maciekkkk
      Ursus 914 wyrzuca olej ze zbiornika oleju od wspomagania i ciężko sie kręci, czy to moze być wina pompy wspomagania ? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v