Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam chciałbym zapytać o opinię na temat tych ładowarek w niedalekiej przyszłości będę się rozgładał za jakąs kompaktową ładowarką maks 2,20cm wysokości. Nigdy wcześniej nie miałem styczności z ładowarką więc nie wiem na co zwrócic uwagę przy oględzinach żeby nie wpaść na minę czy są jakieś szczególne elementy wymagające uwagi? Jak z częściami do tych ładowarek drogię są? Nie wiem też czy szukać tych starszych z roczników 90 czy już nowszych po 2000r? Jeśli ktoś cos wie to będę wdzięczny za informacje.
Opublikowano

Kupić planuje dla siebie a nie dla sąsiada za 30-40 tyś to raczej nic nie znajde konkretnego szukam czegoś do 60tyś wiadomo jak będzis coś wartego pieniędzy to może i byc 70. Pracować będzie tylko w obejściu przy bydle mlecznym przyczep ciągać nie mam zamiaru

Opublikowano

Mam 527 z 1997 roku czyli jeszcze ta w starszej budzie ale z rewersem elektrohydraulicznym. musiałem w niej zrobic kilka rzeczy jak np siłowniki itp ale ogólnie jestem z niej bardzo zadowolony i teraz nie wyobrazam sobie pracy bez ladowarki. Mam niewielkie podwórko i zalezało mi na jak najmniejszej maszynie. Szukałem ponad rok ale w koncu sie trafiła. Przy ogledzinach po pierwsze zobacz czy silnik rowno pracuje na wolnych obrotach jak jest zimny, podnies ramie zgaś silnik bedziesz słyszał jezeli zacznie sie opuszczac. Najlepiej jezeli bedzie taka mozliwosc podnies cos na paleciaku i zgaś - u mnie było tak ze siłownik ktory odpowiada za poziomownie czyli ten pionowy przy ramieniu przepuszczał i paleciak sie dosc szybko wywracał. To co wiadomo - wycieki na silniku, na mostach i na półosiach - to czesto sie zdarza. wysun troche teleskop i poruszaj nim recznie na boki - bedziesz widział czy nie sa mocno wytarte slizgi. Tryby skrętu - czy działaja. Od razu mozesz sprawdzic czy działaja kontrolki równoległosci kół - te dwie zielone lampki po lewej stronie kierownicy. Niby szczegol ale jak bys chciał to potem naprawic to jeden czujnik kosztuje ponad 1000zł a byle czym nie da sie go zamienic. Jak bedziesz ogladal model taki jak moj czyli z rewersem elektrycznym za kierownica mozesz zdjac cala pokryke pod ktora sa bezpiecnziki itp. jest ona zmaontowana tylko na dwoch wkretach. Pod nia jest zbiorniczek płynu hamulcowego - sprawdz czy jest w odpowiednim poziomie. Czesto zdarza sie tak ze puszczaja uszczelniacze w przednim moscie i olej (a nie płyn DOT!!!) wycieka do piast. Hamulce - musza byc sprawne i nie ma gadania ze cos tam trzeba odpowietrzyc. Naprawa jest bardzo droga i wymaga rozłożenia praktycznie na czesci pierwsze całego mostu przedniego. 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez kolos87
      Cześć, potrzebuję porady na temat okładzin szczęk hamulcowych do fadromy Ł200. A mianowicie czy wie ktoś z Forumowiczów czy podchodzą z jakiegoś innego pojazdu w ludzkich pieniądzach? Nie ukrywam, że maszyna sumarycznie pracuje może 1-2 miesiące w ciągu roku. Dlatego szkoda mi jakoś bardzo inwestować w ten sprzęt, niemniej jednak hamulce się przydają.
       
      A może zalegają komuś takie okładziny i chciałby się wymienić na kilka papierków z wizerunkiem odpowiedniego władcy?
       
      Pozdrawiam!
    • Przez Tikuś
      Witam, 
      posiada ktoś może dokument jak skalibrować czunik przeciążenia w ładowarce Dieci?
      Pozdrawiam, Tikuś!
    • Przez Kierownik
      Witam. Szukam użytkowników tej skrzyni. Jak to się sprawdza co z czym się je?
    • Przez JakubPL
      Dzień dobry,
      mam problem z hamulcami w ładowarce JCB 526s, rok produkcji 1997r. Z tego co udało mi się ustalić to działają one na tym samym oleju co układ hydrauliczny od wysięgu, ramienia itd. Problem polega na tym, że pedał hamulca jest dość miękki i ładowarka nie zawsze hamuje po wciśnięciu. Czasem jest tak, szczególnie na rozgrzanej, że hamulce działają jak brzytwa. Natomiast przy zimnej ładowarce, dopiero po około 3 sekundach po wciśnięciu pedału hamulca. Dolewałem oleju do zbiornika bo było mało. Jednak po uzupełnieniu problem nie zniknął. Podejrzewam, że mogły się zapowietrzyć, czy ktoś miał podobny problem ? Wiecie może jak je próbować odpowietrzyć ? Dziękuje za odpowiedź. 
    • Przez kamil43228
      Witam wszystkich. Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem mini ładowarki schaffer 332. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jaki olej zalewa się do jej hydrauliki ? Pierwszy raz mam styczność z hydrostatem i nie wiem jaki będzie w porządku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v