Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam :)

Od kilku lat w moim gospodarstwie (25ha) pracuje Deutz Fahr Agrostar 6.11 - produkowane mniej więcej 1990-93. Ciągnik chodzi praktycznie bez żadnych usterek ale ostatnio podczas pracy zapaliła mi się kontrolka najprawdopodobniej od ciśnienia oleju w skrzyni biegów lub hydraulice (widoczna na zdj. nr 1). Skrzynię mam najprostszą w tym w tym modelu czyli 3x5 do przodu, 30 km/h oraz 5 do tyłu. Olej w skrzyni jak i hydraulice + filtry były wymieniane  przed jesienią 2018r. Ma ktoś ciągnik z tej serii lub podobne i wie od czego konkretnie jest ta kontrolka? Lub może ktoś dobrze zna konstrukcję tych maszyn i jakoś mi podpowie jaka może być przyczyna? Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc. Pozdrawiam!

1.jpg

2.jpg

Opublikowano

Witam :)

Chciałem zapytać czy rozwiązałeś swój problem z tą kontrolką?  Mam podobne objawy i nie wiem od czego zacząć szukać po prostu.

Pozdrawiam 

Opublikowano (edytowane)

Panowie a czy ktoś wie gdzie znajduje się pompa od smarowania skrzyni?? Wiem że w samej skrzyni, napędzana z wałka głównego, ale czy da się ją wymienić bez rozbierania całej skrzyni.

Też mam problem z ciśnieniem i najprościej było by zacząć od wymiany pompki lub sprawdzeniu zaworu od regulacji ciśnienia. Tylko czy taki jest i gdzie???

Edytowane przez Wojtek987
Opublikowano

ja znalazłem ten czujnik i go wywaliłem i zastosowałem zegar w kabinie ale na szczęście ciśnienie na skrzyni mam 18 bar więc chyba jest ok.

Opublikowano

Witam, ja wymieniałem ta pompe w skrzyni, też mi przyświecała kontrola az w końcu brakło ciśnienia i został traktor na załączonym przednim napędzie i przestał działać wałek wom... Ta pompa jest na obudowie skrzyni biegów od strony tylnego mostu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
    • Przez Wojtas3c
      Posiadam Same Silver 100.6 i potrzebuję zrobić hamulec ręczny. Od dołu skrzyni jest okienko z dojściem do hamulca postojowego. Spuściłem olej ze skrzyni i tylnego mostu około 60l i mam wgląd na klocki hamulcowe, które znajdują się na wale, tylko nie mam pojęcia jak je zdemontować ponieważ są już zjechane. Klocki te są przełożone poprzez okrągłe tarcze hamulcowe tzn. zasada jest taka że jeżeli zaciągam ręczny to wtedy zaciskają klocki tarcze hamulcowe na wale skrzyni. Tarcze hamulcowe są frezem osadzone na wale i moje pytanie czy one są osadzone na stałe czy na frezie powinny się przesuwać. Oczywiście wszystko pracuje w oleju.
      Poglądowy schemat https://sklep-agroland.pl/CZESCI-DO-CIAGNIKOW/Sektor-klocek-hamulca-recznego-jednostronny-0.171.5451.2
       
      Proszę o podpowiedź w jaki sposób zdemontować klocki i czy tarcze hamulcowe są przesuwne czy stałe na wałku.
       
      Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v