Skocz do zawartości

John deere 6820 CR 2006r. brak mocy oraz nie równa praca na wyższych obrotach


hubert1991

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z JD 6820 2006r. pompa common rail. Po wymianie uszczelki pod głowicą, brakuje mu mocy na wyższych obrotach np.w transporcie, wówczas słychać również falowanie na obrotach. Miał ktoś podobny problem? Ma ktoś może godny polecenia serwis mobilny? okolice Ostrowca Świętokrzyskiego. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biertech też polecam. W moim przypadku miałem jednego roku w żniwa awarie 6430, żaden serwis nie miał czasu u Małolepszego gdzie był kupiony kazali czekać 2 tygodnie, Wanicki tydzień, Gravit podobnie, a Biernacki kazał przyprowadzić na drugi dzień. Tylko nie myśl że w biertech będzie taniej ;) w gravidzie już miał doświadczenie jak kasować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polecam wnickiego z oddziału w piaskach, mają najbardziej doświadczonych ludzi w tym terenie, i konkurencyjne ceny. z bier...... podesle ci bez doswiadczenia i zapłacisz - zaboli bo pan A łupie równo, drozej niz ASO i więcej komplikacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od wanickiego z Grójca serwis robił mi wtryski, wymiana pompy wody i jeszcze kilka rzeczy. Przeszło 15 tys cała impreza, po 2 miesiącach poprawiali robotę z wtryskami bo spierniczyli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, kalus77 napisał:

Od wanickiego z Grójca serwis robił mi wtryski, wymiana pompy wody i jeszcze kilka rzeczy. Przeszło 15 tys cała impreza, po 2 miesiącach poprawiali robotę z wtryskami bo spierniczyli.

Wspólczuje  u mnie agro rolnik śniadowo też spierniczył robote i po wymianie uszczelki ciągnik stracił moc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.02.2020 o 15:41, kalus77 napisał:

Od wanickiego z Grójca serwis robił mi wtryski, wymiana pompy wody i jeszcze kilka rzeczy. Przeszło 15 tys cała impreza, po 2 miesiącach poprawiali robotę z wtryskami bo spierniczyli.

i to jest to za co lubię  ASO, zawsze ogarnę temat. U domorosłych mechaników nikt by nie wrócił i nie poprawił, bo by nie umiał, nagle czasu by mu brakło, bał by się kosztów lub przerzucił na nas - klientów. I wtedy jako użytkownicy płacimy podwójnie.

Poza tym kalus77 gratuluje wsparcia jakiego udzilił ci wanicki na te twoje naprawy. w innej marce po 3,5 roku mi nic nie chcieli dać (niebieskiej), a widę iż tobie pomogli super, z kim tam rozmawiać aby takie wsparcie dostać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciągnik na jednym z wtrysków miał źle założoną podkładkę. Prasowałem słomę w żniwa prasą pasową i zostało mi z 40 ha do ogarnięcia, ciągnik dostał przedmuchu i był słyszalny dziwne uchodzenie powietrza z wtrysku. Zadzwoniłem do serwisu i mówią że ogarną za kilka dni, sami nie wiedzą kiedy może za 2,3 albo 4 dni. Tacie się podniesło ciśnienie, poszła niemiła wiązanka w stronę kierownika serwisu po czym na drugi dzień serwis zrobił za darmo o 8 rano. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Adam6920
      Witam,
      mam problem z ciągnikiem 6920S (skrzynia autopower) 2004r. Po zatrzymaniu ciągnika i przełączeniu rewersu na P, zaczyna piszczeć alarm i wyświetla się błąd: UIC 305015.11 (Blokada postojowa nie włącza się). Podczas wolnego toczenia się ciągnika, po wrzuceniu P, ciągnik tak jakby reagował na zatrzymanie i czuć takie zatrzymanie. Miał ktoś taki przypadek?
    • Przez PITER13
      Mam problem z John Deerem 6920 - ciągnik jednego dnia bez problemu pracował w gruberze, drugiego dnia podczas pracy wkręcał się tylko do 1900 obr/min a trzeciego dnia już nie chciał wogole odpalić. Akumulator i rozrusznik kręciły bez problemu, sprawdzony sterownik silnika jest ok. Pytanie czy ktoś zetknął się kiedyś z takim problemem? Gdzie szukać problemu - może pompa paliwa, wtryski albo jakiś czujnik obrotów?
    • Przez Maniek11001
      Koledzy w Johnie przestal dzialac predkosciomierz elektryczny i wskazowkowy. Obroty i motogodziny dzialaja. Co moze byc przyczyna ?
      Temat przeniesiony do odpowiedniego działu
    • Przez mlyn
      Witam, mam problem z john deere 6820 powerquad 42/h, a mianowicie rozłącza jazdę w trakcie poruszania się. 
      Po przełączeniu rewersu na Neutral i znów w tryb jazdy, jazda powraca, nie ma reguły czy zimny czy ciepły dzieje się to samo. Czym może być to spowodowane? Miał ktoś podobnie? 
    • Przez ZETOR_5320
      Witam mam problem z ciągnikiem john deere 6620 z 2003 ciągnik pracuje normalnie lecz niestety po paru minutach wywala błąd ECU:
      -Crankshaft speed out of specification by a wide margin
      -injection pump initiates engine protection 
      -fuel derate
      Po czym silnik pracuje ale traci całkowicie moc ledwo reaguje na gaz w czym może być problem? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v