Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Potrzebuje pomocy 

posiadam rurkę nr 16 nr katalogowy 1872539M92 podobna jest do rurek paliwowych. W środku są oringi gumowe (u mnie akurat zniszczone) mógłby ktoś pomóc jakie tam oringi przychodzą ? Jeden przychodzi w nakrętkę a drugi na koniec rurki.  Żaden sklep nie może do tego dojść, w katalogu jak widać nie ma rozpisanego co jest w środku a za taką rurkę krzyczą 700zł

rurka jest ok tylko oringi trzeba zmienić. A dać 700zł za 4 gumki to trochę średnio. 
może poda ktoś namiar na ogarnięty sklep albo co tam włożyć - jaki wymiar. Pozdrawiam

FF53FD9A-4C58-4B36-9A49-509CEE2E2532.jpeg

5DBD58BF-CB03-48C1-B9F9-2BD8EA2F124A.jpeg

43A2D39E-B53C-41AC-81CD-24ED03D654F7.jpeg

9DBA7CDC-07B8-42B1-B620-2A9918C22078.jpeg

12AB11D8-AF22-413E-8150-DDFFC7359296.jpeg

Opublikowano (edytowane)

A na pewno potrzebne są te oryngi.jak rozbierałeś to siedziały jakieś.jak tak to dobierz jaki były i już,tylko olejo odporne .ale nawet w katalogu który pokazałeś nie widać że są tam jakieś oryngi.temu 700zł bo to jest filtr .

Edytowane przez grzen
Opublikowano

Ewidentnie widać, ze końcówki tej rurki są złączami stożkowymi w których inne poza spasowaniem uszczelnienia nie są wymagane. Te oringi to pewnie modyfikacja pozostała po poprzednim mechaniku, tym bardziej, że nie widać ich w katalogu,  a gdyby miały być, to z pewnością by były. Próbuj skręcać bez gum, a jak będzie kapać, to wtedy nie oringi, a cienkie o odpowiedzieć średnicy podkładki miedziane podłóż, uprzednio je wyżarzając. Będą dużo bardziej miękkie i ładnie się ułożą. 

Opublikowano

Robiłem to kiedyś w teścia 690 i też potwierdzę że to się uszczelnia na stożku. Jeśli chcesz tam coś koniecznie wcisnąć to weź ze sobą do sklepu i dobierz tak żeby wymiar wewnętrzny nachodził na rurkę a zewnętrznego nie ściął gwint wewnętrzny nakrętki bo wg mnie można by dać oringi dopiero za kołnierzami rurki aby uszczelniło tam ewentualny wyciek na stożku.

Opublikowano

Dziękuje za odpowiedzi 

15 godzin temu, sawin698 napisał:

Robiłem to kiedyś w teścia 690 i też potwierdzę że to się uszczelnia na stożku. Jeśli chcesz tam coś koniecznie wcisnąć to weź ze sobą do sklepu i dobierz tak żeby wymiar wewnętrzny nachodził na rurkę a zewnętrznego nie ściął gwint wewnętrzny nakrętki bo wg mnie można by dać oringi dopiero za kołnierzami rurki aby uszczelniło tam ewentualny wyciek na stożku.

Czyli nie potrzeba tam nic wciskać ? Ani do środka ani na początek rurki ?

Opublikowano

Oringi gumowe nie są drogie więc tak jak napisałem można pod nakrętkę dać jeśli orginalny stożek jest uszkodzony. Nie da się sprawdzić szczelności w tym miejscu po zmontowaniu całości więc żeby nie jechać rozpołówki taniej jest się zabezpieczyć. Takie moje zdanie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Niedlugo zaczynam remont mojego MF 255 , może ktoś podpowie jak I czy wg da się przerobić hydraulika w MF 255 żeby hydraulika była niezależna z podnosnikiem, było by to milion razy wygodniejsze. 
      Dzięki za informacje 
      Np jakbym zalozyl dwa takie rozdzielczego jeden z lewej strony do hydrauliki a drugi po prawej do podnośnika żeby nietrzebabylo przekręcać tej dźwigni pod siedzeniem jets to uciążliwe przy rozsiewaczu do nawozu gdzie jest otwierany hydraulicznie 

    • Przez tiger2911
      Pod koniec roku pojawił się problem wymieniłem tłumik i kolanko z układu wydechowego po zamontowaniu i odpaleniu po dwóch dniach od montażu, podczas pracy pojawia się woda przy połączeniu układu wydechowego. To jeden z problemów bo drugi to ciągnik raz pali jednego dnia a drugiego nie chce odpalić aż gasnie podświetlenie tablicy  akumulator naładowany na maksa 
      Proszę o podpowiedź co mu dolega 
    • Przez tiger2911
      Dzień dobry
      Potrzebuje informacji gdzie są bezpieczniki w massey Ferguson 590 z opisem. Problem z prądem brak kontrolek, nie można zapalić akumulator rozładowany 
       
    • Przez andrev1822
      Jak w temacie. Ostatnimi czasy mam problem z hydraulika. Podnośnik odkąd kupiliśmy podnosił pulsacyjnie i na zgaszonym opadał dość szybko. Przy orce pługami obrotowymi 3x40 waga około 700kg przy obrocie trzeba było gazu dodać. Ale dzisiaj jak założyłem agregat 3.6m to po robocie zaczął wolno podnosić i ciężko było go złożyć. Strasznie szarpie podnośnikiem i można powiedzieć że całym ciągnikiem. Do wymiany pompy? Mam jeszcze trochę roboty w polu 
    • Przez MF255\
      Witam.
      Mam problem z podnośnikiem gdy olej się rozgrzeje to się zacina Tuz (brak reakcji na suwaki) po ostygnięciu wraca gdy przełącze rozdzielacz pod siedzeniem to belki opadają i jest dobrze.
      Nowy filtr hydrauliczny ,zaworek bezpieczeństwa oringi i podkładki na rurce.
      Gdy ciągnik się rozgrzeje to też słychać delikatne drgania . 
      Ma ktoś może pomysł co to może być?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v