Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam do kupienia df agroplus 85 z roku 2000 powiedzcie mi cos o tym ciagniku interesuje mnie czy jest on na pomppowtrysku czy na normalnej pompie i jak jest z czesciami awaryjnoscia spalaniem itp.na co moge zwrócic uwage przy kupnie takiego ciagnika prosze o rady z góry dzieki pozdrawiam

Opublikowano

przede wsztystkim jaka wersja, krajowy czy sprowadzany?

- tak jest na pompowtrysku, a czy to problem jakiś?

ciągnik jest oszczędny w spalaniu, w miarę mało awaryjny, ale ceny części to istna tragedia i kosmos, wszystkie 7 razy albo i więcej droższe jak do ursusa czy zetora, za drobne elementy jak korki linki itp. w stófkach płacisz, a za prawdziwe części w tysiącach ;):)

-także obczaj czy ciągnik nie jest wypracowany mocno i czy nie ma jakiegoś felera, przejeć się czy skrzynia nie rzęzi, czy na najwyższych biegach nic nei huczy nie puka, te wersje miały chyba słabe chłodnice obczaj czy nie cieknie, nie wiem co jeszcze ale w taki ciągnik używany bał bym się inwestować trochę :),

Opublikowano

Ciągnik ten posiada 4 pompy wtryskowe zagłębione w korpusie 1 na 1 cylinder i dlatego ma niskie spalenie.Połowe tego co zetor,mam porównanie bo posiadam agroplusa i zetora.Tak jak pisze Ferdek części drogie nawet bardzo ale co dziś jest taniego .Zwróć uwagię na skrzynie czy biegi nie zgrzytają przy zmianie tak samo rewers jeżeli mechaniczny.Skrzynia morze trochę wyć ten typ tak ma .Zwróc uwagię czy jest tabliczka na silniku z prawej strony są tam specyfikacje dla tego modelu są tam podane punkty odniesienia do prawidłowego fazowania pompy wtryskowej dla każdego silnika są inne wartości jej brak to problem i to kosztowny.Spawdz czy działa wom czy mozna go włączyc i wyłączyć ,blokada,napęd.Jaka cena i ile mtg?Pozatym ciągnik przyjemny do pracy i to bardzo jezeli wszystko jest z nim OK to polecam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v