Skocz do zawartości

Przerywacz kierunkowskazów


nokia

Rekomendowane odpowiedzi

W moim Massey ferguson 1004 T miałem przerywacz na 8 pinow (wtyczkow) a teraz chce zamontowac przerywacz na 6 pinow  i mozna powiedziec ze dziala, to znaczy awaryjne mam lecz nie mam kierunkowskazów próbowałem wszystkiego i nic, czy moglby ktos mi pomóc co zrobić w takiej sytuacjii? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kabel ze starego przerywacza 30b podłączyłem pod nowy przerywacz pod 49 i mialem awaryjne a jak odlaczylem te 49 to już jest brak awaryjnych a jak podłączyłem kabelek ze starego przerywacza 49 do nowego przerywacza pod 49 do kierunki sie znalazly ale nie rowno pracuja, i po tej wymianie kabelkow teraz nie mam awaryjnych 

Nie wiem czy dobrze myślę jak zle to mnie  poprawcie, dochodzę do wniosku ze chyba kabelek 30b bedzie trzeba zmostkowac z 49 i podłączyć do nowego przerywacza pod 49? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerywacz co masz 6-pin jest b.dobry. Ma sygnalizację działania każdej przyczepy. Zacisk 49 ma mieć "stały plus", przewód zacisku 49a idzie do włącznika św.awaryjnych. Przy wciśniętym przełączniku ma iść prąd na środkowy pin przełącznika kierunkowskazów. Na wyciągniętym idzie prąd z wyłącznika na lewe i prawe lampy.

Edytowane przez asharot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co moze byc jezeli lewy kierunek dziala dobrze, rowno miga z przyczepa i bez. Prawy kierunek na niskich obrotach dziala poprawnie, a na wysokich mignie raz lub dwa i wylacza sie. Czasami tylki delikatnie blysnie, lub wogole sie nie wlaczy. Z przyczepa jest to samo. Nowy wlacznik kierunkow, przerywacz wywalony, wsadzony przekaznik. Kilka lat bylo dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez roofii
      Witam, mam problem z amortyzowaną przednią osią, a mianowicie chodzi o to że jak ją wyłączę to nic się nie dzieje przód traktora nie opada, nie ma żadnych błędów, później jak nacisnę żeby ją włączyć to zdarzy się że tak nagle opadnie a później powoli podnosi ale to bardzo powoli, ale dalej przy wyłączaniu nie opada, próbowałem kalibracji znalezionej w necie która polega na kilkukrotnym szybkim naciśnięciu przycisku załączania osi, wtedy ciągnik podnosi się na max do góry następnie opada do najniższego położenia (co ciekawe bo przy wyłączeniu normalnym nie chce tego robić) , następnie podnosi się trochę ale już bardzo wolno i kalibracja się kończy, ale to nic nie zmienia dalej nie działa tak jak powinno, Problem występuje w ciągniku MF 7614 z 2015roku.
    • Przez Piotr7485
      Witam nie działa  mi podnośnik zero reakcij z botnikow  też nie działa.  Tylko awaryjne ręczne podnoszenie i opuszczanie. Zdjęcie do podglądu  dzięki za podpowiedz

    • Przez EBO
      Mam problem kupilem go z uszkodzona pompa ta pod kabina tam sa jakby 3 pompy i srodkowa miala uukrecona oske ,wymienilem i okazuje sie ze traktor pracuje wszystko ok tylko jakims cudem przelatuje olej z hydrauliki do skrzyni biegow  ,20l w okol 10min czy moze wiecie co moze byc ? 
    • Przez Łukaszmf
      Witam. Massey ferguson 3065s. Ostatnio mam problem tego typu że jak odpalam ciągnik to od razu włączony jest przedni napęd. Po zgaszeniu i zapaleniu na nowo ( czasami ) da się wyłączyć i wlaczyc guzik działa na pewno. I problem jest z półbiegiem jak jest na szybkim to jakby coś hamowało. Ma ktoś podobny problem? Proszę o podpowiedź jak to naprawić. 
    • Przez lukaszx680
      Witam,
      Ktoś wie który czujnik trzeba odłączyć zeby podczas hamowania nie załączało przedniego napędu?
      Dzięki

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v