Skocz do zawartości

Blokada skrzyni biegów czy brak 6 biegu F john 6210 z Francji


rafal12

Rekomendowane odpowiedzi

Witam czy w John deere serii 6*10 a dokładnie (6210 ,98 rok ) występowała  blokada biegu F ? Ciągnik z Francji jedzie tylko 30 km/h przy 2400 obrotów skrzynia power quad 20 biegi  , z tego co mi wiadomo nawet jeśli John ma wolną skrzynie to jedzie około 35 km/h  a w  szybkiej skrzyni około 43 km/h , co może być w tym konkretnym przypadku blokada czy brak trybu biegu F w skrzyni ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Ziomal20084 napisał:

Spotkałem się już z taką skrzynia i po prostu zakresu F nie ma. Zawsze możesz wejść pod traktor znaleźć ciegiełko od zakresu F zdjąć linkę i zobaczyc czy w dwóch kierunkach się rusza

I też ledwo 30km/h jechal z taką skrzynia?  Bo mój stary 2250  z wolna skrzynia poleci te 35 a tu nowszy i taki wolny, ma ktoś jeszcze jakiś pomysł jak to sprawdzić ewentualnie rozblokować ,(ciągnik stoi u handlarza dlatego chciałbym dokładnie wiedzieć co i jak )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez bartek879
      Cześć,
      mam John Deere 6910 z silnikiem 6068z pompą wtryskową Lucas (135KM) ale wydaje mi się, że nie osiąga pełnej mocy. Podczas pracy nawet przy dużym obciążeniu nie zakopci, prędzej się zadusi. Membrana korektora dawki na pompie jest sprawdzona i szczelna. Mierzyłem też ciśnienie doładowania, i przy 2000 obr. nie przekracza 0,2 bara. Według serwisówki powinno to być 0,7-0,9. Wydaje mi się, że przez zbyt niskie ciśnienie korektor na pompie nie zwiększa dawki i to będzie przyczyną niskiej mocy. Gdzie szukać przyczyny, skoro turbina nie ma zmiennej geometrii? Jakie macie ciśnienia w swoich silnikach?
    • Przez aprochota
      witam mam problem z 6910. a mianowicie. ciągle słychać jak zakańcza się pompa hydrauliczna w czasie jazdy. na postoju tego niema i w trakcie jazdy jak naciśnie się hamulec to też ustaje wydaje mi się że przy dłuższej pracy olej się bardzo nagrzewa bo jak sie podnosi pług to bardzo powoli podnosi a jak się kręci kierownicą to już w ogóle nie podnosi. dodam jeszcze jak go kupiłem 3 lata temu to już ta pompa się załączała ale sporadycznie. teraz praktycznie non stop się zakańcza. ktoś coś podpowie?
    • Przez Lukas85
      Koledzy mam problem z przyciskami od EHR na błotnikach ciagnika JD 6910. Problem polega na tym że pod błotnikami sa jedynie uciete kable a przycisk dostałem oddzielnie wraz z kawałkiem wiazki. Po lewej stronie jest 8 kabli, natomiast wtyczka w przycisku ma tylko 6. Po prawej stronie jest 6 kabli ktorych kolory odpowiadaja kolorom w uciętej wtyczce ktora dostałem. Podłaczyłem przycisk z prawej strony dopasowujac kolory ale nic nie działa. Zmierzyłem napiecia na przewodach i po przekreceniu kluczyna na 4 z nich jest napiecie. Troche to według mnie nie logiczne bo wydaje mi sie ze napiecie powinno byc tylko na dwoch przewodach. Sam przycisk sprawdziłem i jest na 100% sprawny. Wewnąttrz są dwa mikrostyki z 3 przewodami każdy. Jak dany przycisk nie jest wcisniety styk zwiera dwa przewody. Po nacisnieciu rozwiera jeden z nich i dolacza drugi. Wyglada mi to na kontrole obecnosci lub sprawnosci przycisku na błotniku. 
      Czy ktos moglbym sprawdzic ile ma przewodów i jakie sa kolory we wiazce z lewej strony?
      Czy w tym ciagniku da sie w jakis sposób sprawdzic błędy podnosnika bez podłaczania komputera?
    • Przez marioplf
      Hej !
      Mam wrażenie, że mój podnośnik podnosi znacznie niżej, niż inne podobne modelowo JohnDeer`y.
      Potencjometr maksymalnej wysokości działa poprawnie - ogranicza max. wysokość, ale mimo, iż jest w pozycji na max, to przy obrocie pługiem ten zawadza o ziemię...
      Da się to jakoś podciągnąć ? Ramiona już mam skręcone na maksa...
    • Przez marioplf
      Hej.
      Mój JD6610 szarpie na rewersie - czy u niego można zrobić kalibrację samemu, czy tylko serwis i komputer, czy tylko wymiana tarczek ?
      W kabinie nie widzę złącza diagnostycznego - podpowiecie w jakim miejscu się znajduje i czy w ogóle jest w tym modelu ?
      Półbiegi mam ułożone w literkę H - może jakiś starszy model.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v