Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

NIE nie.... 

Napis jest       URSUS 31.8

Na100%

 

Popytałem trochę znawców tematu i pojawiły się opinie, że jest to wersja export, ale chciałbym żeby ktoś to potwierdził na 100% jeżeli to jest to

  • Haha 1
  • Confused 1
Opublikowano

🙉🙉 Świetni znawcy 😉.

To jest na 100 % C328  - przyjżyj sie dokładnie czcionce jak jest np C napisane - też jest kreska. Przy dwójce też jest kreska tylko że krótsza. Taka czcionka i tyle. Zapytaj znawców czym sie wersja eksportowa od zwykłej różniła - może miała wspomaganie i klime, a głównym rynkiem zbytu była daleka Syberia albo NRD bo w czasach jego produkcji z nikim innym nie handlowaliśmy na eksport 😜

  • Like 2
Opublikowano
38 minut temu, Paweł83 napisał:

NIE nie.... 

Napis jest       URSUS 31.8

Na100%

 

Popytałem trochę znawców tematu i pojawiły się opinie, że jest to wersja export, ale chciałbym żeby ktoś to potwierdził na 100% jeżeli to jest to

te twoje znafce to skąd łony ??

URSUS C-328 - Strona 6 - Forum RetroTRAKTOR

Opublikowano
10 minut temu, karbex napisał:

🙉🙉 Świetni znawcy 😉.

To jest na 100 % C328  - przyjżyj sie dokładnie czcionce jak jest np C napisane - też jest kreska. Przy dwójce też jest kreska tylko że krótsza. Taka czcionka i tyle. Zapytaj znawców czym sie wersja eksportowa od zwykłej różniła - może miała wspomaganie i klime, a głównym rynkiem zbytu była daleka Syberia albo NRD bo w czasach jego produkcji z nikim innym nie handlowaliśmy na eksport 😜

Do NRD i do ZSRR Ursusy C328 nie były eksportowane. Szły głównie na zachód Europy i na Bliski Wschód. Jedynie czym się mogły różnić od krajowych, to kolorem, brakiem istalacji pneumatycznej, a także w niektórych krajach kształtem tylnych błotników a nawet maską.

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
13 minut temu, Pafnucy napisał:

te twoje znafce to skąd łony ??

URSUS C-328 - Strona 6 - Forum RetroTRAKTOR

A to nie jest  jest   URSUS C minus 328 ?  😁🙄
Chciałem policzyć ale mam zepsuty kalkulator jak wcisnę C to mi się zeruje . :)
 

Edytowane przez Andrz_
  • Haha 2
Opublikowano
16 minut temu, bergman31 napisał:

Do NRD i do ZSRR Ursusy C328 nie były eksportowane. Szły głównie na zachód Europy i na Bliski Wschód. Jedynie czym się mogły różnić od krajowych, to kolorem, brakiem istalacji pneumatycznej, a także w niektórych krajach kształtem tylnych błotników a nawet maską.

Wiem kolego wiem - zdaje sie że Egipt i Arabia Saudyjska to jedne z większych rynków zbytu w tamtym czase - szczególnie c330 - tam też budowaliśmy cementownie i drogi w tym czasie - napisałem nrd i zsrr żeby tą "wersje eksportową" uwydatnić (ale dzieki za czujność) 😉. Swoją drogą sporo ursusów na tamte rynki poszło (bliski wschód). Pozdrawiam

Opublikowano

Panowie ci moi Znawcy to ludzie którzy pracowali w odlewni żeliwa LUBLIN URSUS więc trochę wiedzę mają. Pracowali tam po kilkanaście lat więc byli najbliżej tematu. Ale tak czy siak dzię za Wasze opinie. 

Jak dowiem się z jakiego konkretnie modelu jest ta maska, podzielę się tą informacją, przed chwilą dostałem info że takie modele można było kupić tylko z dolary w Pewexach i były wysyłane a zachód Europy, stąd kolor bordowo czerwony na masce. 

Opublikowano

Ok, może sobie troche pojechaliśmy, ale na tej masce jak byk jest napisane C-328. W dodatku z żadnych dostępnych mi źródeł historii ursusa nie widziałem  C-31.8. Wersja eksport może to i była ale to mogła być inaczej malowana C 328 (nasze były w większości takie ciemno zielone)

Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, karbex napisał:

Ok, może sobie troche pojechaliśmy, ale na tej masce jak byk jest napisane C-328. W dodatku z żadnych dostępnych mi źródeł historii ursusa nie widziałem  C-31.8. Wersja eksport może to i była ale to mogła być inaczej malowana C 328 (nasze były w większości takie ciemno zielone)

Pozdrawiam

C328 były też w kolorze czerwonym a u mnie w C325 jest maska z C328 i oryginalnie była jasnozielona. 

Wersja eksportowa C328 do Włoch miała inną maskę i błotniki. Była tam oferowana pod nazwą Field Boy. 

Nigdy nie był w ofercie Ursus C31.8.

Edytowane przez bergman31
Opublikowano

Jak byk jest napisane na masce c328, to nie jest 31.8 bo nigdy takiego ursusa nie produkowano.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PioTroK
      Witam. Podjąłem się zmiany opon wraz z felgami w moim C-330 ze względu na zamontowanego tura.
      Zakupiłem na portalu aukcyjnym zestaw opon wraz z felgami 10.75-15.3 i wszystko ładnie pasuje ale mam jeden mały problem.
      Mianowicie krawędź wewnętrzna felgi przy skręcie będzie ocierać o wystający materiał w półosi osi przedniej. Dodam, że mam przód twardy okrągły..
       
      myślałem nad zastosowaniem dystansów lecz nie znalazłem gotowych dystansów, które posiadałyby zatoczenie na felgę aby koła nie opierały się na śrubach..
      lub nad przyszlifowaniem krawędzi półosi przedniej, bo tam spokojnie jest te 5cm materiału który uważam ze jest zbędny.
      moze Wy macie jakieś pomysły. 
    • Przez RolnikAgroKujawski
      Cześć ludzie. Mam pytanko. Jak myślicie co to może być za kierownica. Ursus c330 1974. Po założeniu kapsla od Zetora, bo mam 2 ramienna Zetora w c360 z turem, wygląda trochę jak z Zetora. A i kierownica jest płaska. Być może dziadek ją kiedyś wymieniał 



         

    • Przez igor730
      Witam . Proszę o poradę. C330M. Posiadam rozdzielacz oryginalny podłączony w sposób jak na zdjęciu. 
      Teraz podłączyłem do oryginalnego rozdzielacza dodatkowy rozdzielacz dwusekcyjny z jedna sekcja plywajacateraz ona jest zaślepiona. Odłączyłem rurkę która tworzyła bypass między góra a bokiem rozdzielacza i do górnego króćca podłączyłem przewod do rozdzielacza zewnętrznego gniazdo P a od bocznego króćca z rozdzielacza oryginalnego do nowego rozdzielacza do gniazda T. Generalnie takie połączenie przewija się w internecie. 
      Rozdzielacz zewnętrzny potrzebuje do sterowania ładowaczem z siłownikiem z dwoma przewodami. 
      Problem jest następujący już na samym początku otóż z oryginalnego rozdzielacza mogę podnieść tuza ale nie jestem w stanie go opuścić. Dając wajchę w dół słuchać że pompa pracuje mocno ale tuz nie opuszcza się. 
      W czym jest problem. Wydaje się że olej jest blokowany i nie może wrócić do skrzyni z tuza



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v