Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich :) 
Mam problem z moim mf 6170 a mianowicie gdy go odpale na zimnym jest wszystko ok (tylko 3 bieg ciężko wchodzi a później jest już ok). Jak się rozgrzeje po zaoraniu pół ha zaczyna szarpać przy ruszaniu(ciężko płynnie ruszyć) a później po zaoraniu ok 1ha gdy się zatrzymam to już ciągnik nie chce ruszyć, troche próbuje ujedzie z 2metry i stoi w miejscu(niekiedy mrugnęła kontrolka ciśnienia oleju a niekiedy w ogóle nie świeciło nic). Przerzucanie półbiegami nic nie pomaga, na wolnych biegach też nie chce jechać. Niekiedy jest tak puszcze mu sprzęgło i po jakiś 2 sekundach szarpnie i ruszy. Raz tak zrobiłem że jak już ruszył to gruberowałem w polu ok 3ha bez zatrzymywania sie i normalnie pracował lecz gdy się zatrzymałem to już nie chciał ruszyć. Musze go zgasić na ok 30min by ostygł i po tym czasie z ledwością ruszy bym mógł dojechać do domu na jednym biegu. Na drugi dzień jest wszystko ok do czasu gdy sie nie zagrzeje. Dodam że podnośnik wspomaganie itd wszystko chodzi tak jak powinno nawet wtedy gdy ciągnik nie chce jechać. Przy siewie miałem taki przypadek że nagle zaświeciła mi sie kontrolka ciśnienia oleju i po jakiejś sekundzie sam przerzucił sie na półbieg D i po wciśnięciu sprzęgła wróciło do normy. Jednego dnia tylko tak miałem pare razy. Stan oleju jest ok.
Koledzy spotkał się ktoś kiedyś z takim przypadkiem? 

Opublikowano

Witam Tak myślę że trzeba było by rozgrzać ciągnik do czasu aż pojawią się awarie i wezwać kogoś z komputerem jakie błędy się wysypały  trzeba też zmierzyć ciśnienie w skrzyni gdy jest jest rozgrzany ma być 17bar.

Opublikowano

Dynashift. Znajomy Twierdzi że gdzieś jest nieszczelność. Wiadomo jak sie nie rozbierze to sobie tak można gdybać tylko myślałem że ktoś miał już taki przypadek i pomoże coś. Jak nie to będzie trzeba rozbierać i patrzeć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez karol_365
      Witam. Może ktoś podpowie, czy mam słuszne podejrzenie odnośnie wycia w skrzyni i ewentualnie doradzi jak to zlikwidować. Jakieś 2 lata temu zakupiłem MF 698 w tanich pieniądzach z niesprawnym wzmacniaczem momentu ( dźwigienka pod kierownicą, czyli skrzynia na 2 wajchy). Wzmacniacz ogarnąłem. Były pęknięte pierścienie w nim i przy okazji zregenerowałem kosz wzmacniacza. Przed remontem nie było praktycznie ciśnienia na skrzyni z jazdą, więc dla spokojności wstawiłem nową pompę hydrauliczną. Podczas wymiany zauważyłem że na przekładni pompy hydraulicznej na takiej płycie ( dołączam na zdjęciu) jedne koło zębate było luźne( strzałka na zdjęciu) . Niestety zignorowałem to i złożyłem wszystko do kupy. Efekt? Wszystko działa jak żyleta, wzmacniacz ,wom , podnośnik, cisnienia są luks. Jedynie pozostało głośne wycie. Wycie pojawia się tylko i wyłącznie wtedy gdy załączony jest wzmacniacz momentu, tzw. przyspieszacz. I moje pytanie brzmi, czy te wycie może powodować te małe koło zębate, które miało luz , które ja zignorowałem i zostawiłem? Ciągnikiem dużo nie jeżdżę ale jak już coś robię , to mnie szlak trafia , bo wyje to głośniej niż c360 z kosiarką 😅 W wolnej chwili chciałbym to zrobić ale przed tym wolę się upewnić czy dobrze myślę. Pozdrawiam 




    • Przez kuna9977
      Zastanawiam się nad opryskiwacza wpadł ładny pilmet 1215 używany. Tylko mam górzysty teren i zastanawiam się czy MF 255 z pełnym da radę na 2 biegu. Też mam kilka kawałków w klin jak wygląda sprawa ze zwrotnością? Czy lepiej kupić 800l. Na Zetora 7340. Mf mały zwinny mało pali chodzi również z rozsiewaczem. 
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Niedlugo zaczynam remont mojego MF 255 , może ktoś podpowie jak I czy wg da się przerobić hydraulika w MF 255 żeby hydraulika była niezależna z podnosnikiem, było by to milion razy wygodniejsze. 
      Dzięki za informacje 
      Np jakbym zalozyl dwa takie rozdzielczego jeden z lewej strony do hydrauliki a drugi po prawej do podnośnika żeby nietrzebabylo przekręcać tej dźwigni pod siedzeniem jets to uciążliwe przy rozsiewaczu do nawozu gdzie jest otwierany hydraulicznie 

    • Przez Clark
      Witam. Jestem na etapie wymiany instalacji w MF255. Poza kontrolkami od kierunków wszytko niby działa ale jest jeden podstawowy problem- brak ładowania. Jeśli wzbudzę alternator to wszystko hula jak złoto. Teraz pytanie w jaki sposób w oryginalnej instalacji poprowadzone jest wzbudzenie. Instalacja którą kupiłem ma tylko dwa przewodu. Jeden główny i drugi od kontrolki. Ten od kontrolki nie podaje plusa więc wzbudzenia nie ma. Jeśli podam plus wszystko działa. Co najważniejsze- nowa instalacja jest zrobiona na wzór oryginału a ja mam alternator przerzucony na drugą stronę i jest to on od samochodu. Nie wiem jak w oryginalnym było rozwiązane wzbudzenie. Poprzednio alternator zakładał mi elektryk ale zrobił to metodą gospodarczą i po linii najmniejszego oporu (sama kontrolka od początku nie działała). W necie znalazłem informację, że przez przewód kontrolki chwilowo powinien być podawany plus ale tak się nie dzieje. Czy w oryginale jest jakiś dodatkowy przewód?     
    • Przez kiken
      Witam ogólnie szukam opinii na temat MF 264 najlepiej użytkowników wady i zalety kto co wie i na co zwrócić uwagę przed kupnem ? Jak radzi sobie z turem ten konkretnie jest z napędem 4x4  był plan założyć turą do 3p a teraz zastanawiam się nad takim rozwiązaniem pozdrawiam 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v