Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Prośba o pomoc, mam taki przypadek że często zapala mi się kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni, po chwili po chwili gaśnie ale razem z nią gaśnie kontrolka od żółwia i zająca i wtedy nic nie działa tzn. najważniejsze wałek. Kiedyś miałem problem z samą kontrolką ciśnienia przyczyną był zimy lut na module. wiele lat był spokój a teraz taki psiukus, dodam że nie ma reguły kiedy się zapala i gaśnie czasami pół dnia się jeździ i jest ok. w załączeniu film jak to wygląda

Opublikowano

Czyściłem to połączenie i raczej jest ono ok, starałem się wszystkie połączenie przeczyścić używając do tego różnych preparatów do czyszczenia styków.

Opublikowano

super. posiedziałeś sobie bez sensu pod traktorem, nic nie zrobiłeś, manometru nie masz więc czego tam szukasz? Te wszystkie kosteczki możesz do usranej śmierci czyścić, zalewać kolejnymi preparatami jak i tak ciśnienia nie ma, czujnik szwankuje albo autotronic zdycha

Opublikowano

Jeżeli wspomaganie chodzi normalnie to ciśnienie raczej jest u mnie po porządnym myciu nieraz było tak że coś tam nie halo było z tą kostką teraz jak uczepiona na opaskę jest git a tak podczas jazdy się zapalała ta kontrolka ten czujnik można by wymienić on chyba sto parę złotych kosztuje w zamienniku podobno da się go jakoś miernikiem zdiagnozować ale nie wiem jak

Opublikowano

Witam mam pytanie troche z innej beczki . Wczoraj kosilem łąke i troche mną i ciagnikiem po trzeslo (mf 3070) po przyjeździe z pola zobaczylem ze wisi mi kabel od czujnika zabrudzenia filtra oleju hydrauliki . I teraz pytanie gdzie ten kabel powinien byc wpiety czy w sterowniku pod kabina w ktores kostce czy idzie do gory do kontrolek nie moge znaleźć drugiej czesci tego kabla pod kabina wiec zakladam ze bardziej bedzie do autotronica szedl ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v