Skocz do zawartości

kody błedów


Rekomendowane odpowiedzi

Większość błędów w tym ciągniku jest interpretowana jako zwarcie do plusa albo do masy. U mnie kiedyś wyskakiwały codziennie jakieś błędy, za każdym razem inny numer. Porozpinałem całą instalacje i spryskałem preparatem do korozji konektorowej i już pół roku spokoju. Szczególnie te gniazda gdzie instalacja wchodzi do kabiny, u mnie jest to z tyłu po prawej stronie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musi to być zwarcie na kablach, czy może to być wina bezpośrednio czujnika? bo jak dociskam kostkę na czujniku(tym przy pedale sprzęgła) to jest dość luźna i błąd zmienia się z 66 na 65 lub 15.

 

 

Edytowane przez Saper95
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być gdzieś instalacja przetarta albo nie łączyć i stąd te problemy. U mnie się przetarły kable przy kierownicy, te od dźwigni rewersu i też błędy czujnika sprzęgła wysypywało. Nawet serwisant tego nie ogarnął. Sprawdź wszystkie kable i spryskaj jakimś preparatem do połączeń elektrycznych wszystkie kostki, u mnie to rozwiązuje 99% wszelkich problemów z błędami

błąd 15.jpg

błąd 65.jpg

błąd 66.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Grab12
      Witam pacjent to deutz 7807c silnik f4l913 przy pierwszym odpaleniu nie może wejść na obroty naciskam gaz do oporu i nie reaguje odpala i chodzi na strzała tylko na wolnych obrotach potem już normalnie jak pochodzi trochę ale mnie to wkurza paliwo z baku leci swobodnie grawitacyjnie bak jest wyżej jak pompa wtryskowa i zasilająca filtr zmieniony to samo pominąłem go całkowicie to samo sprawdziłem sitko pompy zasilającej czyste pompa membranowa zasysa jak pompuje ręcznie słychać jak zawór przelewowy w pompie skrzypi jedyne co mi przychodzi do głowy to że ma zamałą wydajność. Myślałem że to przez filtr bo w 60 czy 30 paliwo jest tłoczone na filtry a tu było zasysane przez filter i z pompki zasilającej bezpośrednio do pompy wtryskowej podawane.tłoczkowe pompy pompują jak szalone a te membranowe jak bym chciał ręcznie odpowietrzyć to chyba pół dnia bym pompował.macie jakieś pomysły? pompa smarowana pod ciśnieniem z silnika.
    • Przez AGEPOWER
      Witam,
      jestem nowy na forum. Zajmuję się od 11 lat silnikami DEUTZ. Chętnie pomogę wszystkim użytkownkom:-) Odpowiem na każde pytanie, doradzę, zdiagnozuję, naprawię.
      Zapraszam do zadawania pytań.

       
    • Przez john56l
      Witam mam pytanie kupiłem agrotrona 150 MK2 i na 2 i 4 półbiegu przy jeździe do tyłu szarpie tak jak by zapinał dwa półbiegi na raz, dodam że przy jeździe do przodu tego problemu nie ma jeździ normalnie, żadnego błędu nie pokazuje wszystko chodzi oprócz tej jednej przypadłości, pytanie co może być? Łupać go na pół czy najpierw kalibracja i sprawdzenie wyspy zaworowej? Z góry dzięki 
    • Przez john56l
      Witam mam pytanie kupiłem agrotrona 150 MK2 i na 2 i 4 półbiegu przy jeździe do tyłu szarpie tak jak by zapinał dwa półbiegi na raz, dodam że przy jeździe do przodu tego problemu nie ma jeździ normalnie, żadnego błędu nie pokazuje wszystko chodzi oprócz tej jednej przypadłości, pytanie co może być? Łupać go na pół czy najpierw kalibracja i sprawdzenie wyspy zaworowej? Z góry dzięki 
    • Przez hubertg7
      Witam! Mam problem z WOM  w Deutzu Agrotron 150, mianowicie kiedy kupowałem go używanego wałek działał, mam już go 3 rok i nigdy mi wałek nie był potrzebny, ostatnio tez sprawdzałem z ciekawości i działał, wczoraj podpiąłem rozrzutnik i jak na złość wałek nie działa.
      Co sprawdziłem: znalazłem cewkę która załącza hydraulicznie wom, gdy ją wcisnę ręcznie wałek się kręci, więc problem raczej z elektryką.
      odkręciłem włącznik są 3 kable w jednym jest prąd, sprawdziłem miernikiem po wciśnięciu włącznika jest przejście z pinu gdzie jest prąd do drugiego pinu.
      Czy ktoś miał taki problem i mógłby coś poradzić, czy pozostało mi wzywanie serwisu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v