Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
7 minut temu, hubertb napisał:

A po ch... w ogóle ten ciągnik mieć

Dziękuję, jestem z Ukrainy, w ogóle nie mamy części zamiennych ani informacji o naprawach.

 

Opublikowano

U nas też ciężko o części, możesz próbować podbierać z postlicencyjnych (ursus wyglądający jak mf). Bez półbiegu masz osiem biegów do przodu co daje aż dwa biegi do pracy trochę mało jak na taki ciągnik. Strzeż się też serii 500 MF bo do niej nigdzie nie ma części. 

Opublikowano

Do tego modelu nic z policencyjnych ursusów nie dobierzesz. Ewentualnie bardzo mało. Ich konstrukcja bardzo się różni.

@Wolodymyr poszukaj w katalogu następnych rysunków co jest w tych otworach. Czy hamulce czy może zwolnice planetarne. To ułatwi dojście do czego ten olej tam potrzebny.

Opublikowano
3 godziny temu, hubertuss napisał:

 

@Wolodymyr poszukaj w katalogu następnych rysunków co jest w tych otworach. Czy hamulce czy może zwolnice planetarne. To ułatwi dojście do czego ten olej tam potrzebny.

Там якби дві версії блокування: механічна і гідравлічна. В моєму тракторі мабуть механіча, тому що від педалі іде механічна тяга. Ось така

блок2.png

блок1.png

Istnieją dwie wersje zamka: mechaniczny i hydrauliczny. W moim ciągniku, prawdopodobnie mechanicznym, ponieważ pedał to trakcja mechaniczna. Otóż to

Opublikowano (edytowane)

Tak myślałem, ze to nie żadna blokada bo jeszcze takiej nie widziałem. NO ale może się mylę

Co to jest 13 trójnik czy zawór?

Co to jest 19 i to coś bez numeru wkręcane w 19 - czujnik czy elektrozawór?

Edytowane przez hubertuss
Opublikowano (edytowane)

Przecież pisze, że ma mechaniczną.

Olej płynie z 19 rurą 11 do filtra. Z filtra wypływa kolankiem 6 i kolankiem 8 oraz trójnikiem 13. Jak to blokada to co steruje rozdziałem oleju?

@Wolodymyr czy numer 2 z dolnego rysunku przykręca się do całego korpusu skrzyni i czy możesz znaleźć rysunek co jest pod częścią numer 2. jaki mechanizm?

Edytowane przez hubertuss
Opublikowano

Ponieważ w układzie hydraulicznym przez trójnik olej przechodzi jednocześnie na przednią i tylną oś. A w moim ciągniku nie ma trójnika, olej trafia tylko na przód mostu.

гыдрблок.png

Opublikowano

I blokuje się po odpaleniu ? Sama ?  Układ działa tak: olej nie płynie blokada działa, podobnie działa też włączanie przedniego napędu. Przedni napęd włącza się podczas hamowania ciągnikiem(musisz mieć sprawny stop), jeśli masz utratę ciśnienia oleju na półbiegu przód i blokada włączą się. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v