Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Mam ostatnio taki problem, który występuje sporadycznie. Mianowicie gdy ciagnik się juz rozgrzeje to podczas jazdy TLS potrafi zgłupieć i podnieść ciągnik na maksa nie rozłączając hydrauliki tj. słychać jak cały czas pompuje tls-a do góry i nie odcina. Z czasem odetnie i wszystko wróci do normy tzn. ustawi się na pozycję środkowa. Bywa też i tak że, odetnie i w grupie SFA wywali błąd 062. Ciekawe jest to że, gdy zaczyna pompować to dzieje się to podczas jazdy gdy się zatrzymam oś jest nadal w górze ale pompowanie ustaje. Gdy ruszę znów to samo. Czujnik położenia TLS jest nowy i skalibrowany akumulatory tez nowe i napełnione odpowiednio azotem. Mam jakieś swoje podejrzenia ale może ktoś mial cos podobnego i podrzuci jakiś pomysł? 

Edytowane przez KarPap
Opublikowano

Witam,

mam JD 6310 z 2001r. Mam problem z TLS.

Po odpaleniu podnosi się do góry po chwili (ok. 5s)  opada i na postoju najczęściej jest na dole, a w czasie jazdy pracuje góra dół.

W temperaturze otoczenia do 20 st. nie ma większego problemu, natomiast już powyżej 20 i w pracy cięższej   (prasa belująca)  zaczyna grzać się olej i płyn w chłodnicy. 

pojawiają się czerwone kontrolki od oleju skrzyni i żółty "!".

Był jeden Pan z serwisu stwierdził, że to wina siłowników od TLS. Namordowałem się niemiłosiernie żeby je wybić, zawiozłem do warsztatu gdzie specjalizują się tylko w siłownikach. Włożyłem je po regeneracji. Mechanik przyjechał wszystko skalibrować, ale nic się nie zmieniło. Miał przyjechać po I sianokosach i do dziś dnia nie może dotrzeć, a za pasem prasowanie słomy i będę miał dalej problem.

Proszę o podpowiedz jak i co zrobić lub polecenie kogoś kto to zrobi.

Ewentualnie pytanie czy można jakoś odłączyć TLS, żeby nie pracował?

Brat próbował pod przewód wkładać 1 grosz żeby zamknąć przepływ oleju, ale nie jestem przekonany czy to dobry pomysł i czy tak można pracować.

Powiat. Przasnyski woj. Mazowieckie 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Walczaklu
      Może ma ktoś instrukcję procedury kalibracji podnośnika tylnego w traktorze z tematu...?
      Będę zobowiązany...
    • Przez maniek6414
      Witam.
      To mój pierwszy post bo nie mogę nic znaleźć w necie konkretnego. Mam poważny problem z JD 6910 2000 r. skrzynia  AutoQuad II, gdyż nagle przestał jeździć. Po wybraniu biegu i ustawieniu rewersu do jazdy w przód lub do jazdy w tył ciągnik nawet nie drgnie, brzęczek piszczy i miga "N" na rewersie jakby był załączony postój. Bezpieczniki sprawdzone, znajomy elektryk nie wie co to może być. Sytuacja powstała nagle po tygodniowym postoju ciągnika. Pomocy bo czas ruszać w pole a tu nie ma jak.
    • Przez aprochota
      witam mam problem z 6910. a mianowicie. ciągle słychać jak zakańcza się pompa hydrauliczna w czasie jazdy. na postoju tego niema i w trakcie jazdy jak naciśnie się hamulec to też ustaje wydaje mi się że przy dłuższej pracy olej się bardzo nagrzewa bo jak sie podnosi pług to bardzo powoli podnosi a jak się kręci kierownicą to już w ogóle nie podnosi. dodam jeszcze jak go kupiłem 3 lata temu to już ta pompa się załączała ale sporadycznie. teraz praktycznie non stop się zakańcza. ktoś coś podpowie?
    • Przez thebestacc
      Cześć. Problem zaczął się podczas wożenia siana z 1 pokosu. Po postoju gdy odpaliłem ciągnik zapaliła się kontrolka stop i ciśnienia oleju. Zgasiłem ciągnik, następnie odpaliłem i było wszystko w porządku. Podczas żniw na nowo zapaliła się z 2 razy, a podczas wożenia obornika kontrolka nieustannie zaczęła migać, a pozniej jak się okazało ukręciła się flansza napędu pompy. Po jej wymianie problem na chwile ustąpił, ale pojawił się na nowo. Postanowiłem zmienić olej wraz z wszystkimi filtrami, jak się okazało stare filtry były naprawdę brudne. Wszystko było w porządku przez około 10 godzin pracy. Dodam że wszystko działa jak należy, a gdy wjadę na rowne podłoże kontrolka momentalnie przestaje świecić. Poziom oleju na tej miarce jest tak jak powinien być, a oleje i filtry oryginalne John Deere. Ciśnienie na pompie to ponad 200 bar, więc bardzo dobre. W czym może tkwić problem? Bardzo proszę o pomoc.
    • Przez michal822
      Witam kupiłem 6210 i wziąłem sie za serwis olejowy  i pytanie do posiadaczy czy w tym modelu jest sitko filtrujące  przekładni tak jak w wersji 6910. Czy w modelach 4cyl juz go nie bylo 


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v