Skocz do zawartości

Przytrzymywanie ciągnika przy ośce


DawidWasik

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie

Witam, panowie od ostatniego czasu mam problem który wiąże się z amortyzacją w ciągniku. Chodzi o to gdy ciągnik rozgrzeje się przy pracach polowych a amortyzacja będzie załączona to na rozgrzanym oleju zaczyna przyhamowywać ciągnik pompą i nie idzie jeździć ani opuścić ośki. Gdy odłączę wszystkie wtyczki wtedy normalnie można pracować. Co to może być ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez traktor09
      Witam,kolegów mam problem k420, a mianowicie z silnikiem nie równo pracuje, faluje ale tylko jak jest zimno przy zerze i niższej temperaturze, po nagrzaniu czy jak jest ciepło wszystko przechodzi, silnik TCD2012 L04 2V, 2012r. Czy ktoś miał taki problem ???
    • Przez hofik
      witam. mam taki problem z deutz fahr agrotron 150 2005r. mianowicie kontrolka z kłódka miga sygnałem 5 mrógnięć przerwa 1 mrógnięcie i od nowa. nie działa podnoszenie plecaka z kabiny.
    • Przez Vletch
      Witam, mam problem z szarpiącym wałkiem wom w deutz fahr 5105. Ciągnik mam od nowości, niedawno zauważyłem ten problem kiedy kupiłem większą kosiarkę. Podczas włączania wałka trzeba dać minimum 1400obr na silniku inaczej ciągnik gaśnie, kiedy się włącza wałek startuję od razu z pełną prędkością i boję się że coś może się w końcu urwać w ciągniku lub kosiarce. 
      Da się to w jakiś sposób wyregulować np. tak jak się kalibruję skrzynie biegów i rewers? czy jest to taka "wada fabryczna"? 
    • Przez john56l
      Witam mam pytanie czym różni się skrzynia biegów o oznaczeniu 2093 419 012 I 2 zp23 od obudowy skrzyni 2093 419 012 J 3 zp62
      Na pozór wyglądają identycznie, wie może ktoś czy można ta 1 zastąpić ta druga?
    • Przez Nintendo
      Mam problem z ciągnikiem Deutz k110.
      Silnik ogólnie ładnie pracuje i nie ma z nim żadnego problemu dopóki nie obetnie mu mocy.
      W czasie np orki ciągnik traci nagle moc i zaczyna jakby terkotać. Gdy go zostawię na chwilę na wolnych obrotach, po powiedzmy 1minucie pracuje już normalnie i ma normalną moc aż po chwili orki znowu łapie to samo.
      Podejrzewam jakiś problem z paliwem.
      Filtr był nie tak dawno wymieniany więc raczej odpada. Czy ten ciągnik ma gdzieś jeszcze jakiś filterek przed pompką lub coś w tym stylu?
      Ewentualnie ma ktoś jeszcze jakiś pomysł?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v