Skocz do zawartości

Ursus 2812 stuki, ciężko pali gdy chłodno.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Ursus 2812 przy dodawaniu gazu słychać głośne stukanie czym bardziej gwałtowne dodanie gazu tym głośniej stuka, najgłośniej stuka na zimnym silniku na dobrze rozgrzanym cichnie.
Gdy jest chłodniej jak teraz  a w zimie to już w ogóle totalnie ciężko pali, podobno miał tak od nowości.

Przebieg 2200mth 20lat.
Luzy zaworowe ustawione.

Opublikowano
27 minut temu, plati napisał:

Palony na samostarcie?

Nie. 
 

 

19 minut temu, robi57362 napisał:

ale napewno stuka w silniku? tam pompa tloczkowa tez wydaje stuki. a jak napewno silnik to mógł sie wal urwac ale to długo by nie pochodzil

Nwm słychać z przodu.  Przy powolnym dodawaniu gazu lub gdy jest mocno rozgrzany nie stuka.

Opublikowano
przemekuliski napisał:

perkins zawsze ciężko pali, szybko obrotowy i problemy znikaja

Nie palą ciężko. Jeden obrót i gada, zimą dwa potrzeba i to na starym rozruszniku, z popsutym automatem. Ja bym właśnie w zapłon celował. Zaznacz sobie ustawienie pompy wtryskowej i spróbuj ja minimame przekręcac do góry. Jeżeli wał by się urwał to by był łomot w silniku. Po odpaleniu cicho, ze dwie sekundy i walenie.

Opublikowano (edytowane)

20181208_214253.jpg

Temat ustawienia kąta wtrysku tutaj podany w instrukcji. Wyciągasz gumowy kapsel pod filtrem paliwa na łączeniu bloku ze skrzynią. Szukasz oznaczeń i seger w pompie na literę E. 

Edytowane przez maarianek88
  • Thanks 1
Opublikowano

Nie chce mi się wierzyć w ten przebieg ,  u mnie mam te same objawy ale  przebieg 6300  i prosi się o remont  . Z takim  przebiegiem jak u ciebie to przy -20 powinien palić od pierwszego  

Opublikowano (edytowane)

Zawsze nawet przy małym przebiegu może gdzieś w pompie coś się zaciąć, albo w wtryskiwaczu coś zadziać. Szczególnie przy jakosci naszych paliw.

Dużo zależy też od tego co silnik przeszedł. W okolicznym SKR silnik 3p udalo sie im zabić w pół roku.

Ojca 3p jak byl nowy palił niby dobrze w mrozy, ale dopiero po kilku latach po wymianie wirnika rozrusznika zaczął zapalać naprawdę dobrze. Fabrycznie było z nim coś nie tak.

Edytowane przez Alchemik
Opublikowano

Jak by z pompą było coś nie tak to by i na ciepłym ciężko odpalał . Sprawdź na rozgrzanym silniku czy nie dymi delikatnie z wlewu oleju i z miarki oleju .Silnik mógł  jeździć  z pękniętą rurą od powietrza przy świecy płomieniowej  lubi rozmięknąć od  ropy .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Krzys375
      Witam,
      Ursus 4514 96'
       
      Założyłem naprawione wtryski bo wszystkie lały, nowe paski klinowe SPA1357, nowy alternator.
       
      Po odpalaniu ciągnika coś, gdzieś piszczy.
       
      Pasek bardzo mocno poluzowałem ale ciągle piszczy.
       
      Co może być przyczyną? Pompa wody, sprężarka? Czy pompa wtryskowa jeśli jest zużyta może wydawać taki dźwięk - nie wiem . . . wtryski są zregenerowane a mówił mi Pan od naprawy że jeśli pompa słaba może nie mieć siły podać paliwa.
       
      Proszę o pomoc
    • Przez plati
      Witam
       
      Podrzucić ktoś jakis serwis który zajmuje sie generalna naprawa perkinsa włącznie z osiowaniem wału i obrabianiem bloku pod wymiar?
    • Przez masseyf12
      Witam, jak można wybić,wycisnąć tuleje z silnika perkins a4.236? Pękła mi jedna tuleja i chciałbym ją wyciągnąć bez odkręcania silnika. Czy da się ją jakoś wyciągnąć domowym sposobem, czy coś w tym stylu.( w c-360 nie ma problemu bo tuleje są ''mokre''), A w tym silniku są wciskane w kadłub. Czy ktoś sam wyciskał taką tuleje, jeśli tak to proszę o pomysły i propozycję.
    • Przez ClaasDominator
      Witam serdecznie . Chcialem zapytac ile wchodzi oleju do przekładni vario Fendt 818 i jak sie wymienia olej i filtry,czy trzeba kalibrowac skrzynie.Jaki olej stosujecie .Pozdrawiam i dziekuje za cenne podpowiedzi i rady.
    • Przez cezar12
      Witam. Mam duży problem z nh Td 80. Historia jego nie znam  bo wziolem go w rozliczeniu. A problem jest taki jak w tytule czyli leci ciurkiem płyn chłodniczy z dołu głowicy od przodu silnika. Leci oczywiści na zewnatrz. Leci ciurkiem. I mam pytanie co to może być? Czy to brok w głowicy puścił czy co może być?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v