Skocz do zawartości

Zetor 7211 - niespalanie paliwa,brak kompresji


Kondzio55

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 17.12.2020 o 16:45, DarekD napisał:

nie ma różnic w wymiarach ( oprócz wilkości komory spalania ) pomiędzy tłokiem3-ką  a 4-ką . Można w silniku montować oba rodaje niezależnie od tego jaki tłoki dała fabryka- w 5011 miałem 4-pierścienie z małą komorę ,a dałem wszystkie trzy ,3 -pierścieniowe z dużą komorą i chodził normalnie . Subiektywna różnica może była tylko taka ,że zimny silnik na starych tłokach, łapał równo na 3 gary.

Kolego przejżyj filmiki z odpalania zetorów zimą i zauważysz ,że żaden nie wchodzi równo od strzała na obroty

tak ja zdaje sobie z tego sprawe ze bedzie odpałał jak odpałal tylko ciagle mnie martwi niebieski dymek na rozgrzanym..

Zrzucilismy głowice w piatek ,tuleje wystają z 1mm nad blok ,uszczelka załozona jest rowna z tuleja wiec raczej powinno być dobrze,zmierzyłem też wtrysk to początek wtrysku jest około 6mm nad gmp więc wedlug tego co czytam to by był opozniony o 1mm jeszcze,ale niestety juz pompy nie moge dalej przestawic.Aaa i zostały zamienione tłoki na 4 pierscieniowe ,pracuje inaczej,lepiej wkreca się ale to nie to było przed remontem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.12.2020 o 09:27, krzysztofz14 napisał:

Tuleje wystają milimetr?Chodzi ci o ten wewnętrzny rant czy tą szeroką płaszczyznę.

O szeroką płaszczyznę, takze raczej powinno byc dobrze, uszczelka 1,2 założona 

 

Dnia 20.12.2020 o 14:19, jacek3773 napisał:

Zrzuciłeś głowice to ile końcówki wtrysków wystawały ponad płaszczyznę ?? Świecy płomieniowej nie masz tam czasem zamontowanej.

Jak na złość nie zmierzylem ile wystają, ale wszystkie wystają równo, jedynie taka mi myśl przeszła, gdyz na jednym cylindrze są zawory z taką dziurka na środku, a na innych są płaskie bez żadnych wycięć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolego ja mam też taki sam problem mój już jak jest koło 0 stopni to bez samo startu nawet nie podchodzę i też problem z paleniem stał się po remoncie silnika na starych zestawach olej brał pod obciążeniem bez obciążenia olej produkował ale w mrozy można go było zapalić bez wspomagaczy zestawy kupiłem zetora na pudełku pisało że oryginał dałem coś koło 350 zł za dziurę po remoncie zaczol się cyrk z paleniem, dymienie i z mocą też szału nie ma jak zmierzyłem mu ciśnienie to miał podobnie jak u ciebie 24-24,5 bar. Na jesień pękła mi głowica koło wtrysku i woda szła na tłok zdjelem głowice i tak popatrzałem na te tłoki to one w tych tulejach latają na boki i to dość mocno przyznaje ze nawet nie zwrucilem na to uwagi jak składałem no ale to nowe to co się czepiać nie ma w nich żadnego spasowania i myślę że tu może być problem ze ufamy temu co na pudełku bo nowe i oryginał to napewno dobre pyt tylko czy sklepy uczciwe. Miałem też przypadek w starym john deere ze po wymianie zestawów dawał na niebiesko ale stawiałem na pompę i po roku jedna tuleja się rozleciała wykruszyła się w połowie od strony chodzenia że firmy nie znałem tych zestawów choć były kupione u autoryzowanego przedstawiciela Johna oni też nie mogli dojść firmy a za tym wagi tłoka to siła rzeczy musiałem wymienić 6 dziur ale kupiłem je w jakiejś hurtowni za prawie połowę ceny jakieś włoskie  i gość mi gwarantował że będę zadowolony i po wymianie zero dymu już z 6 lat na nich latam na 20 u mnie i u brata 40 ha ornych. John to taki przykład który przerobiłem na własnej skórze 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 25.01.2021 o 11:19, djpala napisał:

Witam kolego ja mam też taki sam problem mój już jak jest koło 0 stopni to bez samo startu nawet nie podchodzę i też problem z paleniem stał się po remoncie silnika na starych zestawach olej brał pod obciążeniem bez obciążenia olej produkował ale w mrozy można go było zapalić bez wspomagaczy zestawy kupiłem zetora na pudełku pisało że oryginał dałem coś koło 350 zł za dziurę po remoncie zaczol się cyrk z paleniem, dymienie i z mocą też szału nie ma jak zmierzyłem mu ciśnienie to miał podobnie jak u ciebie 24-24,5 bar. Na jesień pękła mi głowica koło wtrysku i woda szła na tłok zdjelem głowice i tak popatrzałem na te tłoki to one w tych tulejach latają na boki i to dość mocno przyznaje ze nawet nie zwrucilem na to uwagi jak składałem no ale to nowe to co się czepiać nie ma w nich żadnego spasowania i myślę że tu może być problem ze ufamy temu co na pudełku bo nowe i oryginał to napewno dobre pyt tylko czy sklepy uczciwe. Miałem też przypadek w starym john deere ze po wymianie zestawów dawał na niebiesko ale stawiałem na pompę i po roku jedna tuleja się rozleciała wykruszyła się w połowie od strony chodzenia że firmy nie znałem tych zestawów choć były kupione u autoryzowanego przedstawiciela Johna oni też nie mogli dojść firmy a za tym wagi tłoka to siła rzeczy musiałem wymienić 6 dziur ale kupiłem je w jakiejś hurtowni za prawie połowę ceny jakieś włoskie  i gość mi gwarantował że będę zadowolony i po wymianie zero dymu już z 6 lat na nich latam na 20 u mnie i u brata 40 ha ornych. John to taki przykład który przerobiłem na własnej skórze 

Poradziłeś sobie z tym czy dalej lipnie odpala? Mój 77T też po remoncie przy 0stopni ciężko odpala, zestawy czeskie a kompresja 22 bary na wszystkich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tomato21
      Witam mam zetora 6245 w ktory założyłem nowy blok po przemrożeniu. Nowy blok jest od 72XX-średnica tłoka 102(bo podobno do 62XX-średnica tłoka 100, już nie produkują). Pompa wtryskowa jest ta sama, nie została zmieniona ani oddana do regulacji/sprawdzenia.
      Wie ktoś czy pompy wtryskowe w 62XX i 72XX różnią się wydatkami lub dawkami paliwa. Jeśli ktoś posiada takie dane to proszę o zamieszczenie.
      Pozdrawiam i dziękuje z góry
    • Przez Luk1312
      Witam, Zetor sprowadzony niedawno przez znajomego z Finlandii. Na bloku za filtrem oleju są ślady po szlifowaniu i dwa zeszlifowane mosiężne kwadraty 2x2cm. Widział ktoś coś podobnego?




    • Przez Wąski565
      Witam . Jakie ciśnienie wtryskiwaczy w ciągniku massey ferguson 3630 1990r silnik 6 turbo  . Oraz jakie ciśnienie doładowania turbosprężarki........ Niestety w sieci temat rzeka ... 
    • Przez Marcin7745T
      witam wszystkich zastanawiam się nad modernizacją turbo z zetora 7745, Holset H1D, chodzi mi o zrobienie hybrydy aby poprawić wydajność i zmniejszyć turbo dziurę, dołożyłem chłodnicę powietrza i teraz późno pompuje. Robił ktoś taki zabieg?
    • Przez skarpetahanzo
      Witam wymienilem filtr oleju baka na wymienny i mam problem z duzym cisnieniem oleju , podobno trzeba zmienic tez zawor cisnienia oleju na pompie i pytanie mam zwyczajnie kupic nowy czy do filtra wymiennego powinien byc inny ? Rozbieralem stary zawor ale brak tam podkladek wiec zbytnio nie mam jak zmniejszyc tego cisnienia na starym zaworze .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v