Skocz do zawartości

Ceny nowych ciągników 2021


sumek666

Rekomendowane odpowiedzi

17 godzin temu, karolek12 napisał:

Kolego nie skacz do niego bo są ludzie co robią po 50 godzin rocznie.Mam kolege i mowiłem mu pracuj nie oszczędzaj ciągnika bo jak ma coś sie zepsuć to niech to bedzie na gwarancji i nie dotarło,  ciągnik 200 km i po 5 latach 300h

Do nikogo nie skaczę broń boże ale nie chce mi się wierzyć że w tego typu sytuacje w nowych maszynach gdzie wystarczy 1 głupi temat na jakimkolwiek forum bądź filmik na yt i odrazu było by to ogarniete . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Markus napisał:

Planuje kupić nowy ciągnik zastanawiam sie nad trzema markami john deere 6155m, valtra t 155 lub massey ferguson 7715s. Ciagnik ma być jak najbardziej prosty w obsłudze i musi być zwrotny. Może coś doradzicie mile widziane opinie użytkowników.

W tym roku zakupiony  jd 6175m  ,troche większy na innej ramię niż 6155m,  prawie 400 godzin zrobione problemów na obecną chwilę brak, na gwarancji usunięta/wymieniona pokrywa filtra powietrza , nie zamykała sie dobrze ,

Minus mniejszs kabina,  i wydaje mi się ze troscke głośniej jak w 6130r ogólnie jestrm bardzo zadowolony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio natknąłem się na jakiś filmik na YT, gdzie bamber w trzy lata w arbuzie zrobił niecałe 200 godzin i zaczęły się palić bezpieczniki czy coś... Tak sobie pomyślałem, że w dwa traktory robi się po 800h rocznie i jak o nowym pomarzę to mam wyrzuty sumienia, że co on by u mnie robił, prawie tylko stał....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kontynuując przymiarki do Claasa na dniach rozmawiałem z handlowcem to Arion 450 First Claas i kilka bajerów 312 tyś netto a Arion 510 CIS i kilka bajerów 353 tyś netto oba podobnie wyposażone tj. hexashift, tuz i obciążniki, miękka oś i kabina, lepszy fotel i oświetlenie, koła 540 tył 480 przód Mitas i trochę dodatków "elektroniki i automatyki". Oba moc podobna 125 KM znamionowej. 510tka ma min. masę około 1 tonę większą lepszy udźwig i pół-ramę wzmocnienie silnika, kabinę taką jak Axion itp. Czy za te kilka faktów warto dać 40-50 tysięcy zł netto? Jak oceniacie? Czy poczuję różnice w trakcji, komforcie, uprawie aby warto było tyle dokładać? maszyny i tak by były typowo pod 100-120 KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pół roku temu też stałem przed podobnym dylematem. Padło na 510 ale różnica była 14tys. To co piszesz różnica wagi 1 tona, kabina amortyzowane 4 punktowo w 450 masz 2. W 510 mam amortyzację tylnego podnośnika, większa kabina. Podnośnik w 450 5,75 tył przód 2,8w 510 7,5 przód 3. Pewnie w 450 układ hydrauliczny pompa zębata. W 450 będzie miał rewerser na dzoju jak w turem to spoko sprawa. Zależało mi też na dmc w 450 masz 9t w 510 10,250. Amortyzacja w 510 jest na 2 siłownikach 4 kalamitki w 450 była bardziej złożona, może lepiej się amortyzuje, tego nie wiem. Silniki o tej samej pojemności. W dps masz 2 turbo. 

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Darek8787 napisał:

z tym DMC to na jedno wychodzi wtedy skoro 1 tonę cięższy. Amortyzacja podnośnika chyba w serii 400 też jest. Na plus dla 500tki prostrza w serwisie amortyzowana oś i kabina na 4 punktach. Tura nie planuje jedynie TUZ z parą hydrauliki.

A czy pompa zębata jest gorsza tak w praktyce?

w 400 jest amortyzacja podnośnika , szczerze to żadnego z nich bym nie wybrał , mam 400 setkę Claas jak to Claas .. coś w tym jest jak to niektórzy mówią o tej firmie , na twoim miejscu wziąłbym pod uwagę valtrę n135 ,a jeśli naprawdę chcesz claasa to no to 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Darek8787 napisał:

ta Valtra pewnie blisko 400 tysięcy netto czy się myle? 

kolego @zacx18 Jakie słabe strony mógłbyś wymienić jeśli chodzi o Twoją 400tke?

Jeśli chodzi o claas dokładnie 430 to już było kilka usterek komputer chodzi o zegary były wymieniane bo ciągle jakieś błędy i skrzynie rozłączało po wymianie narazie spokój , przedni most hałasował na włączonym napędzie przy skręcaniu o dziwo po wymianie oleju pomogło sam ten most carraro to mi się nie podoba mogli by dać solidniejszy most dana tak jak to w serii 500 , no i jeśli chodzi o samo wykonanie to średnio , felga była krzywa , malowanie korpusów bardzo słabe na odpierdziel nie domalowane w wielu miejscach i rdzę już widać miejscami , te błotniki tylne i dach to też ten mat taki tandetny trochę jak za tą cenę traktora , przekładnia wom znacząco wyje pod obciążeniem ponoć przez proste koła zębate jeśli chodzi o silnik to ponoć oszczędny miały być , a moim zdaniem ma spore spalanie a szału w mocy niema , jeśli chodzi o serię 500 to się nie wypowiem, jeśli to miałby być główny ciągnik to na serię 400 nawet bym nie patrzył valtra n ponoć w tej promocji to 345 w całkiem niezłym wyposażeniu myślę że warto ją rozważyć silnik 4,9l osobny zbiornik na hydraulikę spory rozstaw osi

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 510 w sumie nie mogę się wypowiadać bo dopiero 4 miesiące ale już 350 mtg zrobione i miałem na testach 450 więc mam kilka uwag, po pierwsze DMC dla 510 faktycznie waga robi swoje mój arion z ładowaczem waży 7700kg, amortyzacja kabiny i przedniej osi rewelacja, w 510 na siłownikach w 450 miałem na wielowahaczu lepiej wybiera nierówności ale kalamitek od groma, kabina w 510 już jest duża w przeciwieństwem do 450 w której czułem się jak w puszcze(mam 185cm) trochę mało mi mocy ale ten silnik spokojnie można podnieść, no i podstawowa różnica w 450 jest silnik FTP a w 510 już DPS, lepsza skrzynia w 510 24x24 ogólnie uważam że różnica ogromną między tymi dwoma modelami jak czego nie napisałem pytać

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Dominiik

Mi w Arionie 4xx nie jest źle w kabinie wzrost mam taki sam jak Ty, bardziej chodzi mi o walory praktyczne np. silnik FPT mam wrażenie że będzie lepszy bo nie ma 2 turbin itp. do tego może to nieważne ale praca przyjemniejsza jest w FPT niż DPS (chodzi o dźwięk). Do tego sam nie wiem czy 450 a 510 będzie aż taka różnica w uciągu w polu dlatego pytam tutaj na forum. I co najgorsze cena 510tki wywala mi połowę opryskiwacza poza PROW a przy 450tce opryskiwacz na styk zamyka się w 400 tyś z ciągnikiem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci tak zapiąłem do obu beczkę 10 tysięcy litrów, talerzówke 3 m (1500kg) nie widziałem znaczącej różnicy w pracy, nie miałem okazji w niczym innym obu wypróbować, ja potrzebowałem czegoś dużego z ładowaczem ale jednak z silnikiem 4,5 bo na 6 już nie było kasy, co do silników to już nie to samo co modele bez dfp, i ad blue, mam 6830 to jest dźwięk silnika

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 3.11.2021 o 21:12, zacx18 napisał:

jeśli to miałby być główny ciągnik to na serię 400 nawet bym nie patrzył valtra n ponoć w tej promocji to 345 w całkiem niezłym wyposażeniu myślę że warto ją rozważyć silnik 4,9l osobny zbiornik na hydraulikę spory rozstaw osi

skontaktowałem się z handlowcem dzisiaj to powiedział że ta cena Valtry N135 z promocji 345 tyś netto to taki marketing i żaden dealer tej ceny nie da ale dużo drożej nie będzie (ciekawe co dla niego znaczy dużo) poza tym niedługo podwyżki, ciągnik zacny jak najbardziej, w przyszłym tygodniu oglądam, pojeżdżę i poznam cenę to się wypowiem. zapoznam się też z modelem serii G około 120-130 KM to bardziej jest konkurencja Ariona 450.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PROSZE O PORADĘ FORUMOWICZÓW Czy taka oferta na Kubota M4073 jest warta uwagi ?  Raty na 4 lata bez opłat i procentów i cena gwarantowana. Do tego jescze ładowacz czołowy Agromasz Ł-104 z chwytakiem do balotów 20 tys netto

Screenshot_2021-11-05-17-50-42.png

Edytowane przez franus87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Lok125 napisał:

Ja w marcu płaciłem za kubote m4073 tylko biegi 18x18 bez tura to 175 tys brutto

Ja z dodatkow dołożyłem obcoażniki na tył, półbieg i wolny start wałka wom bo przy rębaku do gałęzi jest dramat bez tego.  A Ty w marcu zamawiałeś czy odbierałeś, bo ja jak teraz zamówie do dopiero w kwietniu odbiorę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

New Holland TD5 85 (szersze opony 480/70/R34 tył 380/70R24 przód , fotel pasażera, WOM 540/1000, wzmocniony podnośnik udźwig 4700kg + Litf O-Maitic Plus, komplet obciążników przednich, okno dachowe, klimatyzacja i radio - reszta to podstawa rewers mech i suche sprzęgło) dostałem ofertę 133 tys netto jak myślicie opłaca się czy szukać dalej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez danielhaker
      Planujecie zakup nowego ciągnika rolniczego w tym roku? Macie jakieś wyceny nowych ciągników? Odwiedziliście jakiegoś dilera?
      jeżeli znacie ceny nowych ciągników lub zamówiliście nowy ciągnik podzielcie się informacją z innymi użytkownikami, na pewno pomożecie podjąć decyzję.
      Kontynuacja tematu: 
       
    • Przez danielhaker
      Planujecie zakup ciągnika rolniczego z grupy CNH, tj. Case, New Holland, Steyr w tym roku? Macie jakieś oferty cenowe? Jakie rabaty wynegocjowaliście i jaki jest termin produkcji?
      Kontynuacja tematu:
       
    • Przez mlodyrolnik21
      Czy ktoś wie jakie są cenyny kosiarek dyskowych 3m firm vicon, krone, pottinger i class
    • Przez coolman111
      Witam wszystkich forumowiczów . W tym temacie prosiłbym o pisanie postów związanych z cenami nowych ciągników Fendt i Massey Ferguson. Więc jeśli ktoś zna ceny tych maszy to do dzieła . Pozdrawiam!
    • Przez MICH4Ł
      Witam. Jest tu ktoś kto zajmuje się sprowadzaniem maszyn z zagranicy, miałbym kilka pytań.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v