Skocz do zawartości

Ceny nowych ciągników 2021


sumek666

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
7 godzin temu, bartek19990 napisał:

New Holland TD5 85 (szersze opony 480/70/R34 tył 380/70R24 przód , fotel pasażera, WOM 540/1000, wzmocniony podnośnik udźwig 4700kg + Litf O-Maitic Plus, komplet obciążników przednich, okno dachowe, klimatyzacja i radio - reszta to podstawa rewers mech i suche sprzęgło) dostałem ofertę 133 tys netto jak myślicie opłaca się czy szukać dalej ?

Cena ok 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, bartek19990 napisał:

New Holland TD5 85 (szersze opony 480/70/R34 tył 380/70R24 przód , fotel pasażera, WOM 540/1000, wzmocniony podnośnik udźwig 4700kg + Litf O-Maitic Plus, komplet obciążników przednich, okno dachowe, klimatyzacja i radio - reszta to podstawa rewers mech i suche sprzęgło) dostałem ofertę 133 tys netto jak myślicie opłaca się czy szukać dalej ?

Rozumiem,że ciągnik z placu bo od lipca ich nie produkują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, ciągnik na placu, praktycznie zostały im ostatnie 2 szt. (produkcja maj 2021) Od nowego roku będą już modele z nowa norma emisji spalin i cena +20tys, więc chyba go kupie, martwi mnie jedynie suche sprzęgło, ale gościu mówił, że jak nie będę go używał z turem to 3-4 tys godz. powinno spokojnie pochodzić, a naprawa w serwisie to koszt około 4,5tys, na gospodarstwie mam już ciągnik z turem, a ten będzie chodził tylko w nawozach, uprawie i siewie więc chyba bedzie ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo, że rewers hydrauliczny o niebo lepszy, ale jak mechaniczny jest dobrze wyregulowany, to też ,nie ma aż takiego dramatu no i w ewentualnej naprawie trochę tańszy , a teraz maszyny są robione z plasteliny, wiec na pewno jakieś naprawy będą konieczne, mój kolega miał rewers hydrauliczny i mokre sprzęgło i po 800godz coś się zepsuło i serwis 11 tys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 5.11.2021 o 16:45, Darek8787 napisał:

skontaktowałem się z handlowcem dzisiaj to powiedział że ta cena Valtry N135 z promocji 345 tyś netto to taki marketing i żaden dealer tej ceny nie da ale dużo drożej nie będzie (ciekawe co dla niego znaczy dużo) poza tym niedługo podwyżki, ciągnik zacny jak najbardziej, w przyszłym tygodniu oglądam, pojeżdżę i poznam cenę to się wypowiem. zapoznam się też z modelem serii G około 120-130 KM to bardziej jest konkurencja Ariona 450.

Byłeś na oględzinach i testach łącznie z zapytaniem o cenę...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, bartek19990 napisał:

Wiadomo, że rewers hydrauliczny o niebo lepszy, ale jak mechaniczny jest dobrze wyregulowany, to też ,nie ma aż takiego dramatu no i w ewentualnej naprawie trochę tańszy , a teraz maszyny są robione z plasteliny, wiec na pewno jakieś naprawy będą konieczne, mój kolega miał rewers hydrauliczny i mokre sprzęgło i po 800godz coś się zepsuło i serwis 11 tys

Nie bierz na suchym.

Stare td z długą dźwignia jeszcze jako tako bo bez tura faktycznie te godz pochodzą,w moim dopiero po 5tys się skończyło.

Dla odmiany w nowszej td 65 przy kierownicy chrzanilo się cały czas aż w końcu po 5 latach się pozbyłem.

Td na mokrym pod turem 6.3tys i jeszcze do niczego nie zagladane.

Mokre to trwałość i wygoda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, paawlik227 napisał:

Byłeś na oględzinach i testach łącznie z zapytaniem o cenę...?

poniedziałek-wtorek najbliższy bedę w tym tygodniu nie mogłem się z nim zgadać żeby był ma miejscu a nie w terenie sam miałem dużo pracy do tego święto i tak tydzień zleciał. przyszły tydzień mam luźny to na pewno się spotkamy i napiszę wrażenia :)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, wiacek napisał:

zależy na jaki areał bo ta n135 ma w dowodzie 152kuce

właśnie czekam na jakieś pierwsze pismo z agencji i ustalenie prowadzącego żeby wiedzieć na czym stoję z hektarów (24 ha) plus tolerancja podstawowa 20% wychodzi mi 168 KM max ale różnie to może być. Dlatego myślałem też o NH T6.160 ale koniec końców być może z powodu cen zostanę przy Arionie 450 mniejszy niż Nh T6.145/160 i Valtra N135 i Arion 510 ale najtańszy z wymienionych a gabaryt swój ma i nie wyrzuci mi opryskiwacza zawieszanego 1000 l z komputerem ponad limit 400 tyś z MGR. czas pokaże :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi gościu z NH powiedział że jak zrobię cesję to wtedy dotacja jest jako wklad własny i łatwiej o decyzję kredytową. obowiązku nie ma ale wtedy chcą jakiś wkład z 10-20 % przynajmniej bo od 0% też jest szansa ale bank traktuje jako ratę dotację a nie jako wkład. w Classie mówią to samo. rozmowy były na wiosne 2021.

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, wiacek napisał:

zależy na jaki areał bo ta n135 ma w dowodzie 152kuce

Właśnie tutaj jest w n135 haczyk.

Jezdziłem nową Valtrą n135 po placu, skrzynia ładnie chodzi, dokładne oględziny, masywna,  duża dmc i  przyznam ze zrobiła na mnie niezłe wrażenie, oddzielna hydraulika wg mnie ciągnik. nr 1, tylko szkoda ze w dowodzie ponad 150km i raczej odpada. Później Claas 510 nr 2.  Zostaje jeszcze Massey S6 do sprawdzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Darek8787 napisał:

Mi gościu z NH powiedział że jak zrobię cesję to wtedy dotacja jest jako wklad własny i łatwiej o decyzję kredytową. obowiązku nie ma ale wtedy chcą jakiś wkład z 10-20 % przynajmniej bo od 0% też jest szansa ale bank traktuje jako ratę dotację a nie jako wkład. w Classie mówią to samo. rozmowy były na wiosne 2021.

no wlasnie na 30 % netto wkladu na 3 lata jest ale czy na zwrot cesje robią mnie zastanawiało . 

 

10 godzin temu, Unexpected napisał:

Właśnie tutaj jest w n135 haczyk.

Jezdziłem nową Valtrą n135 po placu, skrzynia ładnie chodzi, dokładne oględziny, masywna,  duża dmc i  przyznam ze zrobiła na mnie niezłe wrażenie, oddzielna hydraulika wg mnie ciągnik. nr 1, tylko szkoda ze w dowodzie ponad 150km i raczej odpada. Później Claas 510 nr 2.  Zostaje jeszcze Massey S6 do sprawdzenia.

Dlaczego nie zrobiłeś wniosku na moc znamionową ? ja mam 150 km napisane ale znamionowej 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Unexpected napisał:

Właśnie tutaj jest w n135 haczyk.

Jezdziłem nową Valtrą n135 po placu, skrzynia ładnie chodzi, dokładne oględziny, masywna,  duża dmc i  przyznam ze zrobiła na mnie niezłe wrażenie, oddzielna hydraulika wg mnie ciągnik. nr 1, tylko szkoda ze w dowodzie ponad 150km i raczej odpada. Później Claas 510 nr 2.  Zostaje jeszcze Massey S6 do sprawdzenia.

Diler wystawi kwitek o mocy i po problemie. Przerabiałem temat z valtre144 bez żadnych problemów 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, king12 napisał:

Diler wystawi kwitek o mocy i po problemie. Przerabiałem temat z valtre144 bez żadnych problemów 

Tą Valtrę do jakiej mocy zbiłeś oświadczeniem dilera? Właśnie rozmawiałem tylko z jednym dilerem, handlowiec twierdzi że taka moc podana  jest w homologacji i oświadczenie nie przejdzie. Dziwne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 13.11.2021 o 07:54, Unexpected napisał:

Właśnie tutaj jest w n135 haczyk.

Jezdziłem nową Valtrą n135 po placu, skrzynia ładnie chodzi, dokładne oględziny, masywna,  duża dmc i  przyznam ze zrobiła na mnie niezłe wrażenie, oddzielna hydraulika wg mnie ciągnik. nr 1, tylko szkoda ze w dowodzie ponad 150km i raczej odpada. Później Claas 510 nr 2.  Zostaje jeszcze Massey S6 do sprawdzenia.

Spytaj handlowaca czy da Ci oświadczenie o mocy nominalnej silnika w homologacji do rejesttacji jest coś takiego że producent prosi w uwagach o wpisanie mocy nominalnej silnika która wynosi tyle i tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poproś od dilera wydruk z homologacji. Są wpisane 2 moce, znamionowa i maksymalna. Starosta wpisuje w dowód rejestracyjny moc najwyższa z homologacji. Jeśli we wniosku wpisałeś moc znamionowa ta taką weryfikuje agencja. Arimr wymaga homologację i na tej podstawie ustala moc pod program.

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerabiałem też temat mocy Valtry T144. W pewnym momencie mój zakres mocy we wniosku to było : od 130,5 do 159,5 [KM] według mocy znamionowej. Po prostu odchyłka +- 10 [%] względem wartości 145 [KM] mocy znamionowej (NH T6.180). Finalnie zakupiłem T7.165S, a zakres mocy w ostatecznej wersji wniosku był określony jako : od 135 do 165 [KM] (zakres mocy się zmienił po wpisaniu w biznesplanie modelu T7.165S, który ma znamionowo 150 [KM]. Co do ciągników z boost, nie wiem jak wygląda świadectwo homologacji (czy są tam 4 wartości mocy czy tylko 2). Wraz z fakturą zakupu otrzymałem ten dokument dla mojego T7 i były tam wyszczególnione obie wartości: 150 / 165 [KM] jako moc znamionowa i maksymalna. Chociaż w przypadku tego modelu  wartość maksymalna mieściła się w przedziale mocy znamionowej, więc pewnie nie miało to większego znaczenia. Ja we wniosku powoływałem się na przykład na to, że potrzebuję rozpędzić talerzówkę do dużej prędkości i stąd potrzebuję ciągnika o takiej mocy. Nie wiem czy przeszedłby mi T7.190, który bez boosta ma 150 [KM] znamionowo, a z boostem 175 [KM] znamionowo. Równie dobrze jakiś urzędnik mógłby stwierdzić, że w moich warunkach dostępna jest moc 175 [KM] i miałbym pewnie problem.

Jednak w przypadku T144 jest inny problem. W katalogach podają parametry mocy 155/170 [KM]. W rzeczywistości diler nie wystawi kwitu na 155 [KM] z tego co wiem. Bo wartości z homologacji to 160/177 [KM] ! W dodatku AGCO operuje chyba określeniem moc "nominalna" dla obu wartości, ale nie jestem pewien (160 [KM] nominalnie bez boost / 177 [KM] nominalnie + boost).

Wracając do sedna, jeśli ktoś napisałby sobie zakres mocy znamionowej względem T6.180 , to zabraknie mu 0,5 [KM] do T144. Nie wiem dlaczego Valtra ma w katalogach wartości, na które raczej nie ma potwierdzenia. Z tego co ja wiem, minimalna wartość mocy na jaką można dostać pewny kwit od Valtry dla modelu T144 to 160 [KM].

Przede wszystkim, przed zakupem jakiegokolwiek ciągnika, zażądałbym od dilera udostępnienia homologacji do wglądu. Ja o tym nie pomyślałem, ale na szczęście w przypadku T7.165S dane katalogowe pokrywały się z danymi w homologacji i uważam, że tak powinno być w każdym ciągniku.

Coś mi się jeszcze przypomina, że ARION 610 też ma chyba jakieś rozbieżności. Bo słyszałem o wartości mocy znamionowej 137 [KM] jako homologowanej, ale nie dam sobie głowy uciąć. Widziałem tę wartość chyba tez w jakimś katalogu bardziej szczegółowym. Myślę, że dla ARiMR wartość ze świadectwa homologacji może mieć większe znaczenie niż wartość  mocy z nieoficjalnego folderu reklamowego.

 

Edytowane przez rolnik9
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jak zamawiałem ariona 450 we wniosku miałem 120-125 km znamionowej, w homolagacji 450 ma 132km znamionowej. Zrobiłem zapytanie do ARiMR, wysłałem homologacje i oświadczenie producenta, że znamionowa moc wynosi 120km i przeszło bez problemu. Radzę żebyście też się pytali, zawsze macie 100% pewności czy wam przejdzie i wrazie problemów macie czym się oprzeć. 

A propo ile u was cenią za tuza sauter do 400?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, rolnik9 napisał:

Przerabiałem też temat mocy Valtry T144. W pewnym momencie mój zakres mocy we wniosku to było : od 130,5 do 159,5 [KM] według mocy znamionowej. Po prostu odchyłka +- 10 [%] względem wartości 145 [KM] mocy znamionowej (NH T6.180). Finalnie zakupiłem T7.165S, a zakres mocy w ostatecznej wersji wniosku był określony jako : od 135 do 165 [KM] (zakres mocy się zmienił po wpisaniu w biznesplanie modelu T7.165S, który ma znamionowo 150 [KM]. Co do ciągników z boost, nie wiem jak wygląda świadectwo homologacji (czy są tam 4 wartości mocy czy tylko 2). Wraz z fakturą zakupu otrzymałem ten dokument dla mojego T7 i były tam wyszczególnione obie wartości: 150 / 165 [KM] jako moc znamionowa i maksymalna. Chociaż w przypadku tego modelu  wartość maksymalna mieściła się w przedziale mocy znamionowej, więc pewnie nie miało to większego znaczenia. Ja we wniosku powoływałem się na przykład na to, że potrzebuję rozpędzić talerzówkę do dużej prędkości i stąd potrzebuję ciągnika o takiej mocy. Nie wiem czy przeszedłby mi T7.190, który bez boosta ma 150 [KM] znamionowo, a z boostem 175 [KM] znamionowo. Równie dobrze jakiś urzędnik mógłby stwierdzić, że w moich warunkach dostępna jest moc 175 [KM] i miałbym pewnie problem.

Jednak w przypadku T144 jest inny problem. W katalogach podają parametry mocy 155/170 [KM]. W rzeczywistości diler nie wystawi kwitu na 155 [KM] z tego co wiem. Bo wartości z homologacji to 160/177 [KM] ! W dodatku AGCO operuje chyba określeniem moc "nominalna" dla obu wartości, ale nie jestem pewien (160 [KM] nominalnie bez boost / 177 [KM] nominalnie + boost).

Wracając do sedna, jeśli ktoś napisałby sobie zakres mocy znamionowej względem T6.180 , to zabraknie mu 0,5 [KM] do T144. Nie wiem dlaczego Valtra ma w katalogach wartości, na które raczej nie ma potwierdzenia. Z tego co ja wiem, minimalna wartość mocy na jaką można dostać pewny kwit od Valtry dla modelu T144 to 160 [KM].

Przede wszystkim, przed zakupem jakiegokolwiek ciągnika, zażądałbym od dilera udostępnienia homologacji do wglądu. Ja o tym nie pomyślałem, ale na szczęście w przypadku T7.165S dane katalogowe pokrywały się z danymi w homologacji i uważam, że tak powinno być w każdym ciągniku.

Coś mi się jeszcze przypomina, że ARION 610 też ma chyba jakieś rozbieżności. Bo słyszałem o wartości mocy znamionowej 137 [KM] jako homologowanej, ale nie dam sobie głowy uciąć. Widziałem tę wartość chyba tez w jakimś katalogu bardziej szczegółowym. Myślę, że dla ARiMR wartość ze świadectwa homologacji może mieć większe znaczenie niż wartość  mocy z nieoficjalnego folderu reklamowego.

 

Na ile hektarów we wniosku taka moc brałeś/wpisałeś...? A drugie pytanie jak to się stało że padło na T7 a nie T144 ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez danielhaker
      Planujecie zakup nowego ciągnika rolniczego w tym roku? Macie jakieś wyceny nowych ciągników? Odwiedziliście jakiegoś dilera?
      jeżeli znacie ceny nowych ciągników lub zamówiliście nowy ciągnik podzielcie się informacją z innymi użytkownikami, na pewno pomożecie podjąć decyzję.
      Kontynuacja tematu: 
       
    • Przez danielhaker
      Planujecie zakup ciągnika rolniczego z grupy CNH, tj. Case, New Holland, Steyr w tym roku? Macie jakieś oferty cenowe? Jakie rabaty wynegocjowaliście i jaki jest termin produkcji?
      Kontynuacja tematu:
       
    • Przez mlodyrolnik21
      Czy ktoś wie jakie są cenyny kosiarek dyskowych 3m firm vicon, krone, pottinger i class
    • Przez coolman111
      Witam wszystkich forumowiczów . W tym temacie prosiłbym o pisanie postów związanych z cenami nowych ciągników Fendt i Massey Ferguson. Więc jeśli ktoś zna ceny tych maszy to do dzieła . Pozdrawiam!
    • Przez MICH4Ł
      Witam. Jest tu ktoś kto zajmuje się sprowadzaniem maszyn z zagranicy, miałbym kilka pytań.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v