Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam dziś zrobilem kilka km MF rozpalilem ciągnik i przejechałem się, wspomaganie chodziło ciężko po rozgrzaniu już lepiej a po kolei sytuacja jest bardzo skomplikowana-na początku przy wciśniętym przyspieszaczu kontrolka cisnienia oleju się nie świeciła, walek ruszał jakby z poślizgiem z rębakiem , po około 10 min jazdy się zaświeciła, i zatrzymałem ciągnik i włączony i wyłączony przyspieszacz świeciła się, rozpalilem i zgasiłem tak samo i 900 obr i 1400,ruszylem kostka pod schodkami od sterownika i zgasła, wszedłem do ciągnika i działało nie świeciła się ale, doszedłem do wniosku, że pin na sterowniku 6 i po schemacie coś z womem, do rzeczy to próba na załączonym polbiegu i wyłączonym nie świeci to włączyłem walek i się świeciła a wyłączyłem i się nie świeciła czy to jest sekcja padnięta pompy czy sterownik? Podobnie było na zimnym po rozpalniu ciągnika na wyłączonym przyspieszaczu się świeciła (gasła dopiero powyżej 1300obr) na załączonym się nie świeciła, jakieś podpowiedzi..Dzięki z góry 

IMG_20210224_184038.jpg

Edytowane przez SEREKMF3060
Opublikowano

Mam dwa, jeden do szybko złącz z tyłu i drugi w miejsce czujnika  cisnienia oleju,nie posiadam tylko tego do tych diagnostycznych blisko filtra, sprawdzę wszystko tym co mam i dam znać jakie wartości po załączeniu pół biegu i wyłączeniu i podczas włączania elektrozaworów od napędu i reszty..

Opublikowano

Pierwsza sprawa to trzeba sprawdzić jak ten układ zachowuje się na włączonym i wyłączonym przednim napędzie. Albo sprawdzić zawór sterujący sprzęgłem przedniego napędu. Ta kontrolka sama z siebie się nie zaświeciła i na bank to nie wina sterownika. Ciśnienie do spręgła WOM przekazywane jest podobnie jak do sprzęgła napędu i tam też są uszcelniacze na wałku kosza. 

Nic nie da się sprawdzić metodą wciskania wszystkiego na raz. 

Opublikowano (edytowane)

To złącze wygląda tak? 

Zakupie takie i z czego patrzyłem tam przy filtrze są dwa miejsca jedno wyżej i niżej na górnych i dolnym ile powinno wskazywać? 

Screenshot_20210226_103649_com.android.chrome.jpg

Edytowane przez SEREKMF3060
Opublikowano

Górne jest od wyjść zewnętrznych i podnośnika a przed zaworem maksymalnym dla tego obwodu tu 180 bar. Dolne to linia 17bar ale kiedy przekręcisz kierownicą na maxa i przytrzymasz, to na tym złączu może być i 180 bar, czyli kiedy założysz manometr o mniejszym zakresie pamiętaj aby nie kręcić kierownicą bo go zniszczysz.

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v