Skocz do zawartości

Co myslicie o DPF i Adblue


arty

Rekomendowane odpowiedzi

Jakie jest wasze zdanie na temat tych ekologicznych dodatkow do ciagnikow Adblue i DPF? Praktycznie do wszystkich nowych ciagnikow juz to wkladaja, jak i do samochodow... Oczywuscie wto nowym nie ma problemu bo dziala, ale wczesniej czy pozniej sie zepsuje i trzeba bedzie sloni zaplacic za wymiane elementow. Jest jeszcze opcja wyciecia, ale trzeba sobie zdawac sprawe ze kiedys sie za to wezma i bedzie problem na przegladzie jak nie bedzie tych rzeczy ktore byly fabrycznie zamontowane.  Czy kupujac teraz ciagnik warto poszukac kilka lat starszy gdzi nie bylo jeszcze tych wynalazkow czy sie nie przejmować i brac jak jest z DPF itp...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, akooo napisał:

W mrozy w koparce mi zamarzło AD Blue i miałem niespodziankę z rana jak zaczęło walić błędami.

Jak na gwarancji to do reklamacji....ze zamarzlo to normalne, ale powinno sie rozmrozić, a nie walic bledy..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyne słuszne wymogi jakie powinny być w każdych silnikach spalinowych to nie  fałszywa ekologia EGR, DPF, AdBlue dla zysku koncernów produkujących i tych co wymagają tego a by na pełnych obrotach silniki były ciche i niskim tonem mruczały. Te wszystkie wymogi dla silnika są jak palenie w piecach typu kopciuch byle czym i ludzie tym muszą w skupiskach oddychać, tak silnik tymi wymogami oddycha + turbina i systematycznie nieświadomy właściciel myśli super bo dymu nie widać a zarzyna silnik z turbiną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

arty napisał:

2 godziny temu, akooo napisał:

W mrozy w koparce mi zamarzło AD Blue i miałem niespodziankę z rana jak zaczęło walić błędami.

Jak na gwarancji to do reklamacji....ze zamarzlo to normalne, ale powinno sie rozmrozić, a nie walic bledy..

Tam jest niby podgrzewacz do tego ad blue ale jak zobaczyłem jak zamarzla bańka to bałem się ryzykować i nie robiłem. jak cieplej to blad zresetowalem i dobrze było. Ale dla mnie to dziadostwo te całe wypalanie dolewanie płynu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem o firmie co nową koparkę CATa sprowadzili z Turcji aby bez tych eko wspomagaczy była. W kop-ład padł dpf, serwis chciał koło 30k za naprawę, znaleźli fachowca co wyciął go za 20k ale tak zaprogramował że ich mechanik nie mógł się podpiąć pod komputer już

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez rolnikbbr
      Witam
      Przeglądając giełdę traktorpool.pl znalazłem nowy ciągnik z Wielkiej Brytani, JD 6830 premium (http://www5.traktorpool.de/suchen/detail.php?masch_id=872694) w cenie brutto ok.240 tys.zł. W polsce taki sam kosztuje ponad 300tys. Chciałbym się was zapytać co sądzicie o tej ofercie?
    • Przez jacekfelix
      Jesteśmy zespołem profesjonalnych hakerów. Nasze doświadczenie obejmuje programowanie, uruchamianie exploitów i konfigurowanie ataków DDoS, baz danych, hakowanie WordPress Pharma, SEO i projektowanie stron internetowych, hosting i administrację serwerami, marketing i usługi hakerskie stron internetowych. Lubimy wyzwania związane z robieniem rzeczy, w których większość innych się poddaje.
      Przykłady:
      Ataki typu spear phishing w celu uzyskania kont wybranych celów. Łatwe odzyskiwanie haseł do kont większości sieci społecznościowych i zdalne sterowanie smartfonami. Hakowanie kont na Facebooku, Reddicie, Instagramie i Twitterze. Usuwanie rejestrów karnych, zwiększanie wyników kredytowych, zmiana oceny w szkole, śledzenie lokalizacji na żywo itp.
      Pełny pakiet: dostęp do urządzeń i kont osobistych lub firmowych oraz znajdowanie niezbędnych danych. Hakowanie serwerów internetowych, serwerów gier lub innej infrastruktury internetowej. Szpiegostwo przemysłowe, uzyskiwanie prywatnych informacji od kogoś. Nie mamy żadnych ograniczeń ani limitów co do rodzaju oferowanych przez nas prac i usług!
      Kontakt przez
      Telegram:............ @Blackhat_plug
      https://t.me/Blackhat_plug
    • Przez kadol
      Cześć, planuję stworzyć dokładny model 3D ciągnika Ursus C360 w programie Fusion 360, który byłby dostępny dla wszystkich. Dzięki temu każdy mógłby projektować własne modyfikacje i zlecać ich wykonanie, bazując na rzeczywistych wymiarach, bez ryzyka, że podczas pracy zabraknie miejsca i trzeba będzie na nowo przemyśleć niektóre rozwiązania, co mogłoby generować dodatkowe koszty. Uważam, że takie dane mogłyby być przydatne dla szerszej społeczności, ponieważ, patrząc na projekty takie jak Zduntrac, widać, że ludzie mają ciekawe pomysły na tworzenie nowych rzeczy na sprawdzonych konstrukcjach.
      Zanim jednak zacznę, chciałbym się upewnić, czy nie duplikuję czyjejś pracy. Czy ktoś wie, czy istnieje już dokładny model Ursusa C360 (mam na myśli każdą najmniejszą część, nawet podkładki)? Jeśli taki model już istnieje, bardzo proszę o link.
      Z drugiej strony, brakuje mi dokumentacji technicznej, szczególnie przekrojów i wymiarów poszczególnych części. Czy ktoś z Was wie, gdzie można takie dane znaleźć, kupić lub czy są one gdzieś dostępne? Ostatecznym rozwiązaniem byłoby rozłożenie mojej starej "sześćdziesiątki", wykonanie pomiarów i przeniesienie ich do Fusion 360, ale to byłaby ostateczność, której wolałbym uniknąć.
      Z góry dziękuję za wszelkie informacje.
    • Przez DT123
      Cześć,
      Mam do was pytanie o działanie skrzyń hydrostatycznych. Mam mały traktor 26 koni, z hydrostatyczną skrzynią  (specjalnie nie podaje marki) Problem jest taki, że często przełączenie biegu jest trudne, skrzynia się blokuje i nie można przełączyć. Czasami pomaga manipulacja pedałami gazu, czasami opuszczenie łychy, żeby spuścić ciśnienie... a jak zgaśnie to trzeba się sporo natrudzić. Od sprzedawcy usłyszałem że jak się tak stanie to trzeba ho trochę bujnąć przód tył ;). Dodam że traktor jest nowy,
      Druga sprawa to taka, że jak ruszam i gaz nacisnę do dechy to spadają obroty traktora i muszę odpuścić gaz i naciskać powoli, to samo dzieje się jadąc po górę i w ciężkim terenie. Czy to jest objaw, że ma za ciężko? Ilość oleju w skrzyni jest prawidłowa.
    • Przez karat7
      Co sądzicie o przyczepach skorupowych  10 ton -TECHMONT i URSUS. Czy warto kupić ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v