Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.mam problem z moim manitou otuż posiada ona silnik perkinsa raczej jak eiększość tych maszyn.lecz strasznie kopci i ciężko pali.myślałem że to uszczelka albo głowica .ale masztna jeździła na pompce zasilającej od 3p

I gdy ta pompa padła maszyna staneła na środku drogi po zamontowaniu nowj silnik strasznie pyrkocze i kopci.założyłem od 4p i to samo aż zamówiłem typowo do tego silnika i dalej to samo zamontowałem przezwroczyste wężyki od paliwa i widać wyraźnie jak pompki pompują powietrze w paliwie.dodam że pompa i wytryskiwacze są po regeneracji.i gdy podłączy sie paliwo bezpośrednio do filtra maszyna chodzi elegancko.już pokusiłem sie nawet do pompki elektrycznej ale nic to nie dało a wręcz maszyna kopciła jak parowóz.ma ktoś może jakiś pomysł? Z gury dziękuje

20210310_173811.jpg

20210311_162008.jpg

Opublikowano
41 minut temu, Roman2001 napisał:

Z gury dziękuje

(góry) ewidentnie jest nieszczelność w zasysaniu paliwa ,niedokręcona opaska mikro pęknięcie wężyka ,rurki lub filtra paliwa

Opublikowano

Potwierdzam post wyżej. Ja mam JCB i też tam jest perkins. Super oszczędne, ale układ jest bardzo czuły, więc mikro pęknięcie i d**a, a potem trzeba to jeszcze odpowietrzyć... na krótko widzę próbowałeś paliwo podać, spróbuj jeszcze minąć odstojnik i bezpośrednio za pompką podłączyć, bo u mnie zawsze odstojnik świruje... 

Opublikowano

Minołem już pompke i podałem bez pośrednio do filtra i z kroplówki chodzi lecz gdy pompka zrobi ciśnienie to od razu jest lipa.zmieniłem również na filtrze tą śróbke przelewową na taką z durzym otworem (tamta ma tylko taki mikrootworek który nie ma ani milimetra)i wtrdy jest lepiej lecz na tamtej śrubie od razu zaczynają sie dziać bawole.dla pewności ominołem nawet już filtr.i wtedy chodzi ładnie.

Opublikowano

Zmień filtr jeszcze raz na nowy, może on ma jakiś feler i sprawdź/przedmuchaj rurki, łączenia i króćce . Musisz po kolei sprawdzać i eliminować. Skoro fabryka tak wypuściła i wszystko chodziło dobrze, to nie ma co za bardzo zmieniać nic w obwodzie, tylko szukać przyczyny, albo jakaś nieszczelność, albo gdzieś coś jest niedrożne/przybrudzone/zatkane.  Powodzenia.

Opublikowano

Zastanawia mnie doczego jest takie małe urządzenie na pompie wtryskowej do kturego idzie rurka z kolektora ssącego a po tem idzie na przelew gdy wziełem odłączyłem tą rureczke co idzie z pompy do filtra i dałem przezwroczysty wężyk na nią to wyraźnie widać że idą pęcheżyki powietrza

Opublikowano
Rafik napisał:

A może w korektorze dawki jest pęknięta membrana. Masz silnik z turbo?

Jak się odkręci do tej membrany żeby sprawdzić czy jest cała to później muszę to jakoś uszczelniać czy normalnie skręcić śrubkami i to wystarczy? Mam taki problem ze ciągnik nie bardzo pali w temp poniżej 2stopni i jest jakby słaby pod górki schodzi z obrotów nie dymi jest mulowaty . czytałem że gdzieś jest jakiś filterek ale nie wiem gdzie ciągnik mccormick mc 100 silnik 4 cylindrów z pompą Delphi

Opublikowano

Tę membranę skręcasz bez uszczelek. Jaki masz przebieg w nim i czy pompa była już robiona? Ten filtr jest na wejściu paliwa do pompy, z tyłu pompy tam gdzie wychodzą rurki do wtryskiwaczy. Odkręcasz rurkę doprowadzającą paliwo z filtra, potem nakrętkę poniżej i tam jest włożony taki filtr siatkowy, który szczypcami lekko powinien wyjść. Sprawdź wszystko po drodze do pompy, tzn filtr i pompkę zasilającą. Jak to będzie ok to może pompa wstępna w środku pompy wtryskowej nie wytwarza odpowiedniego ciśnienia, albo tłoczek w głowicy pompy jest zacięty, albo pompa do regeneracji. Często ten tłoczek się zacina. On ma trzy położenia: dawka rozruchowa, małe obciążenie i duże obciążenie. jak zaciął się na małej dawce to ciągnik jak laczek chodzi i ciężko pali. Ta pompa jest skomplikowana ale można samemu coś pogrzebać jak się nie boisz.

Opublikowano

Na liczniku ma 7400 ale on po mojemu z 10tys ma delikatnie dymi z odmy jak się rozgrzeje . Przy pompie nikt nic nie grzebał ani przy silniku poza zmienionym rozrusznikiem i alternatorem to jest wszystko oryginał . Ja się bardzo nie znam ale trochę posprawdzam, a pompkę zasilająca w jaki sposób sprawdzić?

Opublikowano

Przy tym nalocie pompa może być już do naprawy. Zasilającą najlepiej rozmontować i zobaczyc jak wygląda membrana, sprężyna i jaki ma skok. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez kolos87
      Cześć, potrzebuję porady na temat okładzin szczęk hamulcowych do fadromy Ł200. A mianowicie czy wie ktoś z Forumowiczów czy podchodzą z jakiegoś innego pojazdu w ludzkich pieniądzach? Nie ukrywam, że maszyna sumarycznie pracuje może 1-2 miesiące w ciągu roku. Dlatego szkoda mi jakoś bardzo inwestować w ten sprzęt, niemniej jednak hamulce się przydają.
       
      A może zalegają komuś takie okładziny i chciałby się wymienić na kilka papierków z wizerunkiem odpowiedniego władcy?
       
      Pozdrawiam!
    • Przez Tikuś
      Witam, 
      posiada ktoś może dokument jak skalibrować czunik przeciążenia w ładowarce Dieci?
      Pozdrawiam, Tikuś!
    • Przez Kierownik
      Witam. Szukam użytkowników tej skrzyni. Jak to się sprawdza co z czym się je?
    • Przez JakubPL
      Dzień dobry,
      mam problem z hamulcami w ładowarce JCB 526s, rok produkcji 1997r. Z tego co udało mi się ustalić to działają one na tym samym oleju co układ hydrauliczny od wysięgu, ramienia itd. Problem polega na tym, że pedał hamulca jest dość miękki i ładowarka nie zawsze hamuje po wciśnięciu. Czasem jest tak, szczególnie na rozgrzanej, że hamulce działają jak brzytwa. Natomiast przy zimnej ładowarce, dopiero po około 3 sekundach po wciśnięciu pedału hamulca. Dolewałem oleju do zbiornika bo było mało. Jednak po uzupełnieniu problem nie zniknął. Podejrzewam, że mogły się zapowietrzyć, czy ktoś miał podobny problem ? Wiecie może jak je próbować odpowietrzyć ? Dziękuje za odpowiedź. 
    • Przez kamil43228
      Witam wszystkich. Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem mini ładowarki schaffer 332. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jaki olej zalewa się do jej hydrauliki ? Pierwszy raz mam styczność z hydrostatem i nie wiem jaki będzie w porządku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v