Skocz do zawartości

Fendt 311- Dobór rozmiarów opon


Kondzio1234

Rekomendowane odpowiedzi

Tylko sprawdź czy opona na 24 nie będzie tak samo wysoka jak na 28. 

A ważna będzie wysokość koła a nie wielkość obręczy.

Możesz mieć balon o wysokości 65% szerokości opony, a możesz mieć 85%

20 minut temu, Kondzio1234 napisał:

No właśnie te na przodzie są 14.9  a tył 18.4

No czyli masz np 380/80 r 24. Jak zastąpisz ją  380/65 r 28 to średnice będą praktycznie takie same.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

311LSA ma zazwyczaj z przodu 14.9 26, można to zamienić na 16.9 24 lub 13.6 28 przy rozmiarze tylnym 18.4 38

Zakładając z tyłu 20.8 38 z przodu trzeba w takiej sytuacji założyć 16.9 26 lub 14.9 28 bo 18.4 24 nie ma.

Wszystkie te opony oczywiście można zastąpić ich zamiennikami o większej szerokości i mniejszym profilu, problemem są dość nie typowe 26" radialne trudno dostępne i bardzo drogie, i nie mają szerszych zamienników, a diagonalne to wiadomo, sprawa ma się podobnie z 310 LSA tylko że tu rozmiarami wyjściowymi są 14.9 24 i 16.9 38. 

Inaczej ma się sprawa z 312LSA tam z przodu są ciut większe niż w 311LSA 14.9 28 i 18.4 38

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez robek83
      witam 
       
      mam fenda 312 lsa był oryginalnie  na oponach przód 600-65-38 tył 480-65-28 . Teraz tył 580-70-38  bierznik okolo 80% a przód 16.9/14-28 20% do wymiany .Czy to sie zgrywa teraz. Jesli nie to jakie opony na przód?.
    • Przez Adam0401
      Witam . Jak w tytule mam problem z wałkiem WOM W fendt farmer 309 z 1995r. A mianowicie załancza mi wałek tylko na 750 . Na 540 i 1000 nie ma żadnej reakcji w guziku nie chce się zapalić kontrolka od załączenia walka . Na 750 normalnie załancza czyli pali się kontrolka w guziku i wałek przekazuje moc i rozlancza.  A na pozostałych przelozeniach nie chce załączyć.  
    • Przez kBieszczad
      WITAM
      Pilnie potrzebuje instrukcji obsługi lub ksiązki pojazdu dla traktora Fendt 311 lsa r 91.
      Gdzie można kupić lub czy ktoś ewentualnie wie gdzie można ściągnąć w wersji elektronicznej.
    • Przez _Marcin_
      Witajcie,
      Mam pewien problem z Fendt Farmer 311 Turbomatik.
      Po odpaleniu, zmianie kierunku jazdy i wciśnięciu sprzęgła od razu jest blokowany pedał sprzęgła. Oznacza to niespełnienie jakiegoś warunku tylko jak się dowiedzieć jakiego? Ciągnik stoi, obroty skrzyni poniżej 1000 bo silnik kręci się 680 obr/min. Półbiegi SML przełączają się poprawnie, nie ma w ogóle żadnych błędów, Kalibracja przełącznika SML w gałce biegów, kalibracja półbiegów SML jak i  samego rewersu kończy się poprawnie wyświetleniem OK na wyświetlaczu. Ciśnienie skrzyni bezpośrednio za filtrem wynosi 14 bar, natomiast na przewodzie idącym do chłodnicy oleju (czyli smarowanie skrzyni) wynosi 3,5 bara. Sprawdziłem już przełącznik magnetyczny i czujnik zbliżeniowy przy pedale sprzęgła. Wartości takie jak powinny być. Nie wiem gdzie dalej szukać problemu.
      Dodam jeszcze, że przy zablokowanym pedale sprzęgła rewers elektrohydraulicznie przełącza się poprawnie czyli pod kabiną nie jestem w stanie przesunąć tej wajchy od ręcznego przełączania rewersu dalej niż przesunie się ona sama. A po ręcznym odblokowaniu pedału sprzęgła ciągnik jedzie normalnie - nic w skrzyni nie piszczy, nie stuka - jest "normalnie". Usterka wydaje się być typowo elektryczna ale potrzebuję jakiejś podpowiedzi.
    • Przez Conami17
      Witam, mam problem z fendtem 309. 4 lata dmuchnął uszczelkę , miał przy okazji zrobione gumki pod tulejami , nowe tłoki i pierścienie wrzucone. Teraz ostatnio znowu wydmuchał uszczelkę. Zrobione zostały głowice i wtryski bo lały. Pompa sprawdzana , nie ma jeszcze tragedii. 
      Problemem jest niestety dym siwy z rury wydechowej. Wpada też w kolor niebieski. Są jakieś złe warunki spalania. Ściągałem kolektory nie widać żeby głowice zostały źle zrobione a nie byle kto je robił , firma ma od lat 90 dobra renomę. Ma ktoś pomysł czemu tak jest ? Dodam że na jałowym biegu jak stoi też dymi. Cały czas leci dym. Turbo nie widać by puszczało , zapłon cofany , przyspieszany na cofniętym jest o wiele gorzej. Filtry wymienione , nigdzie w przelotkach syfu nie ma , filtry czyszczone i zmieniane. Zawory regulowane ściślej , i odwrotnie. Dziwi mnie tylko że z odmy nie widać żadnego dymku ani nic nic. Suchy wąż. Z góry dzięki za jakiekolwiek wskazówki ale powoli tracę już siły. Kiedyś dymił tylko jak się gaz w podłogę wcisnęło ale te ciągniki akurat na turbosprzegle tak mają. Teraz wstyd nim jechać pustym przez wieś 😂
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v