Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witajcie chciałem się zapytać jak rozwijać moje ponad 10-hektarowe gospodarstwo w przyszłości. Już niedługo stanę się dzierżawcą od rodziców. Studiuję kierunek ekonomiczny obecnie 3 rok. Jest to kierunek bez przyszłości nie znam angielskiego. A więc jest to przepis jak zostać bezrobotnym albo zarabiać u janusza za najniższą. A więc kochani w myślę iść na kurs rolniczy albo studia podyplomowe rolnicze i starać się o młodego bo widzę że jest to szansa na godne życie. Obecnie mamy w zasadzie stary sprzęt dwa ciągniki 80 i 60 km agregat 2,2m kverneland pług siewnik poznaniak  poznaniak wał stary i brony. I chce się pytać jak poukładać swoje życie

A) młodego rolnika przeznaczyć na przebudowę stodoły na chlewnię 27 metrów długości 12 metrów szerkości. Na dunskie swinki np 500 sztuk

B) stawiać oborę na 20 krówek i dokupić trochę sprzętu zielonkarskiego

C) zacząć uprawiać warzywa i owoce chociaż na tym się nie znam. Byłbym pierwszy w powiecie

D) przeznaczyć młodego na sprzęt: siewnik agro-masz 3m wał cambridge na kołąch 4,5m brona woprol z włóką opryskiwacz 15 metró tolmet agregat talerzowy tur do ursusa . I dalej tak se wegetować po mału na wsi. Jeśli zostanę na wsi to na bank zostanę starym kawalerem

Edytowane przez Cebulj
Opublikowano
Dnia 30.03.2021 o 17:57, Cebulj napisał: