Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja bym sie koledze radził nie przejmowac i olac to jeśli od wymiany do wymiany jest miedzy min a max to silnik jest moim zdaniem ok

A czemu piszecie że trzeba juz zmieniac juz po 200mth mi sie zdaje ze 250mth

Chociaz fenomenem jest moja C-330 8 lat po remoncie ani praktycznie nic nie bierze i jest po przejściach kiedyś olej był ten sam przez 3 lata (rocznie ok 350mth) do tego kiedys w zime poleciał korek w głowicy i sie woda wlała do oleju i tak chodzil z 5 min

To sa wolnoobrotowe silniki o niskim wspóczynniku mocy z pojemnosci wiec nie maja wysokich wymagań no bo co to jest np.C-360 3100cm i nie całe 50kmheheheh

Opublikowano

W instrukcji serii 912-1614 napisane jest że wymiany trzeba dokonywać co 200 mth. Te silniki nie mają wysokich wymagań co do klasy jakościowej oleju, a wymiany najlepiej robić tak jak zaleca producent.

Opublikowano
Czy był w czasie postoju chociaz odpalany raz na miesiąc, dwa? Bo jeśli nie był uruchamiany długi czas to szlag trafił tuleje. Ale zaraz, spokojnie, przez 240mth zjadl Ci tylko tyle ile jest miedzy górnym a dolnym stanem na bagnecie. To nie tragedia. Kopci mocno na niebiesko? Ja bym nie panikował tylko wymienił olej i zobaczył ile tym razem weźmie.

Btw. w 385 olej silnikowy wymienia sie co 200mth albo co sezon.

no zjawisko zaćniedzienia tulei to w dieslach ewidentnie zadko spotykane zjawisko! w benzyniakach często. ja mam c328 którego od początku listopada do marca nie odpalam i tak jest co roku i jakoś kłopotu nie ma z nim

Opublikowano (edytowane)

jakie jest prawidłowe cisniene oleju w silniku 385 jesli jest ciepły silnik

 

czym rozni sie serwo od orbitrolu

 

Nie pisz posta pod postem - używaj opcji EDIT

Edytowane przez krolikNH
Opublikowano

Mam pytanie ostatni zrobiłem remont silnika c385 tzn tuleje , pierscienie , tłoki i panewki nowe głowica nie ruszana bo była robiona wczesniej, chodził w miare dobrze az ostatnio troche zesłabł i na korektorze 4 cylinra pojawił sie olej, od czasu do czasu lubi puscic biały dymek, oleju troche wzioł ale to na dotarciu, i przy zapalaniu puszcza strasznie duzo dymu. co to moze byc czyżby pierscienie juz poszły?

Opublikowano

A czy masz połączoną odme z kolektorem ssącym?? jeśli tak to ten olej pochodzi z oparów z odmy, ja tak mam od kiedy osiadam c385, nawet po kapitalce silnika, którą rok temu robiłem jest to samo, więc mi sie zdaje ze tego nie zmienisz. A na dotarciu jak miałem 385 to z wydechu aż olej ciekł, to zjawisko układania się pierścieni. A jakie masz ciśnienie oleju na zimnym silniku na wolnych obrotach tj ok 600 rpm i jakie masz na gorącym silniku przy tych samych obrotach?? Jeśli mógłbyś sprawdzić to byłbym wdzięczny :(

Opublikowano

na zimnym silniku jest około 5-6 a na goracym spada do około 1,5 ale pompy nie robiłem olejowej i szlifu wału wiec to jest tego wina ze tak spada ,cisnienie , problem sie chyba wyjasnił siadła pompa paliwowa , pech bo gwarancja sie skonczyła 3mies temu.

Opublikowano

ja tak samo wału nie tykałem bo czopy ładne jak lustro, tylko panewki korbowodowe new, a pompy oleju też nawet nie oglądałem, ale to niestety mój błąd bo teraz mi ciśnienie skacze. Jak go zapale to na wolnych obrotach coś w granicach 4,5-5 a jak rozgrzeje go mocno to na wolnych obrotach spada nawet do 1, ale jak mu dam gazu i osiągnie jakies 1500 rpm to cisnienie wskakuje na 3 więcsam juz nie wiem jak to ocenić

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krychu
      Mam problem z moją 1014. Rok temu wymieniłem głowice na całkiem nowa ze względu na nieszczelność starej. Po roku czasu pod dwoma wtryskami zaczął lecieć płyn chłodniczy. W C360 jak miała miejsce taka sytuacja to się wymieniło tulejke i było ok. Jak to wygląda w urusach c385? Czyżby głowica była walnięta?
    • Przez 3sparrow
      po wyłamaniu rozrusznika drży ciągnik, czy możliwe zwichrowanie koła zamachowego?
    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v