Skocz do zawartości

Ciężko się kieruje Bizon Super


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. 2 lata temu kupiłem Bizona Super z młyna. Już wtedy ciężko się kierowało. Robiło przy nim kilku mechaników i nic. Praktycznie kombajnem nie da się robić. Jaka może być przyczyna ciężkiego kierowania?

Opublikowano

Wszystkie pozostałe siłowniki działają poprawnie(wystarczająco szybko i dobra reakcja)?? jak tak to wina leży albo w orbitrolu albo siłownik z tyłu do regeneracji??

Opublikowano

Trzeba by było sprawdzić ciśnienie na zasileniu orbitrolu (powinno być ok. 120 bar), sprawdzić czy zwrotnice i siłownik chodzą lekko. Super ma rozdzielacz ciśnienia, czy oddzielną pompę jak Rekord.

Opublikowano

ja w tym roku kupowałem rekorda to własnie był orbitrol do naprawy. Podczas jazdy ogólonie ciężko się kręciło, w miejscu nie dało rady w ogóle i jeszcze podczas jazdy jak się skręcało to jak gdyby przepuszczał i nie kręcił ale daliśmy do regeneracji i smiga aż miło;)

Opublikowano

My jak przyciągneliśmy supra dla siebie to na dzień dobry tylną oś w części i po złożeniu i przesmarowaniu jak ręką odjął.

Też się jakoś dziwnie ciężko kierowało ale po rozebraniu, przejrzeniu, przesmarowaniu jest dobrze.

Opublikowano

Być może masz problem z rozdzielnikiem oleju.Sprawdź ciśnienie na siłowniku lub przed orbotrolem.Jak się kręci kołami na zgaszonym silniku to orbitrol jest dobry.Ja tak mam od nowości a kierownica super chodzi.

Opublikowano

A ciśnienie na orbitrolu czy siłowniku któryś z tych mechaników sprawdził ????

 

Bo jak tak na wyczucie to wymień jeszcze orbitrol, rozdzielacz ciśnienia i powinno być OK.

 

Ja w takich sytuacjach zaczynam od weryfikacji ciśnienia.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Moim zdaniem to będzie rozdziekacz ćiśnienia za duzo puszcza oleju na rozdzielacze a zamało na orbitrol proponuję pod spręrzynę tłoczka tego rożdzielacza podłozyć monętę 1gr zeby tłoczek tak się ne cofał u mnie pomogło

Opublikowano

Właśnie uszczelniałem cały układ hydrauliczny bo miałem wycieki prawie wszędzie. Myślałem, że rozebranie i przeczyszczenie rozdzielacza przepływu pomoże ale dalej się ciężko kieruje. Tylny wózek nasmarowany siłownik niezapieczony. W prawo się kieruje nawet spoko ale w lewo na postoju nie ukręcisz jak ruszysz to tak. Nie wiem czy to napewno orbitrol. Przy zgaszonym silniku nie obróci się kołami. Układ hydrauliczny zalany nowym olejem, nowy filtr wszystko działa tylko to kierowanie mnie denerwuje, ręce chcą odpaść.

Opublikowano (edytowane)

Jak rozebrałeś i wyczyściłeś regulator przepływu, po twojemu regulator ciśnienia to możesz sobie odkładać pieniądze na nowy, pisałem o tym kilkadziesiąt razy co poco i dlaczego....

 

Jeżeli w jedną stronę się kręci w miarę w drugą nie regulator przepływu daje zbyt mało oleju, powinno być 7l/min, ja zawsze wkładam (pisze to już ę ąty raz) 9l/min z mtz-ta, i hula bajka, jak wstawisz większy lub pokombinujesz coś typu podkładki w regulatorze niedokręcenie itd. zawór szokowy orbitrola odetnie od razu olej, o ile zdąży... o ile jeszcze czegoś takiego nie zrobiłeś....

Edytowane przez bobytempelton
Opublikowano

Regulator przepływu mam 9l/min. Spróbuje podkręcić zawór na orbitrolu może pomożę. Tylko nie wiem dokładnie który to jest, od dołu nic nie mam więc musi być od góry jak kolega pisze.

Opublikowano

Kur..... już mnie szlak trafia z tym skręcaniem. Zamieniłem przewody z tyłu na siłowniku skrętu i jest tak samo siłownik wysuwa do końca ale nie wciąga, więc chyba siłownik przepuszcza - orbitrol w porządku.

Na orbitrolu mam jakąś śrubę od dołu ale ona jest wkręcona na maksa także moge tylko ją popuścić ale nie wiem od czego ona jest. Wiem, że można wszytko wymienić ale nie chcę pakować sie w koszty.

 

Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Jeżeli siłownik przepuszcza to przekręca się w jedną stronę a w drugą stronę kierownicą się kreci a siłownik nie wraca.Jeżeli na orbitolu masz śrubkę to ona jest jako zaślepka.Pod nią powinna być druga śrubka od regulacji.

Edytowane przez balcerek1
Opublikowano (edytowane)

Uszczelnienia siłownika wymienione i dalej nic. Został orbitrol i regulator przepływu. Podkładałem w regulatorze 1gr pod sprężynę i nic to nie dawało jak kolega pisał. Nie regulowałem orbitrola jeszcze ale jeśli odkręcam ta śrubę to olej leci. Muszę chyba jakiegoś gościa ściągnąć do tego złoma bo Ja nie mam nerwów już. Pompa chyba jest dobra ponieważ cała hydraulika działa poprawnie oprócz wspomagania. Proszę o info gdzie i jaki kupić regulator przepływu oraz do których wejść podłączyć rozdzielacze i orbitrol, na allegro są ale nie podają przepustowości.

Edytowane przez mati9151

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez k1rum
      Witam chciałem dzisiaj wyjechać w Pole ale bizon nie chce odpalić. Przy wciśnięciu rozrusznika nie kreci kołem zamachowym tylko słychać takie "pstrykanie". Akumulatory naładowane, zaraz jeszcze spróbuję podkręcać kable może w tym jest problem. Nie wiem czy wymieniać cały rozrusznik czy tylko wyrzutke, z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez Ukson
      Wał napedu podsiewacza, lewa strona koło blaszane, prawa koło pasowe do wytrzasaczy. 
      Pytanie, jak osadzić łożysko prawe na tym wale? Według katalogu osłona 35mm (wewnatrz),ta plastikowa, dojdzie tylko do rantu gdzie 35mm przechodzi w 40mm - tak jak na zdjeciu. Jak osadze do osłony to łożysko bedzie około 1cm od rantu. Na wale widze, że jest "obtarte" tak jakby oslona chodziła za rantem po 40. Nie przyjrzałem sie wczesniej jak to tam bylo. Po starych osłonach widze, że nie ma tam takiej żeby weszla w obudowe łożyska i jeszcze na wał na tą cześć gdzie jest 40mm.
      Potrzeć po katalogu to osłona do rantu z minilanym luzem, a łożysko wtedy tak, jak obudowa z tą plastikowa obudowa to wypozycjonuje.
      Dodam, że piasta koła blaszanego była na równo z końcem wału, a koło pasowe po drugiej stronie osadzone głebiej tak, że wał wystawał za rant koła 2cm.
      Mam wrażenie jakby wcześniej to było złożone za bardzo w prawo, to znaczy wał przesuniety za bardzo w prawo względem reszty.
       


    • Przez Wopl
      Mam do wymiany sprzęgło na gardzieli. Teraz nie wiem jak najszybciej to rozebrać.
      Szybciej będzie wyjechać całą gardzielą czy odkręcać te kątowniki?
    • Przez bizonio
      dzień dobry jakej firmy  klimatyzacje do bizona z056 polecacie i czy lepsza wodna czy elektryczna ?
    • Przez ARTI2019
      Cześć, post z zapytaniem czy wie ktoś gdzie można dostać częsci do przystawki Rolmako chodzi mi o części do lewej kosy zaznaczone na czerwono na zdjęciu, Lubelskie Podkaprackie a najlepiej przez internet 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v