Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam!

Mam problem z amortyzacją osi, wcale nie amortyzuje, poziomuje się po odpaleniu (chociaż nie zawsze). Czujnik położenia ok, hydroakumulatory sprawdzone i też ok. Gdzie szukać problemu, może jest jakiś czujnik ciśnienia oleju w tls, ja nigdzie nie mogę go znaleźć? Kiedyś podczasz szybkiej jazdy po trasie w kabinie co jakiś czas słyszałem ciche pykanie w kabinie i ośka lekko korygowała swoje położenie a teraz cisza, może to ma też jakiś związek z usterką. Dodam że kontrolki od tls i amortyzacji kabiny gasną (kabina działa i amortyzuje). pomocy???

Opublikowano (edytowane)
8 godzin temu, ariss napisał:

problem jest przeciek w bloku nad mostem

Co w takiej sytuacji? Regeneracja, naprawa czy tylko nowy? pozdrawiam

Edytowane przez jan222
Opublikowano

wykręcić i przejrzeć z dokumentacją, może jest uszkodzony oring lub zawór który jest dostępny. Niestety może się okazać pęknięty blok lub coś w nim co jest częścią całego bloku

Opublikowano
Dnia 29.07.2021 o 07:29, ariss napisał:

wykręcić i przejrzeć z dokumentacją, może jest uszkodzony oring lub zawór który jest dostępny. Niestety może się okazać pęknięty blok lub coś w nim co jest częścią całego bloku

OK bardzo dziękuję spróbuję w wolnej chwili to ogarnąć!

Opublikowano

Ariss jak najłatwiej, najszybciej wyciągnąć ten blok zaworowy od tls? Powoli przymierzam się do wymiany. Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki. Z góry dziękuję!

Opublikowano

Najpierw wyluzowac ciśnienie dwoma śrubkami na 8. później podnieść go maksymalnie do góry, pewnie odpiąć wtyczki od cewek, odkręcić kostki, odkręcić trzpienie, odkręcić wszystkie przewody, odkręcić te 3 śruby mocujące do ramy i ja wyciągam do prawej strony odkręcając dwie połówki tego bloku te na imbusy 4 śruby wtedy wychodzi w dwóch połówkach ładnie.

Opublikowano

Ariss dziś wymieniłem blok zaworowy na nowy, poszło całkiem OK, tylko troszkę ciasno. Wszystko wróciło do normy, jeszcze raz dzięki. Muszę jeszcze wymienić łożyska na kości i sworznie (już zakupione), bo już trochę puka. Zauważyłem jednak luzy na siłownikach najbardziej na dole, czy w tych siłownikach da się wycisnąć te łożyska tak jak w kości, czy są takie same, bo sworznie te na dole to są takie jak jeden od kości? A jakie są na górze? czy góra raczej mniej się wyrabia i nie ruszać? Proszę jeśli można o jakieś wskazówki. Pozdrawiam Dziękuję!!!

Opublikowano

Góry nie ruszaj nie ma sensu tam są inne nie smarowane łożyska i się nie wyrabia nic. Na dół zamów nowe sworznie i łożyska ge30 chyba tak się nazywają. Tylko taka wyższą półkę cenową. Wyciągniesz je lub wybijesz na ciągniku bez wyciągania siłowników wsadź nowe na klej do łożysk i jeszcze pozabijaj z tej strony na którą wyciągales to z tej strony włóż i daj od razu smar żeby nie zakleilo kanału. Ogólnie jak otwór będzie już jajem to trzeba wymienić te uszy siłowników. W kości raz wymienisz łożyska i później tak trzeba ją całą nową bo stuka. Ważne by sworznie nie miały luzu tam na ramię co są, bo trzeba wtedy dać regeneracyjne.

Opublikowano

Ok (łożyska na kość mam kupione INA sworznie jakieś ponoć hiszpańskie) a czy te sworznie normalnie wybijam czy jakoś wyciągam, bo na kości  to też mało miejsca? Ja mam tuza i wom.

Opublikowano

albo wybijesz i ucinasz tyle co wystają lub śruba chyba 12 centralnie skręcasz w sworzeń i ciągniesz. Ja używam twardego pręta gwintowanego i specjalnego siłownika hydraulicznego

Opublikowano

Ariss cały tls naprawiony wszystko OK DZIĘKI, dziś dobrałem się za draft sensor bo wyświetla mi od jakiegoś czasu błąd i zginęła amortyzacja tuza (reg. pozycyjna i siłowa pewnie też ale ja tego nie używałem bo jakoś to tu drętwo działało), zwaliłem zaczep hitch wymieniłem czujnik (jest Ok nie ma błędu) i mam problem, bo nie mogę dalej złożyć jak nie ustawię czujnika na odpowiednie napięcie tą śrubką (ponoś ma być na opuszczonych ramionach 2,2 -2,3v) tylko gdzie ja mam to napjęcie znależć nie mając podpjętego kompa? Czy na zegarach da się to odczytać w adresach? pozdrawiam

Opublikowano

ogólnie możesz z poziomu wyświetlacza wejść w tym modelu do adresów, jeśli poprawnie działa wyświetlacz ale to już na priv. Po ustawieniu wartości siły uciągu w adresie i tak musisz umówić serwis na kalibrację podnośnika bo to nie będzie poprawnie działać

Opublikowano

ta można tylko czy ktoś rozumie co trzeba po kolei robić, co oznacza kolejny krok, jakie wartości muszą być poustawiane, co trzeba sprawdzić przed kalibracja, wg mnie to wydać kilka zł na serwis czy kogoś ogarniętego niż później mieć poważne koszty

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez bork
      Witam . Panowie wymieniał ktoś może we własnym zakresie cewkę pompy wtryskowej  paliwa czy trzeba pompę oddać do specjalistycznego warsztatu (pompa stanadyne RE 518167)
    • Przez Adam6920
      Witam,
      mam problem z ciągnikiem 6920S (skrzynia autopower) 2004r. Po zatrzymaniu ciągnika i przełączeniu rewersu na P, zaczyna piszczeć alarm i wyświetla się błąd: UIC 305015.11 (Blokada postojowa nie włącza się). Podczas wolnego toczenia się ciągnika, po wrzuceniu P, ciągnik tak jakby reagował na zatrzymanie i czuć takie zatrzymanie. Miał ktoś taki przypadek?
    • Przez PITER13
      Mam problem z John Deerem 6920 - ciągnik jednego dnia bez problemu pracował w gruberze, drugiego dnia podczas pracy wkręcał się tylko do 1900 obr/min a trzeciego dnia już nie chciał wogole odpalić. Akumulator i rozrusznik kręciły bez problemu, sprawdzony sterownik silnika jest ok. Pytanie czy ktoś zetknął się kiedyś z takim problemem? Gdzie szukać problemu - może pompa paliwa, wtryski albo jakiś czujnik obrotów?
    • Przez Maniek11001
      Koledzy w Johnie przestal dzialac predkosciomierz elektryczny i wskazowkowy. Obroty i motogodziny dzialaja. Co moze byc przyczyna ?
      Temat przeniesiony do odpowiedniego działu
    • Przez mlyn
      Witam, mam problem z john deere 6820 powerquad 42/h, a mianowicie rozłącza jazdę w trakcie poruszania się. 
      Po przełączeniu rewersu na Neutral i znów w tryb jazdy, jazda powraca, nie ma reguły czy zimny czy ciepły dzieje się to samo. Czym może być to spowodowane? Miał ktoś podobnie? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v