Skocz do zawartości

John deere 2064 błąd 72E ktoś wie jak to ogarnąć


John6600

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie

Koledzy mam pare pytań odnośnie kombajnu john 2064 wyświetlił się błąd 72e. W serwisie powiedzieli ze to błąd wysokości hederu za wysokie napięcie . Gdzie szukać tego ? Następne pytanie nie wyświetla mi odrostów silnika młocarni wiatru . Stało się to na razwszystko . Do tego podczas jazdy potrafi sam zmienić szczelinę klepiska lub młocarni obroty . Do tego prędkość jazdy pokazuje 20km . Ktoś miał takie historie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez michu3850
      Witam mam pytanie chciałbym zamontować lampę ostrzegawczą do John deer 6230 Premium  i w comand center nie mam możliwość uruchomienia go czy jest na to jakiś sposób czy trzeba wezwać serwis oraz czy ma ktoś schemat podłączania takiej lampy bo możliwe że źle podłączam z góry dziękuję.
    • Przez AndrzejFR
      Dzień dobry mam zapytanie czy do Renault celtis 426 o numerze silnika 40 45 drt70 John Deere można założyć Turbo i podnieś mu moc?
    • Przez Kowalskipatryk74
      Witam mam problem z odpalanie ciągnik john deere 6120 2002r
      Ciągnik po nocy odpala po chwili kręcenia zawór zwroty założony
    • Przez krislord81
      Witam
      Po zmarłym bracie odziedziczyłem gospodarstwo . 
      Ogarniam sprzęty które posiadał .
      Przy pracy na John Deere 6820 od pewnego momentu zaczęło mi coś głośno "pikać " w kabinie - odgłos taki jak mają ciężarówki czy koparko ładowarki w trakcie cofania .
      Kilka razy w ciągu minuty
      Od czego jest ten dźwięk i co sygnalizuje ?
    • Przez kolo1
      Witam,
      Mam JD 6310 z 2001 roku z ładowaczem jest głównym ciągnikiem w gospodarstwie. W pracach w podwórku z ładowaczem nie ma problemu. Po zapięciu do ciężkiej pracy brakuje mu paliwa i gaśnie. Wcześniej jak paliwa było pod korek to chodził, aż wypalił do stanu 3/4 zbiornika i dopiero zaczynał gasnąć, teraz nie ma to już znaczenia gaśnie nawet przy pełniutkim baku. W pracy z prasą belującą chodzi do momentu dobijania beli, jak już jest ciężeje to gaśnie, podpompuję gruszką lub przekręcę stacyjkę ze dwa razy i odpala. Na dobijaniu beli to tak ze 2- 3 razy potrafi zgasnąć. Czasem chodzi nawet jak ma ciężko ale jak już podjeżdża pod górkę czy na drodze czy na polu to pewne, że zgaśnie.   
      Założyłem na przewód między zbiornikiem, a filtrem gruszkę do odpowietrzania, bez skutku, pompka paliwowa wymieniona na nową, nawet spróbowałem podłączyć przewód do filtra paliwa i bezpośrednio przez korek wlewu włożyłem przewód do zbiornika paliwa  też gaśnie. Na moje oko próżnia powstaje między zbiornikiem a filtrem paliwa 
      Prośba o podpowiedzi co może być przyczyną. Mechanicy rozkładają ręce i też nie mają pomysłu na przyczynę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v