Skocz do zawartości

John deere 955 problemy z układem paliwowym ?


Rout

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,
Niestety w tym sezonie pojawił się problem prawdopodobnie z układem wtryskowym w kombajnie John deere 955. W kombjanie jest wolnossąca 6. Spostrzeżenia które udało mi się zauważyć:
- Pierwsze odpalenie po zimie było trudne nie chciał wogóle zapalić (ciężko kręcił ale możliwe że to wina aku)
- Jak już udało się go zapalić po zimie to duża chmura białego dymu i na ucho było słychać że nie chodzi równo.
- Na wolnych obrotach jak zimny to widać biały dym, na większych obrotach jest lepiej, ale na ucho słychać ze na większych dalej kuleje
- Jak silnik się zagrzeje to na wolnych obrotach dalej widać dymek ale już nie wielki prawie nie widoczy a na dużych nic nie puszcza,
- Jak silni jest zimny i z dużych obrotów zmienia się na małe to wtedy jest chyba największa chmura (kumulacja :D)
- Jak silnik się zagrzeje to wydaje mi się że już chodzi dobrze nie kuleje jak na zimny,
- Nie odczułem spadku mocy na zimnym/ciepłym silniku
- Po tym jak były problemy z odpaleniem po zimie pierwszy raz teraz już za każdym razem kręci bez problemu i odpala czy to zimny czy ciepły
- Olej wygląda ok nie zauwazyłem zmiany stanu na + czy -
- Wody też chyba nie ubywa 
- Silnik nie grzeje się temperatura jest Ok
- Odnosze wrażenie że w tym sezonie troche więcej pali ale może to być przez to że pierwszy raz sieczkarka była uruchomiona a miała co siekać ^^
- W zeszyłm sezonie pod sam koniec mieliśmy problem ponieważ elektryczna pompka paliwowa które pompuje paliwo ze zbiornika padła, tzn raz podawała raz nie i kombajn nie miał siły, jednak zostało to naprawione (nowa pompka). Wtedy kombajn wogóle nie wkręcał się na obroty nie miał siły itp. O ile się nie myle to jak kombajn był odstawiany na miejsce zimowania to własnie  już wtedy puscił dymka białego.

Co o tym sądzicie ? Wtryski, pompa a może coś innego ? Od czego zacząć. Może warto nagrac filmik gdzie będzie widać dymek + dzwięk a może sam opis wystarczy żeby wskazać winowajce, albo chociaż wymienić ewentualne elemety do sprawdzenia.

 

Filmiki jak to wygląda:
https://drive.google.com/file/d/1UflJeXQVXmC1-qKPTs_KJAyVz-3znC7V/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1ozBXnPe8ep-zVGqFv_r72BLeNqiDvsUM/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/103SSuFnt3gk83FdE0elyCHXFp_tzHgYh/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/19F_fGYT2TEnJ6_lCGpA_vUpMUfXfVlUB/view?usp=sharing - tutaj filmik jak wygląda paliwo w powrocie widać że leci tam na zmiane paliwo i powietrze

Edytowane przez Rout
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje za sugestie.
Ja osobiscie myśle właśnie o wtryskiwaczach, bo gdzieś na foum czytałem że podobne objawy jak u mnie dawały wtryskiwacze. A powiedz mi jak sprawdzić szczelność układu paliwowego ? Bo ogólnie powrotem to od kiedy pamiętam to leci na zmiane bomble powietrza paliwo i tak w kółko cały czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tomek1974
      Kupię katalog do JD 730 ,jak coś to pisać
    • Przez Marcins1315
      Witam 
      Mam problem z wariatorem jazdy ponieważ podczas pracy „skacze „ góra dół , co może być powodem ?
       
       
    • Przez celeronik
      Dane dotyczące poszczególnych ustawień spisane z instrukcji obsługi JD serii 10xx, ale do innych modeli też pasuje.
      Ustawienia.doc
    • Przez daanny
      Witam mam problem z paseami jezdnymi w moim jd, na cofnietym przyspieszaczu są lużne a gdy wysunę przyspieszacz by szybciej jechać pasy niesamowicie się naciagają i robia się sztywne jak struna przez co bardzo szybko się wyciaga sie ten gruby dolny z ząbkami i przekładnia szybko się nagrzewa kombajn drży, gdy przyspieszacz cofne do tyłu by zmniejszyć predkośc pas dolny robi sie bardzo lużny zdecydowanie za lużny, a gdy gą naciagnę napinaczem to znów gdy przyspieszę to napina się niesamowicie,wariator wyglada że jest sprawny w dolnym kole tym na sprzegle tez wyglada że ładnie chodzi, jestem ciekaw jak to jest u was czy przy każdym położeniu przyspieszacza pasy są jednakowo napiete, na moje oko to w kazdej pozycji napiecie powinno byc jednakowe,co może byc przyczyną tego że tak sie dzieje? wszystkie propozycje mile widziane, dodam że wszystkie trzy pasy nowe i oryginalne.a wiadomoże gdy pasy są za lużne to kombajn mi zwalnia a gdy za sztywne to sie grzeja i wyciagają. prosze o pomoc :unsure:
    • Przez wielkiwojownik
      Witam, Pytanie do uzytkowników kombajnów serii 20 i 22 otóż czy poczas koszenia w takiej powiedzmy normalnej pszenicy przy prędkości 3,5km/h  lepiej jest jechać na biegu 2 wtedy dzwignia hydrostatu jest popchnięta do przodu tylko troszke? czy lepiej na biegu 1?  czy to ma jakieś znaczenie dla układu hydraulicznego i samego hydrostatu?
      drugie pytanie o obroty silnika czy podczas koszenia trzeba dać maxymalne obroty tak jak w książce napisali  tj w moim przypadku jd 2058  2350obr/min czy wystarczy mniej np 2150obr/min bo zauważyłem że przy niższych obrotach też daje radę ale czy tak można? to będzie mój drugi sezon tym kombajnem więc dopiero go poznaje 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v