Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam. Mam dwa problemy z Claas Ares 697 ATZ. 1 wyskakuje mi kod błędu 323 i zaświeca się kontrolka przekreślona akumulatora, a drugi problem to podnośnik nie działa i tylko świeci czerwona kontrolka. Ktoś coś wie na ten temat i by mi pomógł w lokalizacji takich usterek?? Pozdrawiam 😀

Opublikowano (edytowane)

Świeży zakup? Jaki ty masz tam model podnośnika? U mnie w 616 czerwona lampka oznacza że jest zablokowany. Odblokowuje się go sekwencją przełącznika góra-dół. Po tym min. 3s przerwy, i lekko obracając największym pokrętłem podnośnik zaczyna działać. Może o to chodzi.

Ps. Kontrola przekreślonego akumulatora u mnie wg manualna oznaczała niskie napięcie na akumulatorze

 

 

 

Edytowane przez Roxer
Opublikowano

Z tą czerwoną kontrolką to zablokowany podnośnik i tak jak pisze kolega @Roxer musisz go odblokować. Inna sprawa gdyby ta kontrolka/lampka migała to wtedy oznacza błąd.

A z tym błędem 323 to jak nie zapomnę to jutro sprawdzę i Ci napisze co dokładnie oznacza.

Opublikowano

The position of the clutch pedal and the status of the end-of-travel switch (BOC) are inconsistent. There are three possible cases: The pedal is fully released (angle sensor signal) but the "BOC" is closed (12 V on terminal pin 30 of the "Auto 5.51). The "BOC" indicates that the pedal is not fully released (12 V on terminal pin 30 of the "Auto 5.51) but the reverser controller is in neutral (12 V on terminal pin 19 of the "Auto 5.51). The reverser controller is not in neutral (zero voltage on teminal pin 19 of the "Auto 5.51"), the clutch pedal is depressed more than 50 % (angle sensor signal) but the pedal arm sensor remains open (0 V on teminal pin 30 of the "Auto 5.51"). Audio warning:: Yes or no. "ISC" reset requested: Yes if sound alarm. Check: – The clutch pedal position potentiometer (R73). – The "BOC" clutch pedal low contact (Z152). – The neutral position of the reverser lever (S171). – For a possible short circuit on 12 V on the harnesses of terminal pins 30 or 19. – For a possible open circuit on the harness of terminal pin 30. – The "Auto 5" module using tool n° 60 05 033 249, and change if required

Opublikowano

Podpinając się do tematu, wiecie co oznacza mrugająca pomarańczowa kontrolka na przycisku amortyzacji? Zaczyna mrugać po losowych okresach pracy, czasem po 30min, czasem po dwóch godzinach, czasem w ogóle. Po ponownym odpaleniu mruganie znika.

Opublikowano
Dnia 31.10.2021 o 12:17, Kaziutek napisał:

Witam. Mam dwa problemy z Claas Ares 697 ATZ. 1 wyskakuje mi kod błędu 323 i zaświeca się kontrolka przekreślona akumulatora, a drugi problem to podnośnik nie działa i tylko świeci czerwona kontrolka. Ktoś coś wie na ten temat i by mi pomógł w lokalizacji takich usterek?? Pozdrawiam 😀

Sprawdż ładowanie alternatora.

Opublikowano
8 godzin temu, Roxer napisał:

Podpinając się do tematu, wiecie co oznacza mrugająca pomarańczowa kontrolka na przycisku amortyzacji? Zaczyna mrugać po losowych okresach pracy, czasem po 30min, czasem po dwóch godzinach, czasem w ogóle. Po ponownym odpaleniu mruganie znika.

Jakiś problem z wiązką elektryczną od ośki albo czujnikami położenia osi. U mnie był winien jeden czujnik, który znajduje się na ośce i też mi migał ten przycisk.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Nikodem20
      Witam mam problem z Masseyem Ferguson 5455 z 2008r. nie działa Ehr wogule nie reaguje na przycisk w kabinie oraz na błotniku dodatkowo w tym samym czasie przestał działać obrotomierz i licznik motogodzin i prędkościomierz. Proszę o pomoc co by mogło by być przyczyną 
    • Przez davelolek
      Dobry dzień, proszę o poinformowanie własnego opryskiwacza EVRARD i jednostki sterującej, która zgłasza błąd KOD 7 i po wpisaniu kodu opryskiwacz nadal nie działa czy możesz mi pomóc? załączam zdjęcia Dziękuję Ci



    • Przez adimam_naimie
      Cześć wam, otóż mam problem z fanfarami, podłączone rzekomo prawidłowo tzn prąd dochodzi powietrze również, ale gdy nabije ciśnienie powyżej 4,5bar to przestają wydawać dźwięk i tak jakby elektrozawór w ogóle nie mógł wystartować. Podłączone pod fabryczny klakson, co robię źle?
    • Przez bartek879
      Cześć,
      planuję zakup interfejsu diagnostycznego do maszyn rolniczych. Chciałbym obsłużyć przede wszystkim John Deere, New Holland, Deutz, Fendt i Class. Interesuje mnie diagnostyka silnika, kalibracje i podgląd parametrów skrzyni, itp. Generalnie chciałbym zająć się naprawą i diagnostyką maszyn agro. Wiadomo, że żaden komputer nie zastąpi doświadczenia, ale żeby je zdobyć trzeba sobie w tym pomóc. Najbardziej składniam się w stornę TEXA w wersji OFF HIGHWAY, ponieważ widziałem na własne oczy jak serwisant używał i działało bardzo sprawnie.
      Jaki interfejs diagnostyczny polecacie z własnego doświadczenia? Na jakich pracujecie podczas napraw? Będę wdzięczny za każdą podpowiedź i opinię.
    • Przez wandryskowski
      Mam siewnik poplonów APV PS-200 z komputerem 5.2. Oprócz tego mam inny starszy komputer w wersji 2.2. I tu mam prośbę. Chciałbym samodzielnie sporządzić czujnik prędkości,  położenia maszyny ewentualnie przewód do wtyczki 7 pin (DIN). Proszę więc ewentualnych posiadaczy tych maszyn z tymi czujnikami o pomoc w uzyskaniu schematu połączeń czujnik - wtyczka 12 pin (Molex). Przyda mi się nawet schemat koła polowego prędkości do starszego siewnika PS-250.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v