Skocz do zawartości

ares 550 cieżko wchodzą biegi.


SobiePanek

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 31.10.2021 o 18:14, SobiePanek napisał:

witam. kupiłem nidawno aresa 550 i biegi troche ciężko wchodzą po rozgrzaniu jest troche lepiej. Słyszałem że w tych ciągnikach to normalne ale wole sie upewnić bo nigdy nie miałem styczności z tymi ciągnikami.

Ja słyszałem że to przez to że dźwignią zmiany biegów są na dwóch linkach i one się zacierają lub zardzewieje i ciężko chodzi 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mariusz(ZDUN) napisał:

Mogą być uszkodzone sprzęgła i podciąga juz

Czyli zbliża się remont? Ile taka przyjemność,? Dodam że półbiegi chodzą ok w polu, w transporcie szarpią najbardziej przy zbijaniu. Słyszałem że może pomóc czyszczenie elektrozaworów? Ma to sens?


Hydroakumlator wymieniony z ciśnieniem 9 bar, jest jeszcze jeden tam ale jak by połączony z hamulcem hydraulicznym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 4.11.2021 o 12:21, SobiePanek napisał:

facet od którego kupiłem ciągnik mówił że robił sprzęgło. Jeszcze zobacze te linki może faktycznie mogą być zabrudzone lub zardzewiałe.

Gdzie kupiłeś? Też mam 550 i na zimnym jak wrzucam rewers do przodu to też lekko drga ale biegi wchodzą dobrze, na zimnym u mnie też biegi ciężej wchodzą ale.jak się rozgrzeje to git, zwłaszcza 3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mariusz zdun mam pytanie czy orientujesz się jakie ciśnienie powinno być w hydroakumlatorach ares 656? Oprócz tych dwóch do osi przedniej mam jeszcze dwa jeden z prawej strony skrzyni w dolnej jej części a drugi też z prawej ale wyżej i trochę bardziej w tyle. Gdzieś szukałem jakie powinny być ciśnienia w nich i gdzieś znalazłem że 9bar ale odczytałem z tego mojego napis 20 bar. Teraz się zastanawiam jakim ciśnieniem powinien być nabity.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Krzysw5
      Witam wszystkich, 
      Przygotuję się do remontu silnika mojej renówki 103.54. Jest tam silnik MWM turbo TD 226-4 R185. Objawy są takie,  że pali coraz więcej oleju, już na dolewki 10l na sezon nie starcza. Po odpaleniu zimnego chmura białego dymu. Tak ogólnie pracuje dobrze, zdarza się,  że gdy jest mocno rozgrzany przy temp. otoczenia powyżej 25 stopni i np orce pod rzepak potrafi mignąć kontrolka oleju na wolnych obrotach,  np przy ruszniu jak obroty spadną.
      Z tego co się zorientowałem to tuleje w tym silniku są suche. Planuje ściągnąć głowicę,  zobaczyć stan tulei, tłoka,  pierścieni i przy okazji korbowodów. Czytałem też,  że przy takich objawach mogą być zużyte same głowice.
      Chciałem się poradzić,  czy da radę wymieć tuleje, bez wyciągania silnika? Mechanik twierdzi że przy takich tulejach powininny być wyrównane/rozwiercone otwory w bloku i dopiero zamówione tuleje pod ten wymiar i następnie wciśnięciu honowane na wymiar pod tłok.
      Czy ktoś może wymieniał tuleje w takim silniku w oryginalnym wymiarze że np po wciśnięciu nie wymagają honowania?
      Przy mokrych nie byłoby problemu.


    • Przez elamir
      Panowie co to za element renówki 103.54 niedaleko tylnego mostu? Cieknie mi spod niego olej hydrauliczny. 


    • Przez Michał8201
      Witam ,jak wyżej napisane renault 550 rx problem polega na tym że przy zmianie polbiegu z 1 na 2 nie ma reakcji z 2 na 3 jest odczuwalne szarpnięcie i z 3 na 4 znowu brak reakcji, czy ktoś może coś pomóc bo podobno może mieć tylko 2 półbiegi.
    • Przez user88
      Witam. 
      Mam 155.54 będę musiał ja zamykać z kluczyka którego brak. Jeśli posiada ktoś wkład z kluczykiem to kupię. Wiem też, że te wkładki posiadały numery zgodne z tym na kluczu może dałoby się dopasować coś ew dorobić kluczyk. Jest dostepna takowa na zamówienie ale 400 zł trochę sporo. 
    • Przez mariusz1304
      Witam,
      Od niedawna mam problem z przednim napędem. Dokładnie to cos w nim hałasuje. Tak jakby turkotanie przy każdym obrocie kół. Na ta chwile ciężko mi stwierdzić czy to z przedniego mostu czy z okolic przystawki.
      Kilka lat temu miałem obrobione tryby w przednim moście i wtedy hałasowało bardziej przy skręcaniu a teraz coś słychać przy jeździe na wprost. Przy skręcaniu jest cicho. Przy wyłączonym napędzie też nic nie słychać.
      Olej w przodzie wymieniony jakieś 3 lata temu na 80w90LS
      Łożysko podpory wału sprawdzone.
      Jest możliwe żeby tarczki w przednim układzie różnicowym lub przystawce tak się zachowywały?
      Miał ktoś taki problem, coś doradzi?
       
      Skrzynia mechaniczna z elektrohydraulicznym załączaniem napędu.
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v