Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Użytkuje swoją Renie (106.14SP) ponad rok, jednak nurtuje mnie coś. Jeżeli mam rewers mechaniczny, to w skrzyni są tam jakieś synchronizatory tzn. Jadąc do przodu mogę w czasie jazdy przełączyć na tył i na odwrót, czy powinienem się zatrzymać do zera ??

Na początku tego filmiku

widać jak koleś wrzuca rewers bez żadnego oporu i zgrzytu jadąc do przodu i na odwrót. U mnie nie ma takiej opcji, musze zatrzymać się do zera, najlepiej jeszcze trzymać na hamulcu, a mimo tego często jest zgrzyt. Jak to z tym rewersem jest?
Opublikowano

U mnie w zetorze 7745 jest to samo. Muszę się zatrzymać do zera, aby ruszyć rewersem. Nawet gdy się zatrzymam to często mi zgrzyta. Może on ma jakiś inny rewers. Może zastosowali tam inne rozwiazania.

Opublikowano

w mechanicznym rewersie tak juz jest. Niewiem czemu sie dziwicie ;)

w elektro-hydraulicznym jest pod obciążeniem (bez sprzęgła) i wtedy mozna wrzucic rewers jak jeszcze ciągnik toczy się z mała predkoscia.

Opublikowano

Nie miałem doczynienia z renio i niewiem jak tam działa rewers bo w moim agroplusie nie muszę się zatrzymywać żeby włączyć rewers oczywiście przy małych prędkościach.

 

Zapomiałem dodać że jest tam synchronizator który odpowiada za pracę rewersu jeżeli zgrzyta czy wyskakuje to jest do wyminy w agroplusie to koszt 2.400 netto

Opublikowano

w mechanicznym rewersie tak juz jest. Niewiem czemu sie dziwicie ;)

w elektro-hydraulicznym jest pod obciążeniem (bez sprzęgła) i wtedy mozna wrzucic rewers jak jeszcze ciągnik toczy się z mała predkoscia.

 

kolego, przy rewrsie EH nie trzeba przelaczac rewersu jak sie ciagnik toczy tylko jak normalnie sobie jedziesz nie wiecej jak 10 km/h (chyba), przelaczysz dzwignie, a ciagnik samoczynnie zwalnia i zmienia kierunek jazdy...

Opublikowano

Skoro temat ma coś związanego z prędkością, to czy ktoś może wrzucić zdjęcie (dobrej jakości) naklejki z prędkościami na szybie przedniej? Będę wdzięczny. Dużo się można z niej dowiedzieć. Skrzynia 30km/h rzecz jasna.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v