Skocz do zawartości

Valtra G


robert1226

Rekomendowane odpowiedzi

głębokość to jakies 23 25 cm płycej się nie da ustawić te ograniczniki sa całkiem wykręcone musze założyć szerszą i wyższą oponę ta się zapada jakies 5- 8 cm. czasami się martwica wyorywała nowa dzierżawa telefon nie oddaje głębokości

co do obrotów to na takich pracuje 1800-2000 i ostatnio DPF sprawdzany i żadnego zapchania nigdy jeszcze nie wypalany 530h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale dużo napisał, ale to są tacy np dziś .

Agrolmrt często wstawia zdjęcia jak ludzie odbieraja zamówione ciągniki i nie tylko i wczoraj się taki pokazał to napisałem w komentarzu do tego gościa co odbierał bo identyczny jak mój chciałem popytać jak teraz to wychodzi to jak die zaczął zucac że to jego sprawa co mnie to obchodzi nawet nie przypuszczałem że można tamim burakiem być. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 2.03.2023 o 15:55, Winio napisał:

Możecie sprawdzić czy w menu zawsze widoczna jest pozycja dot. DPF? Wydaje mi się, że była cały czas, a teraz zniknęła.

chodzi ci o ikone wypalenia DPF ? , ona jest tylko dostępna przy określonych temperaturach silnika jak jest za zimny albo za gorący to jej nie ma 

ja jade na b 0 i jest 500 coś godzin i dpf nie wypalany 

wypalał ktoś z was DPF ?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Winio napisał:

Chodzi mi o pozycję menu w wyświetlaczu

tak jak napisałem jak silnik jest za zimny albo za ciepły to jej nie ma ona się pokaże jak jest optymalna temperatura do ewentualnego wypalenia dpf.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec moze napisze wiec jak we wcześniejszych postach w których pisałem o problemach z biegami po wymienie"krancowek" problemy zniknęły przy okazji zrobiono upgrade skrzyni( moze jeszcze płynniej zmienia biegi). Parę problemów z wyciekami płynu głównie pękające opaski i jeden plastikowy przewod ktory przez przypadek nie został wymieniony a zmieniono inny z drugiej strony. A i jeszcze wymiana orbitrola bo wyrzucal błędy przy Navi. Ogolnie z Valtry jestem bardzo zadowolony. Mam porównanie z innymi markami i jak mówią każdy chwali swoja ale mnie głównie obchodzi by był jak najmniej awaryjny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie  zadać pytanie tutaj. Dlaczego wybraliście Valtre G a nie MF 5S,  czy chodziło tylko o kwestie gustu (wygląd zew i wew), o większy prestiż marki Valtra, bliskość dealera?  Bo w środku ( silniki, części itd), to te same ciągniki.
Ja jestem w momencie wyboru dla siebie nowego ciągnika, Wszystko fajnie z tymi Valtrami cz MF ale blokuje mnie w nich : filtr pow, podobno żeby go wyciągnąć trzeba odczepić ładowacz, i ten cylindryczny filtr źle się czyści. Nieruchome chłodnice ciężko się czyści. Nawiewy wentylacyjne w podsufitce ( zimą trzeba jeździć w koszulce i najlepiej w relaksach na stopach :D

Jakie inne ciągniki braliście pod uwagę. Claas Arion ma wszystko jak trzeba, tylko maska może utrudniać prace z ładowaczem i ten joystic - jeden do wszystkiego. boje się, że może się okazać do ....sami wiecie.

JD jakoś mnie nie jara . NH zrażony jestem do tej marki z powodu TD5

 

Będę wdzięczy za podpowiedzi i Wasze zdania. Jak źle wyskoczyłem z tym zapytaniem, to powiedzcie a skasuje post. 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5s był sporo droższy, t5DC za mało zwrotny a na Ariona długo trzeba było czekać. Chłodnice czyści się całkiem nieźle. Do wyjęcia filtra powietrza nie trzeba odczepiać ładowacza. Nawiewów rzeczywiście mogłoby być więcej szczególnie w dolnej części kabiny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez JacekBojaroj
      Witam
      Czy ktoś miał do czynienia z tym ciągnikiem? Zastanawiam się nad zakupem wersji M 120 km 2006 r, jestem po pierwszych oględzinach. Wydaje się w porządku, chociaż słyszałem, że jest to mało typowa wersja i w przypadku awarii drogie są części elektroniczne, głównie sterowniki. Czu ktoś taki użytkuje i mógłby coś podpowiedzieć?
    • Przez krzysztoffo
      Witam. jakie są wasze opinie na temat valtry z serji M .Czy wszystkie te ciągniki mają tylko po 4 cylindry,i jak z ich awaryjnością ?
    • Przez Pevez
      Witam, posiada może ktoś z Was książkę, zdjęcia, pdfa z kodami błędów do Valtry t174e? Głównie chodzi mi o kod 11011 5 35, ale najchętniej przygarnąłbym całość na przyszłość. Pozdrawiam
    • Przez Prop
      Witam mam dwa problemy z ciągnikiem Valtra model T190.
      Pierwszy problem dotyczy przedniego napędu który nie chce się wyłączyć i ciągle ciągnie.
      A drugi problem dotyczy błędy L419 bo taki mi wyskakuje i w tym samym czasie rozłącza napęd WOM na 1000 obrotach 
      a na 540 chodzi normalnie i nie wiem o co chodzi ciągnik pracuje z mulczerem Fao Far
    • Przez maniek0987
      Poszukuje opini o skrzyni direct, czy jest ona wytrzymała? Mało jest opini w internecie na temat tych skrzyń. Może lepiej sobie ja odpuścić i brać versu? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v