Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Dzisiaj po zakończonej pracy zaciągnąłem do oporu hamulec ręczny, i gdy chciałem go spuścić, ten już nie odbijał. Okazało się, że dzwignia pod kabiną, która wchodzi do skrzyni zacięła się w pozycji "zaciągniety". Linka jest luźna.

 

Próbowałem wepchnąć dźwignię na swoje miejsce, ale ta cofnęła się tylko 2cm i dalej sprężynuje.

 

Co się mogło stać? Ścięło śrubę?

 

Prosze o rady, pozdrawiam

Opublikowano

tutaj nie ma nad czym rozmyślać tylko trzeba spuścić olej i zdjąć dekiel przy lewym tylnym kole. 30 minut pracy i wiesz wszystko. jeżeli sam nie wrócił to nic nie kombinuj i najważniejsze nic na sile bo dopiero będziesz miał problem. Hamulec ręczny w tym ciągniku jest podobny do hamulca nożnego w bizonie tak wiec konstrukcja niezbyt skomplikowana

Opublikowano

Tyle dobrze, że nie trzeba kabiny zrzucać. Przynajmniej wiadomo, od czego zaczać.

Dzięki rafik, można na Ciebie liczyć ;)

 

EDIT:

 

Problem usuniety - przyczyną była prozaiczna, z powodu poluzowanej nakrętki od regulacji rozpieracza, krzywka zamontowana na sworzniu wchodzącym do skrzyni i popychająca dzwignię od rozpieracza przeskoczyła poza nią. W momencie gdy próbowałem ją cofnąć, ta oparła się o dzwignie, i pogięła ją. Przy prostowaniu pękła, ponieważ była hartowana. Nowa u Korbanka - 600zł, ale od czego ma się spawarkę :D

Także potwierdziło się, nic na siłę.

Opublikowano

jestem od niedawna posiadaczem MF też nie ma hamulca ręcznego linka zwisa pod ciągnikiem z lewej strony nie mogę znależ gdzie ją pod czepić .pomocy

Opublikowano

Linkę trzeba podczepić pod zbiornikiem paliwa jest dzwignia. Bardzo trudny dostęp ale da radę bo już to robiłem. Pierwszy raz musiałem zdemontować zbiornik paliwa, a drugi raz jak spadła to już tak dałem rade.

Opublikowano

witam,

koledzy, jak zabrać się do założenia linki hamulca, jak wyżej  dostęp jest bardzo utrudniony, już sam nie wiem jakie trzeba by mieć dłonie, żeby tam cokolwiek zrobić bez zdejmowania zbiornika, ale jest czytam wyżej to do zrobienia, proszę o jakieś wskazówki może trzeba coś zdemontować by uzyskać lepszy dostęp, na wyciąganie zbiornika nie mam chęci ani czasu, a bez ręcznego też nie dobrze

Opublikowano

W takim wypadku - gdy dzwidnia się zatnie - świaczy to że najwyższy czas przeregulować hamulec. Za rozdzialaczem w pokrywie przy lewym kole jest korek - klucz 24 - odkręcamy - potem nasadowy 17 - luzujemy śrubę regulacyjną o 2 może 3 przeskoki - nakrętka zatrzymuje się co pół obrotu.. Gdy wróci ramię ręcznego do pozycji wyjściowej  -powinno samo przeskoczyć - to spowrotem wkręcamy tę nakrętkę regulacyjną - o jeden obrót więcej - lub dwa. Ale nie za mocno. Zakręcamy korek. Jeżeli nie ma hamulca po wkręceniu nakrętki do końca  - czas na wymianę tarczu. ?Przy dobrych układach do tej regulacji nie trzeba spuszczać oleju. zajmuje to 10 minut.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v