Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

• Przez mlodyrolnik3
      Witam

Jestem tu nowy i jestem nowym rolnikiem.
      Mam zamiar zasiać owies i napiszcie czy wszystko dobrze będę robił.

1. Było wcześniej pszenżyto
      2. Nic nie było robione od czasu żniw, ponieważ dopiero teraz wydzierżawiłem tą ziemie.
      3. Jest tam trochę perzu i mam zamiar jutro to podorać (zobaczę jak będzie szło).
      4. No wiosnę tak gdzieś 2 tyg. przed sianiem zaoram.
      5. Później trzeba rozsiać nawóz ale nie wiem jaki? Możecie mi coś polecić i w jakich dawkach go siać? Po jakim czasie mam to zdrapać i zasiać owies??
      5. Po zdrapanym powlekę i zasieje owies.
      6. Trzeba jeszcze raz sypnąć nawozem ale po jakim czasie?? I jakim nawozem??
      7. Trzeba opryskać tylko nie wiem kiedy i jakim opryskiem??

Jak możecie to odpowiedzcie na moje pytania i jak coś jest źle to poprawcie.
      Z góry dziękuje.

Pozdrawiam
    • Przez macius11157
      Witam czy ma ktoś jakieś sprawdzone środki do jesiennego odchwaszczania owsa ozimego?
    • Przez Matmij
      Witam,
      Zakładam nowy temat na temat uprawy i nawożenia owsa ozimego. Jest to co raz bardziej popularna odmiana owsa:
      W tym temacie chciałbym poruszyć tematy:
      Problem: Czy mieliście jakiś konkretny problem związany z uprawą owsa ozimego (np. choroby, szkodniki, niskie plony)? Informacja:  Ogólne informacje na temat uprawy, nawożenia, odmian, czy zbioru? Doświadczenia: Wasze doświadczenia dotyczące konkretnych aspektów uprawy owsa ozimego? Porada: Rady dotyczącej konkretnej sytuacji (np. wybór odmiany, termin siewu)?
    • Przez rolnikgospodarny95
      Witam wszystkich potrzebowałbym waszej pomocy w celu w celu siewu poplonu na kiszonkę Chciałbym zasiać owies i i jakąś wsiewkę do tego Powiedzcie mi jaka roślina ma wschody takie same co owies żeby go zagęścić  
    • Przez icman