Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A w jaki sposób włączasz WOM? Jeśli to Landini to odpowiednik serii 600 to powinnien mieć wałek na hydraulicznym sprzęgle z koszem z tarczkami w tylnym moście.

Opublikowano

A drugi koniec linki podpięty jest do dzwigni, która przesuwa koło zębate gdzieś w przekładni , czy do zaworu hydraulicznego sterujacego doplywem oleju do kosza sprzęgłowego Womu?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Rolnik_na_spadku
      Witam,
      Massey Ferguson 698T Wyciek z mostu tył 
      1. Mam taki wyciek z obu stron. Czy poda ktoś co kupić (numer) żeby ten wyciek zlikwidować? 
      To jest olej ze skrzyni na 100%
      2. Ile oleju powinno się wlać do skrzyni w tym modelu ?? 
      Dziękuje i pozdrawiam !! 




    • Przez Konsta
      Witam może odświeżam temat ale potrzebuje zdjęć rurek co są pod plecakiem od pompy od hydrauliki  tej mniejszej mam tylko jedną a tam idzie więcej nigdzie nie mogę znajść pomoże ktoś z tymi zdieciami i jak to jest podłączone w sierodku dzięki pozdrawiam 
    • Przez Artur9494
      Witam. Mam problem z hamulcami w mf 690. Były słabe i hamowało tylko prawe koło . Jedna pompka była już zjechana więc wymieniona jest na nową i przez krótki czas obydwa koła hakowaly, ale znowu zaczęło tylko jedno. Do tego prawe koło potrafi się zblokować,  że nie idzie ruszyć ciągnikiem i prawa zwolnica ma delikatny wyciek. Czy ten mały wyciek może coś mieć wspólnego z blokowaniem się tego koła? Jeszcze ostatnio jechałem to coś zaczęło dziwnie skrzypiec i jak stanąłem i parę razy wcisnąłem hamulec i ruszyłem to przestało 
    • Przez Adamek001
      Witam, czy ktoś może przerabiał śruby głowicy na szpilki w silniku perkins a4.248? Zastanawiam się właśnie nad przeróbką i jestem ciekawy czy to duży koszt będzie i czy w ogóle warto. Dodatkowo dodam, że ciągnik jest po wymianie uszczelki pod głowicą, planowanie itp. I niestety pokazują się bombelki pomiędzy głowicą, a blokiem. Założona najgrubsza uszczelka jaką tylko można było kupić 1.8mm,i teraz zastanawiam się czy wina leży po stronie uszczelki, że jest jednak zbyt cienka i nie domyka. Dodam, szpilki nie są przeciągnięte. Dlatego też zastanawiam się nad tym, żeby zamówić uszczelkę na wymiar np. 2.2/2.4 i do tego przerzucić się na szpilki zamiast śrub. Jeśli robił ktoś coś takiego, ale ma lepszy pomysł na rozwiązanie tej sytuacji to bardzo bym prosił o wypowiedzenie się na ten temat, będę niezmiernie wdzięczny. 
    • Przez zdziaszek
      Witam. Od kilku dni posiadam MF-a 675. Jestem na etapie poprawek blacharskich kabiny po czym całość prócz silnika i skrzyni będą malowane. Czy ktoś z forumowiczów posiada wiedzę jaki kolor RAL farbę zakupić na błotniki i kabinę jak najbardziej zbliżony do oryginału? 
      Chciałbym raczej zachować oryginalna kolorystykę. Z góry dziękuję za wszystkie pomocne odpowiedzi.
      Pozdrawiam

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v