Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

W jakim stanie masz koła wariatora? Przy wymianie pasa trzeba było sprawdzić luzy na kołach. Przyczyny szukałabym w kole przy skrzyni.

Ewentualnie jeszcze może pas się ślizga, w jakim zakresie wariatora jeździsz? Nie odczuwasz poślizgu, tak jakby się sprzęgło ślizgało tylko podczas jazdy lub przyspieszenia/zwolnienia ?

Edytowane przez akmaly
Opublikowano
10 godzin temu, akmaly napisał:

W jakim stanie masz koła wariatora? Przy wymianie pasa trzeba było sprawdzić luzy na kołach. Przyczyny szukałabym w kole przy skrzyni.

Ewentualnie jeszcze może pas się ślizga, w jakim zakresie wariatora jeździsz? Nie odczuwasz poślizgu, tak jakby się sprzęgło ślizgało tylko podczas jazdy lub przyspieszenia/zwolnienia ?

Koło przy skrzyni, zamiennik pasa słabej jakości albo zbyt wielkie obciążenie kombajnu (jazda albo coś go może blokuje np.hamulce). 

 

Opublikowano

Ludzie zastanówcie się co piszecie, pasy od wariatora potrafią się sporo nagrzać i to jest normalne, gościu widać nie ma pojęcia o tym i myśli że to zwykły pasek, bo mu się stary rozleciał ze starości.

Opublikowano (edytowane)
11 godzin temu, akmaly napisał:

W jakim stanie masz koła wariatora? Przy wymianie pasa trzeba było sprawdzić luzy na kołach. Przyczyny szukałabym w kole przy skrzyni.

Ewentualnie jeszcze może pas się ślizga, w jakim zakresie wariatora jeździsz? Nie odczuwasz poślizgu, tak jakby się sprzęgło ślizgało tylko podczas jazdy lub przyspieszenia/zwolnienia ?

Tak myśle bo przy dolnym wariatorze jest luz spory  a przy sprzęgle jest dobrze

1 godzinę temu, Desperado napisał:

Ludzie zastanówcie się co piszecie, pasy od wariatora potrafią się sporo nagrzać i to jest normalne, gościu widać nie ma pojęcia o tym i myśli że to zwykły pasek, bo mu się stary rozleciał ze starości.

Pasek  nie był stary i w dobrej jakości i mało co chodził

1 godzinę temu, ZieleńMati napisał:

Koło przy skrzyni, zamiennik pasa słabej jakości albo zbyt wielkie obciążenie kombajnu (jazda albo coś go może blokuje np.hamulce). 

 

 

11 godzin temu, akmaly napisał:

W jakim stanie masz koła wariatora? Przy wymianie pasa trzeba było sprawdzić luzy na kołach. Przyczyny szukałabym w kole przy skrzyni.

Ewentualnie jeszcze może pas się ślizga, w jakim zakresie wariatora jeździsz? Nie odczuwasz poślizgu, tak jakby się sprzęgło ślizgało tylko podczas jazdy lub przyspieszenia/zwolnienia ?

Szukałem koła już na stronach to niema jedynie  nowy w hurtowni. 

Ryzykować i ruszać w pole z tym luzem? 

Edytowane przez Krzysztof12222
Opublikowano

Jeśli jest duży luz to może koło nie pracuje płynnie i może się przycinać co skutkuje nadmiernym luzem lub naciągiem. Na używane uważaj aby nie było gorsze jak twoje. Można to regenerować, roztoczyć i tuleje wcisnąć ale to musi być porządnie wykonane.

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez yeti2032
      Witam miałby może ktos do udostępnienia instrukcje obsługi ciągnika DEUTZ-FAHR agrolux 75 2014r.
      Zakupiłem niedawno taki ciągnik ,chciałbym porobić przy nim wymiany wszystkich płynów  i ogólnie poznac obsługę tego ciągnika bo nigdzie nie moge tego znaleźć w internecie.
    • Przez tommy83
      Mam na oku deutz-fahr m660 jest to nie wielki kombajn ale ma być tylko na swój użytek.Jest z 1987 roku bez kabiny za 24 tysiące jest wart tej ceny?Czy ten model ma jakieś bolączki i jak z częściami,martwi mnie też niewielka moc silnika proszę o pomoc za wszystkie wpisy z góry dziękuje
    • Przez stan196
      Witam, mam pytanie, czy nagarniacz zboża w modelu 33-60 wysuwa się, jeśli tak to jak go uruchomić?
      Będę wdzięczny za informację zwrotną.
      Pozdrawiam
      Stan196
    • Przez bandit1945
      Witam. Mam problem z kombajnem...
      na zimnym oleju wszystko chodzi ładnie a gdy się rozgrzeje to nie podnosi motowidel prawie wcale tak jak by brakowało mocy... A heder i resztą chodzi dobrze....
      A żeby podnieść motowidla to muszę podnosić lub opuszczać równocześnie heder....

      Pomocy
    • Przez aizen7
      Witam. Od niedawna jestem właścicielem kombajnu Deutz Fahr M35.75,mam z nim problem, otóż pomimo maksymalnych obrotów silnika cały zespół żniwny (heder) powoli się podnosi, co może być problematyczne podczas żniw. Co może być przyczyną tego stanu ? Proszę o odpowiedz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v