Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, posiadam John Deera 2800, (odpowiednik Zetora 9540), widziałem w Internecie, że niektóre egzemplarze posiadały na słupku kabiny przycisk do podnoszenia i opuszczania podnośnika. U mnie tego nie ma, czy orientuje się ktoś na jakiej zasadzie to działa i jak mogę to u siebie dorobić? Myślę, że ułatwiło by to pracę.

Opublikowano

A na błotnikach masz przyciski? Tymi przyciskami sterujesz elektrozaworem który podaje powietrze na siłownik pneumatyczny który popycha odpowiednią dźwignie w,, plecaku,,

Opublikowano

Nie mam przycisków na błotnikach, nie ma też elektrozaworu i siłownika pneumatycznego. Interesuje mnie w którym dokładnie miejscu powinna być ta dźwignia wchodząca do plecaka podnośnika i siłownik pneumatyczny żebym mógł to dorobić? Jeśli ktoś mógłby podesłać zdjęcie, byłbym bardzo wdzięczny. 

Opublikowano

Elektrozawór jest taki sam jak do włączania napędu . Siłownik pneumatyczny popycha dźwignie która znajduje się po lewej stronie plecaka z przodu. Jeśli masz dźwignie w plecaku to połowa sukcesu . Instalacja elektryczna prosta zwykle włączniki on\off . Zrobiłem zdjęcia mało na nich widać tylko nie wiem jak się wrzuca na forum.


Wrzuciłem daj znać czy znalazłeś.

Opublikowano (edytowane)

Dzięki za zdjęcia, znalazłem je. Z tego co widzę to u mnie nie ma tej dźwigni wychodzącej z plecaka do siłownika

Edytowane przez kuba__7

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v