Skocz do zawartości

Claas AXION


karol0604

Rekomendowane odpowiedzi

Kiedyś była opinia że Claas to przemalowane Renault. Mi się wydaje że Claas Axion jest całkowicie samodzielny. A mi się w nim podoba wygląd. I udźwig tylniego podnośnika 10229kg w axion 850. A nie podoba że sprzedaje Korbanek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak tylko korbanek go sprzedaje ale cóż innego wyjścia nie ma chyba że sciągfnąć zza granicy :(:) ale ciągniki są fajne mi również się podobają i ich wyposażenie jest imponujące a może jest na forum jakiś właścisiel tego claasa bo z tego co wiem to w Polsce jest napewno jeden taki sprzedany :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o amortyzację przedniej osi (w modelu 810) jest ona możliwa ale za dopłatą :/ jeżeli chodzi o większe modele to nie wiem ale zapewne też.

Posiada on przekładnie napędową HEXASHIFT która umożliwai 3 tryby prowadzenia ciągnika : transportowy (całkowita automatyka), roboczy (zakresy zmieniane za pomoca dżwigni drivestick pod obciązeniem a przełożenia zmieniane AUTOMATYCZNIE pod obciązeniem) i tryb ręczny zakresy i przełozenia zmieniane za pomocą dzwigni drivestick pod obciązeniem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest temat o claasie axionie!

A jeżeli chodzi o jego możliwości to ma ich sporo dla ciekawskich można sie troche dowiedzie na stronie producenta w niemczech a ja go przyprowadzam za jakiś tydzien wiec wtedy będe mógł napisać coś wiecej na jego temat może już ktoś go ma i uzytkuje jak tak niech coś napisze :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawostka: wczoraj serwisant od korbanków powiedział mi że agrofirma witkowo zamówiła 16 axionów :P:P:P

Niezła armia, ale będzie miała na czym pracować. Oni chyba są więksi od Romanowskich ponad 13 tysięcy hektarów.

To ich strona http://www.agrofirmawitkowo.pl/ @Zonk o nich ci chodziło?

 

Żeby nie robić bałaganu @brzozak jesteś zadowolony z transakcji z Korbankami, szło się z nimi dogadać, jakiś upust dali?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

upust hmmm, ja sie wogole nie targowalem. powiedzieli mi wyjsciowa oferte, uzgodnilem wyposazenie i tyle. pozniej skompletowali wszystko i na @ przyslali mi oferte i wyszlo 5 tys. euro mniej, przedni TUZ 5,2 zamiast 3,8T i para wyjsc hydrauliki + wolny powrot.

edycja 15 X 07:

przebilem dzis tylnia opone wpizdziec :angry: naszczescie dalem rady dojechac do domu, odczepic plug i klocki podstawic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez gospodarny1992
      Cześć pisze z prośbą o rade. Mam zbitą szybę drzwi lewych w Class Arion 460 2016rok, w serwisie claas jest możliwość zakupu takiej, ale pojawią się problem. W okolicy 2018r. szyba została zmodernizowana, delikatnie ale jednak koszty rosną o zawiasy, pałąk z klamką etc. Potrzebuję namiar na pewne źródło. w szybie zmieniły się nieznacznie średnica otworów. Czy ktoś przerabiał ten temat?
    • Przez MFargo
      Witam. Przychodzę tutaj z zapytaniem, czy może miał ktoś problem z podnośnikiem w claas arion 610c 2008r problem polega na tym, że na panelu tym, co się zmniejsza/zwiększa szybkość opuszczenia nie do końca działa poprawnie a potencjometr od maksymalnego podnoszenia trochę działa, ale w dwóch pozycjach tylko do trójki, ale jest tak ze np. ustawie jeden na tym pokrętle od max podnoszenia to podnosi do połowy podnośnik a jak ustawie 3 to podnosi na maksa i nie rozłącza pompy. Kalibracje robiłem, ale to samo jeszcze dodam podczas kalibracji z tego co mi wiadomo podnośnik powinien spaść na sam dół, a nie opadł. Dodam ze ten panel jest dobry, bo wymieniłem z innego ciągnika jeszcze dodam, że na błotnikach sterowanie działa podnosi i opuszcza, ale ciągiem a kiedyś trzeba było kilka razy przycisk klikać, żeby podnieść na maksa.
      Jak ktoś ma jakiś pomysł to z chęcią wysłucham. 
    • Przez kufcio
      Witam
      Wspomniany w tytule ciągnik w drugim roku swojego życia zaczął przy porannym rozruchu gasnąć. Dosłownie silnik sie dławił od obciążenia. Było to ok 2-5 razy na 10 rozruchów. 
      Obecnie występuje to przy każdym zimnym rozruchu a i potrafi na ciepłym przy chwilowym postoju przydusić.
      Kiedy jest ciepło dodaje nogą gazu żeby nie zgasł jednak kiedy jest zimno szkoda mi silnika.
      "Duszenie" występuje dokładnie po 3 sekundach od rozruchu. 
       
      Dostałem info że to prawdopodobnie problem z hamulcami wysokociśnieniowymi, i moze byc cos na rzeczy ponieważ jeszcze na gwarancji wyskakiwał komunikat o problemach z hamulcami i obwodem przyczepy co wydawało mi sie nielogiczne ponieważ w tym czasie nic nie było podpięte pod hamulce. Obecnie komunikat się pojawia bardzo rzadko.
       
      Rozpoznając sprawę w literaturze "systemy techniczne" znajduje rozdzielacz po prawej i jego sterowanie w module A142 po lewej za siedzeniem kierowcy.
       
      Ma ktoś jakiś pomysł jak to ugryźć?  
      Dostałem też info że "padają diody za siedzeniem" st ą zakładam że mowa jest o A142... 
      Za sugestie dziekuje.
       
    • Przez bartas19
      Panowie chciałbym się coś dowiedzieć czegoś więcej o tej przekładni niż to że ma 4 zakresy i 6 biegów. A mianowicie jaki olej do niej wlać, jakie filtry hydrauliczne i generalnie jak to się spisuje??? Jak działa tryb automatyczny hexactiv i generalnie wszystko to co możecie mi o niej powiedzieć. Pozdrawiam
    • Przez bauer51
      Potrafi ktoś wyjaśnić do czego to służy co znajduję sie pod numerami od 1-5 ?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v