Skocz do zawartości

Claas AXION


karol0604

Rekomendowane odpowiedzi

Hej panowie. Macie moze jakies wiesci kiedy moga sie pokazac te modele klasa z AP i jakie to beda moce ? Tak na marginesie Brzozak2... wkurza mnie ze te nizsze Axiony znaczy jak bede bral to 810 lub 820 nie maja CPM z ukladem common rail'a, bo jak sama idea wskazuje za free power czyli mniejsze zuzycie paliwa na 1ha, a konkurencja ma :angry: i w Twoim tez jest :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej panowie. Macie moze jakies wiesci kiedy moga sie pokazac te modele klasa z AP i jakie to beda moce ? Tak na marginesie Brzozak2... wkurza mnie ze te nizsze Axiony znaczy jak bede bral to 810 lub 820 nie maja CPM z ukladem common rail'a, bo jak sama idea wskazuje za free power czyli mniejsze zuzycie paliwa na 1ha, a konkurencja ma :angry: i w Twoim tez jest :)

ale w najwiekszym arionie raczej sie znajdzie, na detale jednak trzeba poczekac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O fajnie zonk dzieki za inf i linki. To wlasnie chcialem wiedziec. Trzeba zadzwonic do Pawla Buczko od korby, kiedy to bedzie bo jak dostane z ta bezstopniowka i boostem to na pewny wezme jasno zielony ciagnik a nie cienna zielen (JD znaczy) :) . A tak na marginesie ma ktos spis dodatkow do Axiona ? Chodzi mi o klime, wykonczenie wnetrza, fotele itp. Wrzuccie do tematu jak ktos ma. Dzieki z gory. Pozdrowionka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh tak trzymac, tymbardziej ze przepasci cenowej nie ma, tylko co ty w agencji im powiesz :) :) zeby ci przyznali

No wiesz 90 ha troche malo ale trzeba myslec przyszlosciowo. Chce dokupic troche ziemi w przyszloscie i nie bede zmienial ciagnikow co chwile jak pajac, a z agencja sobie poradze bo mam jeszcze "dzierzawy" :) Swoja droga im dluzej mysle o ciagniku tym wiecej koni mi sie robi. Jeszcze tydzien dumania i xerion mi wyjdze hehe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiesz 90 ha troche malo ale trzeba myslec przyszlosciowo. Chce dokupic troche ziemi w przyszloscie i nie bede zmienial ciagnikow co chwile jak pajac, a z agencja sobie poradze bo mam jeszcze "dzierzawy" :) Swoja droga im dluzej mysle o ciagniku tym wiecej koni mi sie robi. Jeszcze tydzien dumania i xerion mi wyjdze hehe :)

no ja zaczalem od axiona 830 i fendta 820, a wiadomo jak sie skonczylo.

jesli chodzi o dodatki to do mojego mozna bylo wziasc tylko 5 wyjscie hydrauliki i programowanie wiekszej liczby predkosci obrotowych (4 zamiast 2) i to wszystko, oczywiscie zostaja jakiej indywidualne dodatki, agrocom, isobus i moze nawet skora na fotelu :), tym juz sie nie interesowalem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No o te dodatki mi wlasnie chodzi .... jakas lodoweczka na zimne piwko w pole, czy lepszy fotel albo lusterko wewnetrzne no nic trzeba bedzie Buczka troche pomolestowac :)

lodowka jest w kolomnie kierownicy, zmiescisz w niej spokojnie 2 litrowa butelke i chyba jeszcze 2 male puszki jutro sprawdze, lusterka wewnetrzne sa 2 :) , a o fotel to molestuj pawla, a dokladniej o obicie, strasznie sie w nim poca plecy, albo niech zmienia wykonczenie albo niech wrzuca wentulacje i masaz (ech az wstyd takie posty pisac :)), jedna rada gdy bedziesz wybieral opony, wiadomo zdecydujesz sie na jakas szerokosc, wiec jak to zrobisz wez na najwiekszej feldze i najwiekszym mozliwym profilu, bo permanentnie u mnie gubi trakcje choc wazy 9T bez ciezarkow (niedlugo przejade sie z pelnym bakiem paliwa na wage).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

, jedna rada gdy bedziesz wybieral opony, wiadomo zdecydujesz sie na jakas szerokosc, wiec jak to zrobisz wez na najwiekszej feldze i najwiekszym mozliwym profilu, bo permanentnie u mnie gubi trakcje choc wazy 9T bez ciezarkow (niedlugo przejade sie z pelnym bakiem paliwa na wage).

No za szerokich laczkow to nie bede chcial, bo chce sobie sprawic blizniaki .... zebym sie zmiescil na drodze hehe wiec myslalem o jakims posrednim profilu :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do brzozak Sorka ze tak poźno ale nie było czasu :P Niestety oś zwykła a szkoda ze nie resorowana ale funduszy było zamało :/:/ ale niepowiem bo jeździ sie wygodnie:):D Brzozak jak tam z awaryjnością 850 pracuje bez zarzutu ???

no narazie bez zarzutu, ale cos wiecej bedzie mozna powiedziec za rok, gdy bedzie mial za soba pelen sezon.

w pytaniu o os nie chodzilo mi o wygode (bo to jest oczywiste) tylko o wage, bo ciagniki wyposazane w taka os sa sporo ciezsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale tu smutno :angry: widac malo fanow i posiadaczy Axionow. Co prawda zaliczam sie jeszcze do tych pierwszych ale mam nadzieje ze za pare miesiecy to sie zmieni, bo PROW w koncu ruszyl :D stanalem w koncu na 820, a jeszcze jak mnie uszczesliwia bezstopnowka to sie juz nie bede wahal czy JD 7430. Roznica w cenie jest zabojcza ( 20 tys euro), az sie w kolanach robi miekko jak sie na zl przeliczy i juz nie mowie o dodaniu vat (co prawda sobie odlicze ale kase trzeba wpakowac). I jeszcze jedno BOOST maja wszystkie Axiony. Pawel B juz jakis czas temu (miesiac czy wiecej) przyslal mi specyfikacje z wycena 810 ( w specyfikacji jest Commom Rail) i pewnie reszta tez ma bo dziwne by bylo zeby srodkowe modele nie mialy :P . Zasugerowalem sie prospektem Axiona, gdzie boost jest tylko w 840 i 850. Sorki jesli kogos wprowadzilem w blad. No nie moge przezyc tego JD. Niecale 2 lata temu byl drozszy "pare zlotych" od reszty .... a teraz nie wiem komu sie tam we lbie popier ...papier. Za duza sprzedaz pewnie, mysle ze to "syndrom nokii" :D Modlcie sie koledzy zeby mnie nie podkusilo (czyli dajcie na tace za szybkie wprowadzenie bezstopniowki)!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brozak2 tak tak ale tylko przyokazji zwróciłem uwagę na komfort:D:P. Jeżeli chodzi o BOOSTA to w pierwszej serii Axionów był on tylko w modelach 840 i 850 a teraz tzn pod koniec września wyszła jeszcze jadna seria i tu już wszystkie posiadają tą opcję i do tego kazdy rolnik może zdecydowac czy wybiera wersję z komputerem czy bez więć możliwa jest wersja uboższa i bogatsza :P:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak może troche źle to ujołem gdyż jest wersaja cis i cebis ta pierwsza nie posiada komputera CEBIS i ograniocza sie jedynie do wyświetlacza w desce rozdzielczej i w związku z tym niemożliwe są niektóre opcje np sekwencje na uwrociach, itd... AHA bo nie rozumiem przecież w claasie axionie możliwy jest tylko jeden rodzaj skrzyni chyba ze sie mylę??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coz za bol okropny, no ale ochlapy SPO nie wybieraly, nastepny bedzie juz na bezstopniowce, tymczasem okres karencji wynoszacy 2 lata i dobrze :D

No wiesz jak by mial czekac, to by nigdy nie kupil, bo za chwile pewnie znow cos fajnego beda wprowadzac i trzeba byloby znow odczekac. A swoja droga, to szkoda ze sie nie zalapalem na te ochlapy z SPO. W PROW jest tak porypane, ze nie beda brali pod uwage dzierzaw jesli na nie nie skladam na nie o doplaty brzposrednie. A w moim przypadku tak jest. Co za pajac to wymyslil!!! U nas kazdy kto wydzierzawia zasstrzega sobie, ze bedzie bral doplaty, bo to przeciez pewnosc, ze choc czesc dzierzawy bedzie zaplacona na 100 %. Ah trza bedzie pogadac z chlopakami z Ukrainy co by tam poustawiali tych w ARMiR (dla kolegow z ABW i CBŚ, ktorzy nas podsluchuja .... to byl zart :) hehe)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez gospodarny1992
      Cześć pisze z prośbą o rade. Mam zbitą szybę drzwi lewych w Class Arion 460 2016rok, w serwisie claas jest możliwość zakupu takiej, ale pojawią się problem. W okolicy 2018r. szyba została zmodernizowana, delikatnie ale jednak koszty rosną o zawiasy, pałąk z klamką etc. Potrzebuję namiar na pewne źródło. w szybie zmieniły się nieznacznie średnica otworów. Czy ktoś przerabiał ten temat?
    • Przez MFargo
      Witam. Przychodzę tutaj z zapytaniem, czy może miał ktoś problem z podnośnikiem w claas arion 610c 2008r problem polega na tym, że na panelu tym, co się zmniejsza/zwiększa szybkość opuszczenia nie do końca działa poprawnie a potencjometr od maksymalnego podnoszenia trochę działa, ale w dwóch pozycjach tylko do trójki, ale jest tak ze np. ustawie jeden na tym pokrętle od max podnoszenia to podnosi do połowy podnośnik a jak ustawie 3 to podnosi na maksa i nie rozłącza pompy. Kalibracje robiłem, ale to samo jeszcze dodam podczas kalibracji z tego co mi wiadomo podnośnik powinien spaść na sam dół, a nie opadł. Dodam ze ten panel jest dobry, bo wymieniłem z innego ciągnika jeszcze dodam, że na błotnikach sterowanie działa podnosi i opuszcza, ale ciągiem a kiedyś trzeba było kilka razy przycisk klikać, żeby podnieść na maksa.
      Jak ktoś ma jakiś pomysł to z chęcią wysłucham. 
    • Przez kufcio
      Witam
      Wspomniany w tytule ciągnik w drugim roku swojego życia zaczął przy porannym rozruchu gasnąć. Dosłownie silnik sie dławił od obciążenia. Było to ok 2-5 razy na 10 rozruchów. 
      Obecnie występuje to przy każdym zimnym rozruchu a i potrafi na ciepłym przy chwilowym postoju przydusić.
      Kiedy jest ciepło dodaje nogą gazu żeby nie zgasł jednak kiedy jest zimno szkoda mi silnika.
      "Duszenie" występuje dokładnie po 3 sekundach od rozruchu. 
       
      Dostałem info że to prawdopodobnie problem z hamulcami wysokociśnieniowymi, i moze byc cos na rzeczy ponieważ jeszcze na gwarancji wyskakiwał komunikat o problemach z hamulcami i obwodem przyczepy co wydawało mi sie nielogiczne ponieważ w tym czasie nic nie było podpięte pod hamulce. Obecnie komunikat się pojawia bardzo rzadko.
       
      Rozpoznając sprawę w literaturze "systemy techniczne" znajduje rozdzielacz po prawej i jego sterowanie w module A142 po lewej za siedzeniem kierowcy.
       
      Ma ktoś jakiś pomysł jak to ugryźć?  
      Dostałem też info że "padają diody za siedzeniem" st ą zakładam że mowa jest o A142... 
      Za sugestie dziekuje.
       
    • Przez bartas19
      Panowie chciałbym się coś dowiedzieć czegoś więcej o tej przekładni niż to że ma 4 zakresy i 6 biegów. A mianowicie jaki olej do niej wlać, jakie filtry hydrauliczne i generalnie jak to się spisuje??? Jak działa tryb automatyczny hexactiv i generalnie wszystko to co możecie mi o niej powiedzieć. Pozdrawiam
    • Przez bauer51
      Potrafi ktoś wyjaśnić do czego to służy co znajduję sie pod numerami od 1-5 ?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v